Hunters own us. Most warlocks own us. Good warriors own us.
It's fine, learn to CS or interupt our healings.
We're not overpowered, we're overrated.
------------------------------------------------------------------------
Ok ok ok ok ok. Jeg leste kanskje mer i postene dine enn hva som virkelig var der. Duell er fortsatt ikke PvP, kjekken.
Men jeg må ta utgangspunkt i noe pus, alså; jeg må ha gjort noe riktig i og med at jeg gikk fra å tape 100% mot shamans til å vinne mer enn jeg taper.
Nå klarte vi til og med å få Lurtz til å si at Shamans "kanskje var en smule overpowered" så sier selv Seadog, som spiller shaman, at han er herlig imba. Om du selv ikke kan åpne øynene da, orker jeg ikke å diskutere mer.
Lurtz har aldri sagt det på den måten, jeg ba han poste om dette og det gjorde han over meg. Si meg, hvor ofte får du den windfuryen? Som Lurtz sier så er det bare å spinne lykkehjulet og håpe på det. Prøver du å gi inntrykk av at en Shaman critter så mye hver gang i pvp/duell? Ok, jeg kan dø når dem critter med med windfury - på lik linje når jeg critter dem med pyroblast og fireblast + 2 sec stun etterpå. Alså : Hele faenskapet er stein,saks,papir. Men hvem er mest stabil? Duellet du mot han en gang, eller ti ganger? Jeg har tapt de 2-3 første duellene bare for å vinne de 6-7 neste mot den samme shamanen. Det er der kjernen ligger, folk blir fullstendig pisket av shamen 1-2 gang, men det er ikke snakk om å sette seg på hesten og prøve å fortsette. Det er fleeeere shamans som ikke mener de er imba, er seadog lvl 60 med sin btw?
Igjen, jeg hatet shaman og mente som noen av dere, men så ble jeg bedre. Rett og slett bedre, og fant ut at imba ikke er tilfellet. Rogue derimot, er helt fullstendig latterlig. Jeg har mistet 2000 skade før kampen i det hele tatt starter, uansett om jeg masher på blink så er jeg død. Hvis jeg klarer å blinke, så tar han f.eks vanish eller stormer mot meg siden jeg har poison og 30% speed. og for å ikke nevne alle dems muligheter for å stunne, etc: gouge, cheap shot, blind og kideny shot.(tok tiden igår, mellom 10-20 sek igjennom snitt av 10 ganger var jeg borte) Jeg har ingen sjans mot rogue what so evher i mass pvp. Så jeg bestemte meg for å titte innom rogue forumet for å skjekke alle skryteemnene, og der fant jeg 90% whining.
"Folk ser oss for lett" <--- jeg har nesten ALDRI (1-3% av tilfellene) sett en rogue i stealt før han i det hele angriper meg, og da er jeg veldig ofte død.
"Vi bør være immune mot AOE" <--- Da satt jeg og lo, eneste mulighet jeg har å se en rogue før jeg er død bør fjernes?
"Jeg dreper ikke cloth fort nok" <--- Alle var enige, takket være at vi kan spamme aoe.
Hva faen liksom? Omtrendt alle som ikke har grunn til å klage, klager som bare. Rogue er fullstendig latterlig per dags dato mot cloth. Jeg skulle ta en base i AB, så ble jeg cheap shotet. Tiden gikk .... 14 sec, så var jeg igang igjen. Og innen da så var det flere backup på vei fra hans side, siden han sladret

Fikk en ny stun, så TOK han en runde rundt meg : /laugh /spit critts 1200, crits 600, crits 800, critts 2000 <--- fikk ikke engang blinket vekk.
Så hva har jeg ? Polly? Polly er faen meg et jævla sykehus, som breaker etter 3 sec i snitt og har 1.5 casting time. Eneste håp jeg kan ta er POM + polly, men da har jeg mistet POMen min.
Om jeg har forstått det riktig om rogue : Mye vil ha mer, eier fra før av - nå vil dem eie mer. Ja vi har mana shield ( fullstendig latterlig) Hvorfor skal jeg bruke mana shield for å overleve mer, når det som er nødvendig for å attacke blir borte slik at jeg utsetter døden min litt?
Så har vi resist, resist og resist. Som jeg hater det, Pyroblast : resist, fireblast resist : cone of cold, resist <---- det har skjedd flere ganger bare igår, 3 strake resist. Hva skjer med en mage når han får en resist på f.eks en pyroblast? Jo, mana er borte og myyye skade er borte. Hva skjer med en warrior eller en rogue som får miss? Dem bare fortsetter som før.
Jeg vet at priest, shamams, mage og rogue vil få talents renew. Og jeg er sikker på at mage vil få en uhyre boost up, samt holy treet til priest. Så jeg velger å overleve med magen min - er jo fortsatt eneste char jeg har brukt. :s
Edit: Dette ble veldig mye på en gang, der fikk jeg ut alt liksom.

*lese igjennom sitt eget inlegg*