Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Det med Spirit bond er litt dumt fordi mange klasser kan uskadeliggjøre petten din. Druids sleep, Priests fear, warlocks fear, mages polymorph, warriors fear(?).

Men med tier 7 skillen er det slutt på det, tenk deg! Broken Tooth, Frenzy, Spirit Bond, Beastial Wrath!

Litt mer buffs til nå, så dukker det nok snart opp "NERF HUNTR!"-tråder opp overalt.
Bra dere blir buffa. :)

Når jeg leser dette blir jeg faktisk ganske fristet til å spille med min lvl 44 Hunter igjen, men jeg vil så mye heller ha min Paladin til lvl 60 først.

Mye bra på det nye talent treet. Men hva i huleste skal en velge tro. Mye vanskligere å besteme seg nå som det er kommet så mye bra saker på alle 3 treea...

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Hvis jeg skulle hatt en PvP hunter nå, så hadde jeg nok satset på å prøve en build som dette:

Marksmanship Talents - 20 points

# Improved Concussive Shot - rank 5/5
# Improved Hunter's Mark - rank 4/5
# Lethal Shots - rank 5/5
# Aimed Shot - rank 1/1
# Mortal Shots - rank 5/5

Survival Talents - 31 points

# Deflection - rank 5/5
# Savage Strikes - rank 2/2
# Improved Wing Clip - rank 5/5
# Survivalist - rank 5/5
# Trap Mastery - rank 2/2
# Surefooted - rank 3/3
# Killer Instinct - rank 3/3
# Lightning Reflexes - rank 5/5
# Wyvern Sting - rank 1/1

-EDIT-

En begrunnelse er kanskje ikke så dumt :p

Improved concussive shot over efficiency fordi jeg synes sjansen for en 3 sec stun er veldig nyttig for å holde motstanderen i ranged avstand, så det kan indirekte øke skaden din.

Tar både med improved hunters mark (bra hvis du får tid til å marke motstanderen først) og Lethal shots fordi +% critical tilsvarer en god del agility og criticals fungerer veldig bra sammen med neste talent mortal shots som øker criticalsatsen med 50% (vanlig critical bonus er 50% ekstra skade, 50% av 50% er 25%, så den ny criticalsatsen blir da 75%. Du kan altså gange skaden med 1.75).

Aimed shot ser jeg som en nødvendighet når man skal gå Wyvern shot, i tillegg så har man freezing trap. Da har man 2 gode muligheter til å få inn dette sinnsvake angrepet, som sammen med mortal shots kan levere noen rimelig grimme crits.

Deflection over de to andre fordi det rett og slet gir en økt damage reduction med 5%. Savage strikes kan være bra hvis man må i nærkamp. Har man et stygt to-hånds våpen da så kan det blir bra saker.
Survivalist ganske enkelt fordi liv er bra i PvP :p Denne skillen gjør at du kan gå enda mer i agility uten å tape på det.
Trap mastery fordi freeze trap/immolate trap sikkert må suge brutalt.
Sure footed er et virkelig bra talent, chance to hit og movement impairing skills resist. Denne kan gjøre livet surt for shamans når de prøver å slowe deg med frost shock.
Killer instinct sammen med lethal shots gir +8% critical, det er intet mindre enn veldig bra, så jeg ser det talentet som en nødvendighet.
Lightning reflexes fordi det øker agility enda mer, dvs at dodgesjansen, criticalsjansen og chance on hit øker. Alt det er bra for en hunter, så da tar man det talentet når man først er så langt nede i survivaltreet
Til slutt Wyvern sting. Timer man riktig så løper hele wyvern sting dot`en ut i det ditt aimed shot treffer han. Rank 1 dealer 300 nature damage, vet ikke hvor mye høyere ranks kommer til å gjøre. Denne skillen er rett og slett helt amazing for en hunter som har aimed shot. Den gir deg tid til å komme på maks range, du får tid til både et aimed shot + mer før han kommer fram til deg.

Ble i dag med en random gruppe til RFD... Det gikk for det meste greit, men av en eller annen grunn blei en forbanna på meg fordi jeg vant loots der alle hadde sagt g... Det første han sa var følgende... "How old are you? "Så svarte jeg:" I'm 19, why?" Og jeg fikk dette svaret tilbake: "U act like a 12 year old", så dreiv jeg å forlangte en forklaring av han men han svarte ikke... Senere i spillet fant vi en kiste som var låst, jeg vant rollen og han eneste som kunne åpne var denne vemmelige drittsekken... Han svarte: "Why should I open this for you? When you are the one who gets the loot?" Så svarte jeg: "Who is acting like a 12 year old now?" Etterfulgt v "lol^^" fra samtlige andre party members.. "Så etterpå svarte han tilbake med: "All you're thinking of is money!"

Herregud å sånne mennesker irriterer meg...

Tenkt til å lage ny char.. Noen bra servere?

Opprinnelig skrevet av Karl@30.07.2005, 18.23
Sylvanas.

:kul:
246663​
Der som jeg hadde en 12 shaman :p Jaja rerolle da..
Regner med alliance?

Edit: jeg roller ikke gnome hvis det er det det er snakk om:p

Sånn,
Maforia
Nelf
Hunter
Sylvanas

EDIT:

Kompiss av meg lagde også;
Oneirix
Nelf
Warrior
Sylvanas

[oX] i disse trakter ;)

Ahahahahaha. I MC. Vi skal pulle en Firelord. En udugelig hunter puller Molten Giants med også. Vi løper ut av MC (helt på starten) og forklaringen?

Maybe I used too heavy arrows? WTF?
Denne MC-runnen blir så legendarisk ...

skjedde to ganger med en hunter i den tidligere guilden min og.

Redigert: er det bare meg, eller spiller alle på SG allaince? jeg er skuffa...dypt..barneromper hele gjengen.

Skal du være warrior, skal du faen meg være Tauren..En Tauren med komplett valor er noe av det tøffeste WOW har å by på.

Opprinnelig skrevet av Crizpy@30.07.2005, 21.19
skjedde to ganger med en hunter i den tidligere guilden min og.

Redigert: er det bare meg, eller spiller alle på SG allaince? jeg er skuffa...dypt..barneromper hele gjengen.

Skal du være warrior, skal du faen meg være Tauren..En Tauren med komplett valor er noe av det tøffeste WOW har å by på.
246698​
Neh , gnome warrior. Du finner ikke noe bedre enn det, hadde det vært "tauren rogue" hadde det kanskje vært i nærheten.

Spiller alliance rett og slett fordi horde er hore å levle , pluss at jeg må groupe med de stygge trollsa hele tiden, og de orker jeg ikke.

EDIT: Jeg har en undead warlock lvl 30. Men gir han nok opp, drittlei av å se stygge trolls, og Orgrimmar som midtpunkt hjelper heller ikke, makan til drittby.

Opprinnelig skrevet av Hakara@30.07.2005, 22.44
Spiller alliance rett og slett fordi horde er hore å levle , pluss at jeg må groupe med de stygge trollsa hele tiden, og de orker jeg ikke.
246704​
jeg spiller alliance av samme grunnen. Og som hakara og sa, orgrimmar som midtpunkt er grusomt. :ehm...:

kommer nok ikke til å spille masse med shamanen noen gang. har starta mage på sylvanas.