Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

greit, greit... my bad

:ehm...:
 
Der fant jeg endelig en bok i DM etter 2 timers farming. Har fått en haug med grønne ting fra kista SOM BEGYNTE Å SPAWNE DER ISTEDET FOR TOME'EN SOM VAR DER HELETIDA FØR HAN IDIOTEN PÅ WOW-FORUMET LAGA ET EMNE OM DET..tjente vel en 20g på de to timene.
Pluss Shaman bok. (tror det er den dårligste boka av alle) lucky me..
 
Opprinnelig skrevet av Swordy@14.08.2005, 17.56
Fader heller! Går til Weapons Trainer i Stormwind og skal lære å bruke staff, men de eneste mulighetene som dukker opp er dagger og staves... ikke noe mer, og jeg har sjekket at de som er "unavailable" skal være mulig å se...

noen som har hørt om det samme problemet noen gang?
251262​
:ler:










:ler:
 
Når den nye realmen kommer tenkte jeg at jeg skulle lage en ny character, en priest, som jeg skal fokusere på. Jeg går enten Night Elves eller Dwarf, noen som har noen innvendinger? Eventuelt råd om talents og slikt?
 
Jeg har en 60 night elf priest....ikke velg night elf, det er mitt råd :>

Dwarfs får fear ward som sin priest racial skill, mens night elfs får starshards... Fear ward er VELDIG mye bedre.
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Opprinnelig skrevet av Alice@14.08.2005, 19.18
Når den nye realmen kommer tenkte jeg at jeg skulle lage en ny character, en priest, som jeg skal fokusere på. Jeg går enten Night Elves eller Dwarf, noen som har noen innvendinger? Eventuelt råd om talents og slikt?
251296​
Start Horde som mmeg din homo! Du kommer ikke til å angre. Min Tauren Hunter vill trenge heals i BG :D
 
Etter et tribute run, fikk jeg 3 ting jeg trengte.
Ogre ringen
Barrier shield
Og noen bra hansker med +1% crit, som jeg ikke gidder å finne på vebbbben
 
Opprinnelig skrevet av GungHo@14.08.2005, 18.05
Så, øh... Hva skal jeg gjøre?
251247​
Slett WTF og WTB mappene. De fleste slike wow-errors kommer fra addoner som er til gamle versjoner. Hver eneste gang slike meldinger kommer for meg hjelper det å slette de mappene og mekke sammen et nytt interface (dvs hver gang det kommer en patch). Begynner å bli ganske lei nå...
 
Opprinnelig skrevet av Grønn Zebra+15.08.2005, 00.18-->
<!--QuoteBegin-Alice
@14.08.2005, 19.18
Når den nye realmen kommer tenkte jeg at jeg skulle lage en ny character, en priest, som jeg skal fokusere på. Jeg går enten Night Elves eller Dwarf, noen som har noen innvendinger? Eventuelt råd om talents og slikt?
251296​
Start Horde som mmeg din homo! Du kommer ikke til å angre. Min Tauren Hunter vill trenge heals i BG :D
251383​
[/b]
Jepp, jeg har tenkt til det, kjære gutten min. :kos:

Snakket med Eivind2k som sa at guilden blir på slemming-siden, så nå klarer jeg ikke bestemme meg om jeg skal ta Undead Priest eller Tauren Shaman.


Hm ... Though choice.
 
Jeg fikk sletta en character, hva kan jeg gjøre for å få den tilbake?
 
sende en mail til Blizzard hvor du forklarer at du sletta characteren din ved en feiltagelse en sen kveld etter en særdelese fuktig byrunde ;)

hvis ikke det går... Bare å planlegge minnestunden, amigo.
og etter du har grått dine bitre tårer er det bare å starte på nytt.

Lvl var du forresten?
 
Den er kjipp den, kjenner noen som gjorde det samma, men var en annen grunn da. Han gjorde det fordi han var sint på broren sin, fordi han hadde rappa gull.
 
tviler sterkt på at det går an å få tilbake sletta chars.. man må jo faktisk skrive DELETE for å slette den. tror blizzard har skrevet noe om det i wow-manualen - noe om at det ikke går an å få tilbake chars uansett hvilken grunn. det stod det ihvertfall i diablo2 manualen
 
Hehe, der dreit du på draget.

Jeg slettet druiden min, og startet en mage på horde siden av serveren, spilte den til 60, gikk lei og ville ha druiden tilbake. Sendte GM ticket om problemet mitt. Eneste jeg måtte gjøre var å slette alle characters av motsatt faction, og characters med samme navn, når du har gjort dette, vil den gamle charactern poppe opp igjen :)