Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Sånn på siden, Moonkin Form får druiden min til å gråte inni seg. En ugle med gevir? Hva faen tenker de på?
 
har alle Dl patchen ? min står faen meg stille på 98% -.-
 
Opprinnelig skrevet av Evehr+12.10.2005, 15.03-->
<!--QuoteBegin-The Creature
@12.10.2005, 04.29
er det ikke slik at når to roller likt er det førstemann til mølla? Var sånn før hvertfall...
268129​
ninja? :blunk:

er vel egentlig sånn at begge roller om igjen for at det skal være fair, ikke akkurat førstemann til å stjele..
268222​
[/b]

Ha seriøst? kaller du det ninja? og stjeling? Hvis to stykker ruller likt da er det vel fair at førstemann som klarer å ta den vinner den, begge to har jo likt utgangspunkt... Begge to har jo på en måte vunnet den så å kalle det for stjeling er jo hjerneløst... Men uansett så er ikke det mulig siden spillet roller omigjen for deg som kozeloz sa...
 
Jeg orker ikke mer wow.

Gametimen min er ute nå, så jeg lar den "være ute" og venter. Får jeg fryktelig lyst til å starte opp igjen, gjør jeg det. Men akkurat nå har jeg fått nok. Avinstaleres as we speak.
 
lol jeg vil kalle det på grensen av ninja looting, hadde noen bare tatt f.eks. kilt of elements fordi vi rolle likt ville jeg kicka han og /ignora med en gang, ALLE må jo skjønne at det er fair å rolle på nytt.
 
Ivan: Han avinstalerer det, tror neppe han kommer til å spille mer. :p

Heller ikke kjøpe meg gametime for å sende noe shizz til deg.
 
Opprinnelig skrevet av Evehr@12.10.2005, 17.44
lol jeg vil kalle det på grensen av ninja looting, hadde noen bare tatt f.eks. kilt of elements fordi vi rolle likt ville jeg kicka han og /ignora med en gang, ALLE må jo skjønne at det er fair å rolle på nytt.
268282​
Feil.

Vist to roller likt, vil spillet automatisk rolle på nytt (men dette ser ikke du) og gir tingen til den som vant, det vil ikke bare ligger der.
 
Tror Evehr tenker på når alle klikker på X'n i høyre hjørne, og ruller om igjen manuelt.
 
Faen, jeg kommer ikke inn. :S

Når jeg har logget meg inn og trykket "enter world" jobber den ca. halvveis, så hopper jeg tilbake til windows og får en feilmelding, har prøvd å lese hva som står der, men det er bare masse tall osv. Noen som har en idè?

Lastet ned Patchen fra curse-gaming.com, kan jeg ha installert den feil? :usikker:
 
Opprinnelig skrevet av Crizpy@12.10.2005, 18.49
Tror Evehr tenker på når alle klikker på X'n i høyre hjørne, og ruller om igjen manuelt.
268289​
Ja, det er jo særlig smart.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Og dermed var The Maelstrom oppe.
Men jeg får ikke logget på ALLIKEVEL. Faen, jeg vil ha full rest tilbake eller noe, har ikke fått spilt på dritlenge selv om jeg har hatt mulighet og lyst til det.
 
Tror jeg skal ra-installere...

Må jeg laste ned alle patchene på nytt da, eller bare denne?
 
Opprinnelig skrevet av Kozeloz+12.10.2005, 17.59-->
<!--QuoteBegin-Crizpy
@12.10.2005, 18.49
Tror Evehr tenker på når alle klikker på X'n i høyre hjørne, og ruller om igjen manuelt.
268289​
Ja, det er jo særlig smart.
268296​
[/b]
Vel, da jeg gjorde kjedelige instancer, ble det gjort hele tida..roll på boe, pass på bop.
Vi diskutere ikke om det er særlig smart eller ikke, men det var det han mente.
 
Opprinnelig skrevet av Kozeloz@12.10.2005, 14.39
Jeg er inne. Men, jeg har et spørsmål.

Når man snakker på kanalene, som f.eks general og slikt, så må man skrive /3, eller /1. Det er tungvindt. Jeg vet iallfall at Cosmos gjorde slik at siste / man var på, så var det "random chat channel" akkurat som når man chatter i /g eller /p. Men, noen som vet om en standalone mod som gjør dette?
268214​
Er det en addon som bare husker siste chatkanal du var i, du leter etter?
i såfall er kanskje Smartchat det du leter etter.

Kan fyre opp en link hvis det er det du vil ha.