Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Yay, var i ZG. Kun meg og en annen som healere så vi slet litt med første boss. Til slutt var alle utenom meg døde, så jeg brukte en moonfire, så døde hun faktisk! ^_^
Neste blir vel at jeg dreper Ragnaros med moonfire. :p
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Er det sant at man MÅ ta soul link for å være bra i PvP med warlocks?
Kan man ikke være bra i group PvP med glasskanon (Destruction) build?
 
Zul Gurub er en fantastik konge instance.. Vi kjørte dual raid der igår med guilden. Ett som startet klokken 2 på ettermiddagen til litt over 2 inatt:) Der var jeg med.. ganske så trøtt med andre ord. Vi fikk tatt 7 bosser tipper jeg.. er på bossen rett før hakkar nå.

De blå itemsa som dropper der er vannvittig bra som regel.. vi fikk masse fresh loot igår.. Selv fikk bla. et nytt on hand sword, med +10 skinning:)

Denne uken har vi tatt ragnaros for 2. gang.. nå går han ned kjempe lett, samtidig som vi også tok razgore, første bossen i BWL ved hjelp av "kiting".. som er slik det er ment å ta ham.

Er veldig epic speced nå, har vært så heldig fått saffet meg "Robe of Archmage" også.

Veldig fin uke.. vi fullfører forhåpentligvis Zul Gurub ikveld.. for "serverfirst":)
 
Men er det ikke en 3 dagers save på zg?
 
Jo. Men guilden hans hadde to grupper der. To raids. ZG virker kongefett. Med masse nice stash. Er en super 1,9 speed dagger som dropper med 20% fra Hakkar, den er faktisk bedre enn Perdition's Blade på mange måter. Dropper også en Raptor som alle kan ri på, som er en epic mount. Mye fint i ZG. Skal dit i kveld. :D
 
Men erre ente sånn derre 3 dagers save på den instancen a'? ;) :p :kul: :drepmeg:
 
Jeg tenkte jeg skulle mekke en Shaman på en av de nye Serverene, så lurte jeg på om det er noen her som kan komme med noen forslag til en eventuell talent build?
Shamans er jo som alle vet veldig imba, men jeg vil jo selvfølgelig bli ekstremt imba, så derfor hadde noen hint og tips vært svært godt motatt :D

prøvde meg litt på egenhånd

Elemental Talents - 22 points

Concussion rank 5/5
Convection rank 5/5
Elemental Focus rank 1/1
Call of Thunder rank 5/5
Reverberation rank 5/5
Elemental Fury rank 1/1

Enhancement Talents - 29 points

Ancestral Knowledge rank 5/5
Improved Stoneskin Totem rank 1/3
Thundering Strikes rank 5/5
Improved Lightning Shield rank 3/3
Two-Handed Axes and Maces rank 1/1
Flurry rank 5/5
Improved Rockbiter Weapon rank 2/2
Parry rank 1/1
Improved Windfury Weapon rank 2/2
Toughness rank 4/5

Restoration Talents - 0 points

Er det noe brukbart her?
 
Opprinnelig skrevet av Crizpy@15.09.2005, 16.27
Men erre ente sånn derre 3 dagers save på den instancen a'? ;) :p :kul: :drepmeg:
261549​
Er det ikke det da?
 
Opprinnelig skrevet av Frenzy@15.09.2005, 15.33
Jeg tenkte jeg skulle mekke en Shaman på en av de nye Serverene, så lurte jeg på om det er noen her som kan komme med noen forslag til en eventuell talent build?
Shamans er jo som alle vet veldig imba, men jeg vil jo selvfølgelig bli ekstremt imba, så derfor hadde noen hint og tips vært svært godt motatt :D

prøvde meg litt på egenhånd

Elemental Talents -  22 points
 
  Concussion  rank 5/5
  Convection rank 5/5
  Elemental Focus rank 1/1
  Call of Thunder rank 5/5
  Reverberation rank 5/5
  Elemental Fury  rank 1/1

Enhancement Talents -  29 points
 
  Ancestral Knowledge rank 5/5
  Improved Stoneskin Totem rank 1/3
  Thundering Strikes rank 5/5
  Improved Lightning Shield rank 3/3
  Two-Handed Axes and Maces  rank 1/1
  Flurry rank 5/5
  Improved Rockbiter Weapon  rank 2/2
  Parry  rank 1/1
  Improved Windfury Weapon  rank 2/2
  Toughness  rank 4/5
 
Restoration Talents -  0 points

Er det noe brukbart her?
261553​
hmm, i min mening må du nesten ha 21 points i restoration for å få NS, det er hellig.
og kanskje 19 points i Elemental for å sikre deg elemental focus, derfra kan du velge selv for å modifisere til å ha 2h, totem focus etc.
har ikke så mye tid nå så rekker ikke anbefalle noe mer, men dette vil funke, nesten uansett hva du bruker de 19 ekstra poengene på..
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Opprinnelig skrevet av Frenzy@15.09.2005, 15.33
Jeg tenkte jeg skulle mekke en Shaman på en av de nye Serverene, så lurte jeg på om det er noen her som kan komme med noen forslag til en eventuell talent build?
Shamans er jo som alle vet veldig imba, men jeg vil jo selvfølgelig bli ekstremt imba, så derfor hadde noen hint og tips vært svært godt motatt :D

prøvde meg litt på egenhånd

Elemental Talents -  22 points
 
  Concussion  rank 5/5
  Convection rank 5/5
  Elemental Focus rank 1/1
  Call of Thunder rank 5/5
  Reverberation rank 5/5
  Elemental Fury  rank 1/1

Enhancement Talents -  29 points
 
  Ancestral Knowledge rank 5/5
  Improved Stoneskin Totem rank 1/3
  Thundering Strikes rank 5/5
  Improved Lightning Shield rank 3/3
  Two-Handed Axes and Maces  rank 1/1
  Flurry rank 5/5
  Improved Rockbiter Weapon  rank 2/2
  Parry  rank 1/1
  Improved Windfury Weapon  rank 2/2
  Toughness  rank 4/5
 
Restoration Talents -  0 points

Er det noe brukbart her?
261553​

Du er like dødlig som en selvmordsbomber med den builden, men overlevelsesjansen din er også litt for lik en selvmordsbombers sin. Den builden der er i stand til å levere kriminelle mengder med skade, men jeg ser et par problemer:

-Du trenger både STA, INT, AGI og litt STR noe som gjør det vanskelig å "få mye" av noen av de.

-Går du med 2 hander så er overlevelseevnen din tilnærmet null med denne builden. Har du tenkt å bytte mellom 2h og 1h+skjold mot enkelte klasser så kan du egentlig tenke på at hele enhancement treet ditt er uten effekt når du bruker 1h+skjold.

Jeg ville heller valgt Enhancement/restoration ELLER Elemental/restoration for en mer balansert build.
 
Lurtz og Evehr: takk for tilbakemelding.
Skal se litt på det dere sa, men kunne dere kanskje strekke dere til å gi meg et forslag på en build?
 
Opprinnelig skrevet av Affable@15.09.2005, 12.42
Hvis det er en klasse som eier i PvP, er det vel MAge (?) Ingen kan spy ut så mye damage på så få sekunder som de kan.


Eller?
261498​
WArrior.
 
Vet ikke, man må ha litt teft for å være god shadow priest.

Jeg kan være nogenlunde god med mage, rogue, warrior, hunter, paladin..ja, de fleste classes...men ikke priest, jeg takler det bare ikke. :(