Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Lol.... 2 andre servere gikk ned for telling.. :p
Bloodfeather and Ragnaros have been brought down temporarily while we resolve an issue affecting these realms' databases. We will restore these realms as soon as possible.

We apologise for any inconvenience caused.

Server ser ut til å være oppe men får ikke opp Char list..

Blizzard vet de er ettertraktet, de har erfaring med tidligere spill.... 1 server... De kan virkelig ikke være så stokk dumme... Tilogmed du hadde visst å sette opp mer enn 1 server.. Ikke vondt ment altså.. hehe..

LOL!
Jeg får ikke logget inn, kompissen min får... Sa jeg at vi sitter på samme PC forresten... Mye rart som skjer idag gitt..

Et tips til dere på retriving character list "fasen"

IKKE "Enter world" vent, for guds skyld. Vent. Connecter du nå ender du opp med å henge på loading screen sammen med ca. de 3500 andre spillerne som kom inn før køen.

Retriving Charlist ..... Blizzard Teazer oss.

Ooooog DER var serverne nede igjen.

Får å beskrive hvordan "hamaurnigger" serveren har det, kan dere prøve å komme dere inn på wow-europe.

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Det er kaos på flere servere. Zenedar, som priesten min er på, er helt fucked og folk får små rollbacks. Typisk nå som jeg mangler under 20k xp til level 50 :(

faen krever utsettelse på betalings tiden jeg nå as

jeg har vel mistet rundt 10 timer med "gametid" på kø, ikke inkludert nå. Er ikke så alt for verst.

Sattser på 35+ til mandag, om serveren kommer seg ...

T3h wtf"!

Er Haumarush fortsatt nede? Tenkte jeg skulle sette meg i kø nå, slik at jeg kunne game litt før skolen, men neida ... :( Ingen Haumarush på realmlisten.

Opprinnelig skrevet av Karl+18.08.2005, 18.58-->
Mages og Priests shields tar en viss menge skade, Pawlydan shields varer et vist antall sekunder.

Edit: Tror jeg, har bare spilt Paladin opp til level 2.. :S
252970​
[/b]

<!--QuoteBegin-Karl
@18.08.2005, 22.07
Joa, vet hvordan de funker, mer Paladin shields jeg lurer på..
253070​
Paladins divine shield varer 10 sek, men attack speed går ned til 50%.

Opprinnelig skrevet av Crosis@18.08.2005, 23.45
faen krever utsettelse på betalings tiden jeg nå as
253123​
Hvordan kan du kreve det? Du har fortsatt en haug av andre servere du kan spille på...