Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Grinda Ogres i blasted lands nettop, så kommer en lvl 60 mage ridende forbi på epic mount.

Scatter shot, feign death, frost trap.

Fikk litt range, satt opp en ny trap, aimedshot for 2200 etterfuglt av multi for 1100. Alt var med devilsaur fury. Synd jeg ikke tok opp, var utrolig deilig =D
 
Etter 4 guildruns i ubrs fikk jeg endelig kloa i dal-rend offhanden, såklart etter alle roguene hadde den.

Etter å ha lært litt om hunterclassen trekker jeg tilbake det jeg sa om at 2x Dawns edge er bedre en dal rend settet. Nå er det bare 2 rogues igjen som skal ha MHen før jeg. Jeg skjønner fortatt hvorfor rogues blir forbanna når de blir outrolla av en hunter på de da :p

Og Hersis, om du vil kan jeg godt låne accounten din og stikke innom av og til, så kan du ta den tilbake når du kommer tilbake, du slutter jo aldri med wow =D
 
tror han gav den bort til en kar på gamer.no, var i allefall det jeg fikk vite når jeg /w erebus på chromaggus tidligere.

i morgen er det nok et ZG raid for roguen min og til helga tre dager med MC =P jaja, vil ha hakkari warblades i morgen...
 
Hakkari Warblades har 3% droprate fra Bloodlord og Hakkar, dessuten, vurderer du seriøst å wielde begge Warblades, som en rogue? Main handen suger veldig for en rogue, Dal'Rend Main Hand er bedre. Sinister Strike, og forsåvidt alle andre instant attacks gjør mer skade desto høyere Min/Max damage våpenet har, MH Hakkari Warblade har en 1.7 speed. Off Handen er grei nok, men skaff deg noe bedre i Main Hand.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Tror dere jeg kommer meg fra level 34 til level 40 på en natt med full rest og litt viljestyrke? Har ikke gjort noen av questene i shimmering flats og dustwallow marsh ennå.
 
Jeg er Hemo spec så warblades fungerer veldig bra, selvfølgelig finnes det bedre, men nå skal man huske at denne guilden bare har kommet til tiger/panther i ZG :) og forbi Magmadar i MC på siste run.
 
IMO (ja, IMO) funker hemo build dårligere enn combat daggers/swords før du får deg et bedre fist weapon/sverd. Crom. tempered sword, claw of the black drake, da snakker du hemo build. Ellers blir dmg-outputen din så og si større uansett hva slags våpen du bruker.

Husk at 30-40% av dmg fra en rogue kommer av white-dmg (autoswings), kommer jo såklart ann på hvor flink du er til å ha på slice and dice (slice and dice skal ALTID være på) og blade flurry. Jeg ville også som Karl, sterk annbefale deg å droppe Hakkari warblades, gå heller for fang of the faceless, så slipper du hunters som klager også.
Om du absolutt vil ha et set, kan du altid gå for fist-wep settet i ZG, hørt den skal procce nå jævlig.
 
Dessuten, det er større sjans for at guilden din tar Garr og Onyxia før begge Warblades dropper, og at du får begge. Altså, du kan skaffe deg Brutality og eventuelt Vis'Kag.
 
Ja, Vis'Kag kommer jo til å droppe.


Hah.


Hahahah.


Hahhahahahahahhahahahahah.
 
Igår tok meg, Guildledern (Paladin) og Guildens MainTank hele Stratholm 3mann.

Paladin, Warrior og Mage:)

Vannvittig artig utfordring.. brukte 1t og 45 min, uten å wipe engang.. :)

Et lite bilde:)
[/b]
Fine tier 2 set det der. Det tilsvarer vel rundt 10-15 blue-geared folk :p
 
Igår tok meg, Guildledern (Paladin) og Guildens MainTank hele Stratholm 3mann.

Paladin, Warrior og Mage:)

Vannvittig artig utfordring.. brukte 1t og 45 min, uten å wipe engang.. :)

Et lite bilde:)
[/b]

såpass ja!
Gj /bravo!

Men det er da ikke rart da...en imbadin,warrior og mage i tier 2 set!!!

Hehe, som eivind sa, dere 3 tilsvarte vel ca rundt 10-15 blue-geared folk :p

anyways, jeg jobber med saken, skal tier 2 set done, så får vi se =)