Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Ser visst ut som jeg prøvde å gjøre narr av deg igjen siden du overhodet ikke skjønte en dritt av "*skrytefittetrynemodushatmeg*". Men sånne ting kan jo være litt vanskelig da. Lethon er i alle fall stress, ikke nå da, nå som han er bugga og ikke lager shades...

Edit: Mest for å tyne Kabuto og Eivind som kunne hatt fullt tier 2 nå om de ikke hadde vært så teite at de quitta...
 
Hææææææææææææææææææææææææææææ

hæhæhæhæhædreptenefarionsisthelgjeghhæhææhæhæhæh z0mg, jeg fikk head of nefarion, z0mg jeg har fult epic set, z0mg jeg har mange epic våpen, z0mg z0mg z0mg


/skrytemodusderehatermeglalalalal

Noe sånt? Åh, du skulle skryte samtidig som det ikke var skryt, lal?


dit: Mest for å tyne Kabuto og Eivind som kunne hatt fullt tier 2 nå om de ikke hadde vært så teite at de quitta...[/b]

Aww, men da er det greit. :kos:
 
Kabuto ble kicka da =D

Men hva skal man med tier 2 gear, eier fortsatt ræva av alt med roguen min, som har 2 mc epics og Faceless.

Uansett, cleara ZG opp til panter i dag, fikk meg Mandokirs sting, senere tok vi Ysondre (serverfirst), da fikk jeg disse http://www.thottbot.com/index.cgi?i=52183
 
Nice Eivind!
Jeg gleder meg skikkelig til guilden min får flere level 60's slik at vi kan starte på 40man bosser. Vi har forskjellig dkp fra 40man instancer og ZG, så jeg sparer all ZG DKP min til fang of the faceless dropper. Jeg og en annen har høyest dkp av roguene, så jeg håper at jeg vinner roll eller at noe som han får lyst på dropper først! :rulleøyne:

Er 6500/21000 rep hos frostwolf da, så lobotomizer + Don julio er snart mine :D (mangler også 60g >.<)

BTW har dere sett Illegal Danish? Anbefales på det sterkeste!
 
Ja, de filmene er utrolig gjennomførte. Elsker delen hvor gnomen sier "And he touched my aaaass!" xD
Annbefaler Faceless på det sterkeste, ca. hunder ganger bedre enn gutgore, og du har en veldig fin Offhand når du får preditions blade.

Uansett, noe jeg har lurt på lenge, hvordan ser UIen deres ut? Lekt meg med min i det siste, fant no morsome greier som het "Reborn UI" ser ut til å ha det meste.

 
Haha, makan til spacet ut UI du har der Eivind XD . Skjønner ærlig talt ikke hvordan dere orker å ha så jævla mye ekstra grafikk og alt det der, klarer meg fint med standarden jeg :p .
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Kozeloz: Vil du vite hvor kul jeg er? Så kul at jeg ikke gidder å være med på BWL. Ja jeg er faktisk så kul!

Alice: Enig, greit med flexbar og sånne småtin, men jeg synes standard er rimelig grei, funker jo ganske optimalt synes nå jeg.
 
BTW har dere sett Illegal Danish? Anbefales på det sterkeste!
[/b]
YOU WANNA JOIN MY GUILD!!!!!!!?
Han er så tøff :D

Er 6500/21000 rep hos frostwolf da, så lobotomizer + Don julio er snart mine :D (mangler også 60g >.<)
[/b]
18800 / 21000 her ;)

men rep'en kommer tregt <_<

har oxo downa deg en del ganger Calito! :svette:
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Edit: Mest for å tyne Kabuto og Eivind som kunne hatt fullt tier 2 nå om de ikke hadde vært så teite at de quitta...
[/b]
Tier 2 priest set er stort sett en straff å måtte bruke. Eneste høydepunktet på det settet er 3-set bonusen, statsen på de fleste delene er søppel.

Forhåpentligvis så er Nefarian snill gutt og dropper roben på mandag, da gjenstår det bare at Ragnaros er snill gutt og dropper leggings (1 drop på 17 kills :(). Resten av tier 2 blir pyntegjenstander jeg drasser med meg rundt i baggen. Da ender jeg opp med å bruke 4 deler, muligens equippe en 5. for fade bonusen i enkelte tilfeller.
 
Tier 2 set er bra for Locks, rogues og hunters når man tenker seg spillet overall. Men i AQ, der blir det fart på sakene, ihvertfall for druids og paladins, som må tanke og stå i.

Vel, jeg har spilt wow i over et år nå, og jeg er møkklei den vanlige interfacen. "Reborn" har så og si alt du kan tenke deg. SCT, Atb, autobar, CTraid, flexbar, floaters, BGautojoin, cooldown count, også den addonen som targeter sist target etter du blir feara etc. Også er den utrolig funky.
 
har oxo downa deg en del ganger Calito! :svette:
[/b]
Jeg pleier å være en av de med mest death's, pleier alltid å storme eller å stealthe mitt inn i klyngen og drepe en cloth user! Gidder ikke å stå stille og se på at alle legolas folka dreper meg ranged eller trekke tilbake slik som de fleste horde folka gjør.
 
Zebra da, skal man gå inn på cheat så er decursive og lignende verre, synes nå jeg. at man mister target når man blir feara/sheepa etc er bare mongo.

"Legolak" Nelf hunter i guilden min. -_-
 
Og så utrolig lett å targete igjen.

Å ha en mod for det, gjør bare så du..slipper å gjøre det. Var vel egnetlig ikke noe stress i utgangspunktet.

Jeg slutta å bruke spellalert pga det.
For det første, så er enkelte ting så forferdelig åpenbart uansett, og det er kjipt at spellalert retargeter den jævla hunteren som rir av gårde på mounten, hele jævla tida, for den trur den bruker feign death.
 
Vel, for det første, update spellalerten din, den "vanlige" er møkk i forhold til den som følger med i Reborn ui, gi meg et par minutter på å finne den.

Re-target modden er jævlig kjekk å ha om du f. eks er i AV eller i en annen mass-pvp situasjon. Den er også kjekk for hunters, siden de fleste bruker macroen hvor man mister target (nesten 50% mer sucsessrate på feign death om man ikke har target) så FDer og legger trap. Da slipper du å stresse med å få tilbake riktig target.

Uansett, definisjonen på cheat er som følger: Noe som utfører en rekke spells/bevegelser/"actions" ved hjelp av et tastetrykk. Altså er ikke retarget no juks i det heletatt, du kan til og med binde en knapp til å gjøre det for deg i Keybindings.
 
Hm, er det ikke sånn at definisjonen på en cheat er noe som utfører spells/bevegelser/"actions" UTEN et tastetrykk? For å ta et eksempel, AddOn'en som fjerner buen til huntere på Neffy før en class call, automatisk, som ble oppdatert med en knapp for å aktivere det, slik at den kunne være lovlig.
 
Ikke nødvendivs. Det er fint lovlig å lage macroer som reagerer på /emotes, /say og spells. Sålenge den ikke gjør mer enn 1 ting. Altså ville nefmoden vært ulovlig om den fjerna bua og så f. eks equipta en annen ting.