Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Okey, fikset accounten i dag. Skal lage en troll rogue på den nye PvP serveren etter updaten... kommer til å kalle meg Montana, så bare ta kontakt ingame!

EDIT: Montana var tatt, så jeg endte opp med Carlito som nick. Er level 7 nå, skal spille mer i kveld.
[/b]
faen ta deg carltio. pell deg til chromaggus så sparer jeg en spot og Gutgore ripper til deg.

men du må være ally :p

Crizpy. jeg og en annen DD warrior har like mye DKP nå.
vi har begge Quick strike, han har OEB i tillegg.

Burde jeg ta Flameguard gauntlets eller sikre første rag drops?

han går ned innen 3 uker
 
<div class='quotemain'>
Okey, fikset accounten i dag. Skal lage en troll rogue på den nye PvP serveren etter updaten... kommer til å kalle meg Montana, så bare ta kontakt ingame!

EDIT: Montana var tatt, så jeg endte opp med Carlito som nick. Er level 7 nå, skal spille mer i kveld.
[/b]
faen ta deg carltio. pell deg til chromaggus så sparer jeg en spot og Gutgore ripper til deg.

men du må være ally :p

Crizpy. jeg og en annen DD warrior har like mye DKP nå.
vi har begge Quick strike, han har OEB i tillegg.

Burde jeg ta Flameguard gauntlets eller sikre første rag drops?

han går ned innen 3 uker
[/b][/quote]
Skal tenkte på det. Ally er kjipt i starten, men ville blitt fett å spille med deg igjen da!
 
Jeg ville spart dkp, og prøvd å anskaffe meg stronghold gauntlets, så du kan slenge crusader på våpenet ditt.

Spar dkp til første våpen drop fra rag. Deretter onslaught girdle.
 
<div class='quotemain'>
<div class='quotemain'>
Okey, fikset accounten i dag. Skal lage en troll rogue på den nye PvP serveren etter updaten... kommer til å kalle meg Montana, så bare ta kontakt ingame!

EDIT: Montana var tatt, så jeg endte opp med Carlito som nick. Er level 7 nå, skal spille mer i kveld.
[/b]
faen ta deg carltio. pell deg til chromaggus så sparer jeg en spot og Gutgore ripper til deg.

men du må være ally :p

Crizpy. jeg og en annen DD warrior har like mye DKP nå.
vi har begge Quick strike, han har OEB i tillegg.

Burde jeg ta Flameguard gauntlets eller sikre første rag drops?

han går ned innen 3 uker
[/b][/quote]
Skal tenkte på det. Ally er kjipt i starten, men ville blitt fett å spille med deg igjen da!
[/b][/quote]

vi er eneste Ally guildet i MC, hadde vært dritfett. Vexed fra Enraged er også her :p
Servern ekke gammel, men når du kommer inn nå starter vi vel akkurat på BWL, og jeg tanker små ZG turer etter MC\BWL Raidene.

Chromaggus er jo en av de nyeste serverne.

Er det rogue du vil være?


Jeg ville spart dkp, og prøvd å anskaffe meg stronghold gauntlets, så du kan slenge crusader på våpenet ditt.

Spar dkp til første våpen drop fra rag. Deretter onslaught girdle.
[/b]
faen det tenkte jeg ikke på crizpy . Konge tips.

For å være ærlig har jeg mest lyst på Spinal Reaper eller Drake Talon Cleaver nå.

Var i Tyrs hånd i 3 timer nå med Hersis, den forrige warrioren min med Zinrokh.

Procwatch viste 1.23% på sword spec. hipp hurra.

Jeg vil faen meg ha øks nå. 5% crit, og du kan fremdeles one-shotte hvis Hand of justice proccer.


Crizpy, 1.9: Bonereavers edge vs Untamed Blade vs Spinal Reaper?
 
Sånn som ting ser ut nå, er det ingen tvil om at spinal reaper er den beste.

Men jeg trur de skal fikse swordproc greiene.
blizzard sa hvertfall at det var en bug.

Jeg ville tatt untamed blade.
rundt 70 dps, 160 hp, og 22 agi=1.1& crit.

Og herlig proc..bonereavers edge har bare 1% crit, og ingen stats. 300 armor greia er vel ikke så mye å juble etter.

Untamed blade>bonereavers edge>spinal reaper....bare fordi jeg elsker swordspec. (når det funker)
 
PVP servere er så jævla patetiske nå...

Se på det her.
 
Sånn da var det min tur til å dinge 60!:D weee!

Her kan dere titte på profilen min også...

Valder
 
Vi prøver å få til et helnorsk guild på det nye realmet - Ahn'Qiraj. På horde side. Hadde satt pris på om dere hadde blitt med her. Serveren kom vel opp for ca 24 timer siden.
 
Gank = Gang Kill

Det er absolutt ingen tvil. Å drepe folk som ikke har mulighet/fair chance, kalles griefing, om man skal være nøyaktig.
Level 22 nightelf hunter på AQ-servern, jeg har elite bjørnen fra Loch Modan, critter for 100.
Har enda til gode å tape mot noe som helst med hunteren, har blitt zerga et par ganger i AB/WSG såklart.

Kjapt hunter spørsmål: Taskmasters axe (http://www.thottbot.com/?i=5730) vs. 2x Cruel barbs ( http://www.thottbot.com/?i=5664)

Jeg tror jeg skal gå for 2x barbs i pve og mass pvp, men det er jo hot med nesten 200 raptor strikes.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Jeg vakler mellom UD rogue, troll priest, troll mage, troll hunter, eller troll shaman på den nye servern.
 
Jeg vakler mellom UD rogue, troll priest, troll mage, troll hunter, eller troll shaman på den nye servern.
[/b]
male eller female troll? ^_^
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Det ble male troll shaman, han er level 8 nå og heter Cycerin.
 
yo, jeg har et lite problem....

jeg tror jeg fikk 2x 10dagers trial i pakken til spillet wow...

jeg har vistnokk spillt de 10dagene på den ene som var klistra på boka til spillet...(jeg leste nettopp at det sto 10day guestpass på lappen PÅ BOKA)

det jeg selv er ganske vant med på MMORPG spill er at man kan spille over 10dager.

da lurer jeg på wtf som er feil her... er det de mongoene nede på Elkjøp som klistrer på de cdkey-lappene? eller blizzard folka? eller er det en 3 lapp som er gjemt i midtsiden av boka..?

er redd for at jeg blir nødt til å gå ned på elkjøp med kjøttøks(nei) i høyre hånd og kjøpsloven i den andre imårra...
 
Sett bak CD 3?
hvis ikke den er der får du gjøre klar kjøttøksa..
[/b]
sett bak alle cdene...
tatt ut alle cdene, ingenting bak...

dette er trist.. etter å hata wow i over et år pga ffxi, så bestemte jeg meg for å teste det.. så skjer dette?!?!?!?!
hvor typisk er ikke det...?