Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Det er så deilig å drepe ting samtidig med Blade Flurry. Teite Blizzard! CLASS BREAKING NERF! !!


Egentlig ikke.
 
Blind er endelig fiksa da. Begynte å bli møkklei stygg priest/Ninjaer med 10 agility på det beste som dodga blind.
 
*sukk*

Står nå å venter på at Azuregos skal spawne. Eneste WB'en igjen denne uka. Etter å ha farma BWL dag inn og dag ut, står vi nå ofte å bare venter på at en worldboss skal spawne, ettersom vi stort sett har monopol på dem på vår server (20-man Lethon ftw, heh). Gud det er kjedelig, men er heller ikke så mye annet å gjøre.

Noen som har vært i AQ enda da? Gongen vår blir dinga nu på fredag, så da er det AQ all weekend.
 
hva med krigaren din på Sylvanas da? Jeg som har kjøpt så imba gear til deg og greier...

Jeg har begynt å spille en del på en rogue alt, E-Z... Men det er gøy. har putta alle pointsa mine i assassination tror jeg, dumt? I likes teh critz!!1
[/b]
Skal begynne å logge inn på han når jeg er exhalted med AV, 5K to go!! yeye

Btw, Vi gjorde vårt første MC run i dag, tok ned Garr så avsluttet vi pga klokken ble for mye. Tokk ned alle bossene på vårt andre forsøk utenom Ghennas, han gikk ned på første forsøk! :D Ikke no lykke med rogue drops da!

EDIT: Vi dro tilbake til MC i dag og tok ned noen flere bosser, nå mangler vi bare Majordomo og Ragnaros... Droppet 2x Nightslayer, men tapte seff roll på begge. På cheastplate rollet jeg og en annen rogue likt, men på rerollen rollet jeg 10 og han 16. Jeje!
 
Pop enrage, kill a mage.

 
Vi drepte Ragnaros på Ahn'Qiraj i dag, den nye servern som såvidt har vært oppe en månede.

Tok han på første forsøk, var egentlig utrolig rart, jeg som har vært med på å prøve ragnaros 2 timer hver dag i to uker så og si uten å downe han, så gårn ned på ALLER FØRSTE forsøk. Vi var veldig forbredt, med nok pots og lbrs buff til alle, vi fikk også sonns når han var på 3%, var helt vilt.

Droppa Perd (peke på Thomas) druid og priest leggs, og cloaken med 22 agi og 12 stamine+ressistance.
 
Droppa Perd (peke på Thomas) [/b]
Så ond, så ond ... :(
Akkurat når jeg har bestemt meg for å gå dagger igjen. :p
 
Vi drepte Ragnaros på Ahn'Qiraj i dag, den nye servern som såvidt har vært oppe en månede.

Tok han på første forsøk, var egentlig utrolig rart, jeg som har vært med på å prøve ragnaros 2 timer hver dag i to uker så og si uten å downe han, så gårn ned på ALLER FØRSTE forsøk. Vi var veldig forbredt, med nok pots og lbrs buff til alle, vi fikk også sonns når han var på 3%, var helt vilt.

Droppa Perd (peke på Thomas) druid og priest leggs, og cloaken med 22 agi og 12 stamine+ressistance.
[/b]
Fikk høre det rett etter at vi downet hakkar i dag. Ble skuffet når det ikke droppet no fang of faceless, men humøret kom opp når jeg hørte at dere drepte ragnaros! Gratulere.

Men noen i guilden nevnte noe om at Innocense er premade, er dette sant eller bare no tull? Supreme vet jeg at er en premade guild fra en annen server da, så det er ganske nice at dere kjører forbi dem hvis dere ikke er en premade guild selv!

BTW, <3 dagger! Eier det meste når det kommer til bosser!
 
Nei, det er ikke no offisiel premade, vi er vel 3-4 stykker som pleier å signe sammen (Meg, Bushido og Kurohana), vi var 10 innocence i en WSG nå nettop, men det var helt tilfedlig, og vi ble også voldtatt :p

Uansett, blir vel mer pvp fra oss når vi ikke stresser så mye med PvE, blir razorgore og bwl i morra, siden alt er på reset.
 
