Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Massive lagg. Raid-lederen vår sin PC crasher hele tiden. Meh. MC er mest ustabilt har jeg hørt. BB suger.

Sylvanas har det visst greit, men det er low pop server. Lagga som faen på burning legion, før de restarta...så lagga det egentlig like mye etter.

Faen, jeg komm til Lv 24. nå har jeg starta på nytt IGJEN med enda en rouge, dette blir min fjerde rouge tror jeg? men denne gangen skal jeg ikke gi opp før den er i Lv 60!

Hvorfor gidder du egentlig det der? Og det med samme klasser?

Det virker helt sprøtt, det er jo nå det blir kult...

Om du skal starte ny, gjør det på sylvanas. Jeg jobber med min gnome warrior der, og seadog, eivind, KOZELOZ (pell deg inn) karl, zebra og flere spiller der !

Kommer etter MC. :/

Einride, et tidligere Spillegalmedlem er også på Sylvanas. Kunne ønske jeg gikk på Sylvanas i stedet for Vashj. Jeg vil spille med Grønn Zebra :(.

Edit: Sindrásingh. Eller, i hvert fall noe i den duren.

Opprinnelig skrevet av The Creature@26.07.2005, 21.29
Hvorfor gidder du egentlig det der? Og det med samme klasser?

Det virker helt sprøtt, det er jo nå det blir kult...
245474​
Av den enkle grunn at jeg blei lei av å være liten gnom, så nå ville jeg bli Night Elf.
:flau:

Hakara: Ok, jeg er bare lv 6 på alven så jeg kommer på sylvians

Opprinnelig skrevet av Grønn Zebra@26.07.2005, 19.24
I dag var jeg i DeadMines med Seadog, og det var veldig koselig :D Mr. Sjøhund's gnom Lomax fikk seg ny kjevle bl.a. Her har dere bilder!

PS. Jeg er ike Krokodillen ( som heter Garuuh) Men den høye rare mannen ved siden av Herr Lomax :ler:
245444​
:ler:

Opprinnelig skrevet av Hakara@26.07.2005, 21.39
Om du skal starte ny, gjør det på sylvanas. Jeg jobber med min gnome warrior der, og seadog, eivind, KOZELOZ (pell deg inn) karl, zebra og flere spiller der !
245480​
Glemte du ikke en :(

Uhm. Jeg spillr litt horde på Vasji fremover, tenker jeg. Men, skremmer meg litt med troll females som whisprer "giev me 5c and i will dance naked for u" og "we will we fuck?".

=/

Har lyst å spille litt med en venninne og typen hennes. Men de spiller jo ikke på Sylvanas lenger fant jeg ut ... bæh. Gir ikke opp på Warrioren min da. :flau:

Opprinnelig skrevet av Kozeloz@27.07.2005, 01.43
Uhm. Jeg spillr litt horde på Vasji fremover, tenker jeg. Men, skremmer meg litt med troll females som whisprer "giev me 5c and i will dance naked for u" og "we will we fuck?".

=/
245568​
Jeg spiller også horde på Vasjh, join guilden vår, Blomsterbarna:D

Går under navnet Gneldra og er female orc hunter:D hihi, petten min heter forøvrig Fido:D