Som jeg hater ancient petrified leaf, dropper hver jævla gang, jeg har ikke telling på hvor mange ganger det itemet bare har blitt discardet. Tro meg, du lærer å hate det itemet når du venter på eye of divinity og det jævla løvet dropper 4-5 ganger på rad.
Ancient Petrified Leaf kan ikke bli disenchantet. (EDIT: Du skrev discardet. >.<) Vi har samme problemet, vi har fått en total av 4 eyes, og resten Leaf, siden det ikke kan disenchanted og Majordomo loot er i en kiste, har vi prøvd "Wts Ancient Petrified Leaf" i Orgrimmar, men ikke mye hell.
Hmm.. jeg ganker ikke i det hele tatt... Har såvidt drevet med PvP, tenker mest på å bli level 60... Eneste gangene jeg dreper folk er hvis de quester samme sted som meg.
STV, snakker du om en paladin da? Jeg holdt på å sloss mot en level grønn fyr som nettop hadde drept en tauren som var AFK på Nesingway, så kom en grå paladin for å hjelpe han alliancen, drepte begge to ganger fordi de spawnet og jumpa meg etter at døden skillte dem!
Jeg heter forresten Carlito ingame, kanskje en på horde som heter Montana? (Var opptatt da jeg prøvde)
Vi drepte Chromaggus i dag. Sverdet droppa. Herlig-herlig. Tapte med 3 dkp dog. Tre savnede personer rejoina guilden i dag, og jeg tror en av raidlederene bestemte seg for å IKKE slutte med WoW likevel.
Vi wipet på 20-21% på Nefarian, like før the risen kommer. Jævla cleanseren ble chain cleavet av Nefarian og tanken ble polymorphed og vi ble breathed til døden. Jævlig surt, vi hadde eid han så jævlig hvis det ikke hadde skjedd.
Jaja, egentlig skal vi være veldig fornøyde, dette er vår 2.uke på Nefarian og vi hadde kun et forsøk på han forrige uke.
Endelig lvl 50 på hunteren >.<. Får spilt så lite nå at jeg nesten er lei meg . Spilte ikke på tre dager fordi broren min var lat og ikke kjøpt nytt kort :< .
Montana, skal det være pure pve? Isåfall kan du glemme riposte, og imp. gouge, og så og si hele sublety builden.
hemobuilds funker vel best for Fist weapons, siden blade flurry+sword spec og adreneline rush gir syk dmg.
Og minst 2 poeng i imp. Silce and dice.