Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

ouch, det gjorde nesten vondt å se på, har gjort noe lignende i FFXI en gang, skal aldri gjøre det igjen.
er liksom ikke SÅ morro når du føler for å begynne igjen et år senere :ehm...:
 
Drakedog er teit, overvurdert og stygg. Bare mine copperz lxm.

SÅ INGEN AV DERE LAGE LEISEGFJES NÅR WORMSBOROUGH SLUTTA Å POSTE PÅ FORUMET NEI, MEN DRAKEDOGZ BRYR VI OSS OM? Vet ikke hvorfor jeg caps-er. Caps er så teit. Capz. ZpaC. Kanskje det har noe med at teite Perdition's Blade ikke droppa i dag heller. -_-
Om det Chromaggus-sverdet dropper igjen før Perd ... bah .... går jeg combat.

Hva synes dere? Hvem gjør mest dmg i raida deres,sword eller dagger? Så klart er det varierende med tanke på "skill" og sånn.

Men hos oss er det ofte dagger på topp i boss-fights. MC og the like. Men overall i MC og BWL så kommer combat-rogues godt ut. Altså bedre langsiktig dps. Men jeg synes burst-dps over 4-6 minutter i boss-fights er mye viktigere. Selv om det ikke er alltid at de beste dagger-roguene (les:meg) kommer på topp, men mer enn ikke.

Lolloldiscussandbicker.
 
Kunne noen være så snill å pm'e meg et guest pass key?
Kan ikke bruke mitt eget.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Drakedog var den beste destuctionwarlocken i verden. Som destructionwarlock er det derfor en knekk i penisen for meg.

...neida. Men det var jævlig vondt å se han systematisk detonere alle de digge epixene sine.
 
Destrolocks er letteid. Sett roguen som faktisk er i samme guild som Drakedog, som voldtar han gang på gang? Er nesten latterlig.
 
Herlig. Gratulerer.

Vi gikk på en liten smell fredag, og wipet om og om igjen på Firemaw. Gjorde det i kveld og, helt til vi endelig fikk han ned. Fikk iallfall plukket med meg Claw of The Black Drake og skal eie litt med combat.
 
Herlig. Gratulerer.

Vi gikk på en liten smell fredag, og wipet om og om igjen på Firemaw. Gjorde det i kveld og, helt til vi endelig fikk han ned. Fikk iallfall plukket med meg Claw of The Black Drake og skal eie litt med combat.
[/b]

Jay, da går du hemo tenker jeg? Skaff deg hakkar trinketen, med hemo build får du ekle evisecrates.

Ble foressten 60 på huntern i går, og fikk endelig respecca, 15% mer agi og 10% mer stamina er ikke så bra med gearet jeg har nå, mye grønt og ikke no 50+ blues.
Bare synd at jeg enten kan grinde, ganke, eller idle i IF for tiden da. =\

Og Epz, om du roller rogue selv så kommer du fort til å finne ut hvor vannskelig det faktisk er å ta drevne folk. Cloths burde gå greit om du har epic dagger, men poenget var at drakedog ble eid med shanker. Shanker gir såvidt 1000 ambush.
 
faktisk ikke...
Har eksistert homo-guilder nesten helt siden spillet ble sluppet.
Den første mener jeg å huske kom på Stormscale-serveren.
 
<div class='quotemain'>
Herlig. Gratulerer.

Vi gikk på en liten smell fredag, og wipet om og om igjen på Firemaw. Gjorde det i kveld og, helt til vi endelig fikk han ned. Fikk iallfall plukket med meg Claw of The Black Drake og skal eie litt med combat.
[/b]

Jay, da går du hemo tenker jeg? Skaff deg hakkar trinketen, med hemo build får du ekle evisecrates.

Ble foressten 60 på huntern i går, og fikk endelig respecca, 15% mer agi og 10% mer stamina er ikke så bra med gearet jeg har nå, mye grønt og ikke no 50+ blues.
Bare synd at jeg enten kan grinde, ganke, eller idle i IF for tiden da. =\

Og Epz, om du roller rogue selv så kommer du fort til å finne ut hvor vannskelig det faktisk er å ta drevne folk. Cloths burde gå greit om du har epic dagger, men poenget var at drakedog ble eid med shanker. Shanker gir såvidt 1000 ambush.
[/b][/quote]

Lal.

20-31, beste combat PvE-builden. TROR JEG. Uansett virkelig herlig å farme nå, i forhold til med homodaggers. Ting dør så fort. Og Riposte eier buksa mi. Bare dumt at de fleste warriors det er vits å slåss mot har de homohanskene.
Homoraidet mitt lar bare casters rolle på heart of hakkar ... så lall.

Fisting eier.

Skal sjekke hvordan jeg gjør det med denne builden i MC og BWL før jeg avgjør endelig om jeg skal ha den. Siden jeg vant fisten for så lite dkp, får jeg nok plukket opp Drakefang talisman (ellerhvadenheter) og cloak of firemaw. :D AP plz.
Er en vill rogue på serveren med 1k AP unbuffed. Teite Gievf Epixxx. Kunne trengt de hanskene fra Kazzak. Blah. Håper bare Taut dragonhide-ting forblir rogue priority for oss. Vi har av og til så teite innfall når det gjelder loot.

MEN!
Når jeg er combat har jeg lest at mye av dmg kommer fra whitedmg. Det betyr at Brut Blade i off eier CHT som jeg har nå, right? Sidne jeg har det 50% mer skade offhand talentet. :O :O :O
 
da var jeg endelig lvl 60, da. Etter 27, nesten 18 days /played.


En jævla warrior som tok kappa mi som droppa fra baron. 15 agi og 20 Ap.

En forpult druid som tok trustrike shoulders. En annen rogue som fikk Dal'rend on-hand. Han rolla 80, og jeg rolla 79...


kuk. men LVL 60!!!!!!!!!111


Takker takker
 
Skal vi møtes og duelere affy? ^_^
 
Hm. Det var jo tidlig.. Har aldri sett den før faktisk :p
Jaja, level 39 nå, og det går fremover. Driver en del med WSG og greier, skal ta og skaffe de siste HK's i morgen jeg kan, før jeg blir levle 40 og nok en 10 levels med levling og farming etter penger for mount osv.