Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Ja klart jeg kan det.. lagde en profil sånn at det er litt lettere se:)

Slik er jeg akkurat når når jeg går for fult +dmg gear:

Scorpiux (Daggerspine)


Ellers har jeg følgene ting, om jeg skulle trenge litt mere mana/health om det skulle være nødvendig:

Eye of Flame
Crimson Shocker
Black Ash Robe
Staff of Dominance
Cloak of Warding
Onyxia Scale Cloak
Tome of Arcane Domination
Therazane's Touch
Tome of the Ice Lord

Har litt annet småtteri også som er kjekt ha, men det er "blå" items så orker ikke finne dem frem. Du kan forøvrig se dem i baggene mine, som vist også er linket til på den "Profil" siden jeg la en link til.


:)
 
Woho, fikk til en sånn konto jeg og.
Lasta opp pvp profilen min.
Ikke mye å skryte av, men gjorde det bare for å gjøre det.

Crizpy's profil lolololollbbq

Fikk ikke med set-bonus da :/
 
Man kan gå med pvp arcane/fire build i BWL altså? Trodde man måtte ha arcane sublety og sånt møkk. Måtte ihvertfall jeg.

Hvor høyt går foressten Pyroene dine? Jeg fikk en på 3200 på Main tanken til alliance guilden på servern, ble rimilig fornøyd da. ^_^
 
Jada, det går helt fint det:)

3set netherwind hjelper litt. Men aldri noen problemer med det værtfall. Har hatt en 3822 Pyro crit uten trinkets.. det var meget tilfredsstillende. Eller hadde jeg en 9500 crit på de fiendene i BWL som er spesielt svake for en eller annen magic.. I mitt tillfelle var det fire. Burde få greit til en 10k crit på det:)

Har på det meste +626 fire dmg uten buffs... noe som er ganske mye.. trur det faktisk er det meste på serveren.. kanskje 1-2 warlocker har kommet noe høyere.
 
Yay, endelig er nettet tilbake. Har ikke hatt nett siden tirsdag kveld :(
Det har vært så sinnsykt kjedelig i disse få dagene uten..

Men nå skal det games! :D
 
Um, hvorfor? Det er litt mer armor på den enn PvP-cloaken, og defense, som du som mage har lite til ingen bruk for... Eller er det noe jeg har gått glipp av?

Har visst en profil på allakhazam jeg også, og siden jeg ikke har noe å gjøre mens jeg venter i kø på testserveren har jeg oppdatert den.
Arthyon [Burning Blade]

Ligger 3-4 epics i banken også, men de tilhører Tanke- eller Natureresistance-gearet mitt, og jeg orker ikke drasse på sistnevnte før AQ kommer ut...

Vi tok Nefarian for tredje gang i går, og på tre clears av bwl har det kun droppet en ting som druids trenger. GG droprates :(
 


PO-O-POWER-RANGER!!

*dududududuuududu*

:(
 
Hvor finner du bildene?

lvl 49, forresten. :O
 
*image*
PO-PO-POWER-RANGER!!

*dududududuuududu*

:(
[/b]
Dear: Crizpy
[ ] Clueless Newbie
[ ] Loser
[ ] AOL-er
[ ] 12 year old
[ ] Troll
[ ] Spammer
[ ] l337 d00d
[ ] Flamer
[X] Whiner
[ ] Paladin

You Are Being Flamed Because:

[ ] You posted a Blizzard sucks thread
[ ] You posted a personal attack against Blizzard staff
[ ] You posted a Release Date thread
[ ] You posted a Patch thread
[x] You posted a whine post
[ ] You posted a StarCraft vs WarCraft 3 thread
[ ] You didn't post with your main
[ ] You posted a "Where is Starcraft 2" thread
[ ] You posted a ( WarCraft 3 / WoW ) vs Diablo 2 thread
[ ] You posted an OMG The Sky is Falling thread
[ ] You continued a long, stupid thread
[ ] You posted a "YOU ALL SUCK" message
[ ] You posted a my class sucks *cry* thread
[ ] You posted a nerf Shamans thread
[ ] You haven't read the stickies
[ ] You don't know which forum to post in
[ ] You just plain suck
[ ] You posted false information

In Punishment, You Must:

[ ] Delete all your characters
[ ] Give up your AOL Internet account
[ ] Actually post something relevant
[ ] Read the f****** FAQ
[X] Go to your room with no supper
[x] Apologize to everybody on this forum
[ ] All of the above

In Closing, I'd Like to Say:

[ ] Learn to play your class
[ ] Get a life
[ ] Never post again
[ ] Can I have your stuff?
[ ] Re-roll PvE server
[ ] Cry more n00b
[X] Cry me a river
[ ] All of the above


Jeg måtte bare få brukt den en eller annen gang. Syns wrath ser greit ut, med tanke på at might er et av d set'a som ser best ut, så kan dere ikke klage. Tenk på stakkars mage's.
 
I dag var jeg med på mitt første MC run :D . Vi kom ikke lenger enn til Garr, men gøy var det allikevel ^_^. Fikk ansvaret for å heale 4 rogues i groupen min, og samtidig gå dps, så det ble litt vanskelig, men jeg klarte meg fint :p. Blant annet Earthfury Leggings og gauntlets droppet, men dessverre var ikke jeg som hadde mest dkp, så ...
 
Shaman DPS? =O

58. To lvler igjen ... Tredje lvl 60 ... Orker ikke å grinde stygge ogres ... Blaargh. *sove*
 
Endelig var det min tur etter et par måneders pause fra WoW, grunnet folkehøyskole, så dro jeg hjem på et helgebesøk og spillte litt wow og etter en time eller to droppet min første epixx:D Eye of Flame var det som havnet i min bag... Vel de fleste av dere har vel plenty med epixxx, men dette var stort for meg:D
 
I dag var jeg med på mitt første MC run :D . Vi kom ikke lenger enn til Garr, men gøy var det allikevel ^_^. Fikk ansvaret for å heale 4 rogues i groupen min, og samtidig gå dps, så det ble litt vanskelig, men jeg klarte meg fint :p. Blant annet Earthfury Leggings og gauntlets droppet, men dessverre var ikke jeg som hadde mest dkp, så ...
[/b]
Hva skal du med Earthfury? û.u (Joda, må jo ha noe og bruke dkp på :p)
 
Veldig mye critt mail gear der da ;)
 
Noern somspiller aktivt på Sylvanas her
`??
[/b]
Har en 49 rogue der kalt Affable
 
Når vi snakker om dkp..

Jeg har mest i guilden min nå, så jeg får det neste über våpenet som dropper.

Håpa på untamed blade om torsdagen, men BWL lagga forjævlig, så det gikk til helvete...endte med at vi raida darnassus istedet. fikk bossen til 24%, men så kom en hel allaince guild.