På vår server er det som regel alliance som vinner, felsteparten av gangene er det mangel på horde spillere som avgjør seieren:p Og når vi først får motstand er det Moralis som er med, og de kan vi bare glemme å slå...

Må vel være en av de beste guildene der ute...
 
Vi drepte Ragnaros på Ahn'Qiraj i dag, den nye servern som såvidt har vært oppe en månede.

Tok han på første forsøk, var egentlig utrolig rart, jeg som har vært med på å prøve ragnaros 2 timer hver dag i to uker så og si uten å downe han, så gårn ned på ALLER FØRSTE forsøk. Vi var veldig forbredt, med nok pots og lbrs buff til alle, vi fikk også sonns når han var på 3%, var helt vilt.

Droppa Perd (peke på Thomas) druid og priest leggs, og cloaken med 22 agi og 12 stamine+ressistance.
[/b]

Nice! :D Gratulerer. Tok du med deg Shrouded Mists eller?
 
Begynner endelig å få litt framgang i BWL med guilden og, tatt ned alle fram til og med firemaw, enda ikke prøvd oss på ebonroc. Helt grei framgang med tanke på at vi kanskje er en av de mer avslappa end game guild'ene som jeg vet om.
 
Nei, det er ikke no offisiel premade, vi er vel 3-4 stykker som pleier å signe sammen (Meg, Bushido og Kurohana), vi var 10 innocence i en WSG nå nettop, men det var helt tilfedlig, og vi ble også voldtatt :p

Uansett, blir vel mer pvp fra oss når vi ikke stresser så mye med PvE, blir razorgore og bwl i morra, siden alt er på reset.
[/b]
Mente om det var en guild som ble laget før selve serveren kom opp. At det f.eks var en guild fra en annnen server som laget guilden på nytt, bare på en annen server. Eller er det en guild som inviterte random folk?
 
Haha, nefarian på 17%, så dør bwl :tommelopp:

GM's svar:
Greetings Leto,

You are receiving this mail in response to the help petition you submitted.

Thank you for reporting this to us. We are unaware of any problems associated with this. But the issue will be further investigated with the information provided. Please do not hesitate to contact us by submitting an in game petition, should you require assistance with another matter.

We regret that we are unable to reply to in-game mail.
 
Sånn set. Vel, de fleste lederne + noen medlemmer kommer fra en BWL guild på Sunstrider, resten er venner og slikt.

Nei Alice, jeg fikk ikke cloaken, rogues fikk både perd og Shrouded mist :p

Akkurat nå er jeg bare spent på hva som skjer i BWL.
 
Huff, snart ferdig med Onyxia Chain questen, BRD er vel det kjedligste jeg har vært med på lenge:p

Vi var der i litt over 5 timer i dag, måtte bytte folk 3 ganger, siden det blei noen: "Sorry, I have to log" folk. Nå har jeg bare attunement to the core igjen, så kan jeg begynne å leke mann jeg også:p

Haha, genialt med Oz - livet bak murene parodien i BRD:p Ograbisi, Shill Dinger og Tobias Seecher:p
 
In January we outlined our plans for improving the performance and overall play experience in World of Warcraft. [http://forums.worldofwarcraft.com/thread.aspx?fn=wow-general&t=6635412] We’re farther along with implementing some of the changes mentioned in that update, and we wanted to share the details with you.

We’ve spent the past few weeks obtaining new, top-of-the-line equipment and preparing it for deployment at a new World of Warcraft site. This new site, which we expect to go live by the beginning of April, will allow us to open new realms to accommodate our growing player base. In addition, we will be able to transfer existing realms to this new hardware to alleviate pressure on our current systems.

To make sure the launch of the new site goes well, we plan on testing the new hardware, along with the 1.10 content patch, on the public test realms. This testing phase is scheduled to go live next week. In addition to monitoring the impact of the new game content, we will be able to observe the performance of the new hardware under conditions that closely resemble a live environment.

To make things interesting, we will be holding three skill-based contests during this test. Players with active accounts in Europe, Korea, and North America will be able to participate in these contests, and each winner will receive a spot in the beta test for World of Warcraft: The Burning Crusade. We’ll be announcing the contest details on the official World of Warcraft community Web sites in each region soon, so be sure to check back from time to time in the days ahead. [/b]
zAmg, Burning Crusade-beta. zAmg!