Spillegals nye WoW Guild

Når dere snakker om at det er lett og komme opp i lvl første dag osv, vis man quester noe jævli, hva mener dere med queste? :flau:
 
Quest = oppdrag/oppgave

"Queste" = gjøre oppdrag/oppgaver

"Queste mye" = gjøre mange oppdrag osv
 
Ok, hør nu gutter og jenter, zhe plan:

Kozeloz sa til meg før han logget av at charakter transfer kan muligens bli mulig, så han gjør nok det. Det som da skal sjekkes, er om det går fra Burning legion til sylvanas, om dette går, lyder spørsmålet slik; er dere som har char på BL og BB villige til å bytte over charen, og starte en av de høyeste guildene på Sylvanas? Jeg tror det hadde eid, men såklart IKKE under navnet "spillegal" da det suger, og vi ikke får andre til å joine =D
 
Greia er at det blir ett realm til, og mange realms fra. Hvilket BB får gå til, vites ikke.

Sånnlinkvetdere
 
Uh. Kammeraten min vil gjerne være med i guildet, han har spilt det før på den cracka versionen, og han er ganske dreven, så hvis det er rom for en til...?
 
Han har faktisk spillt WoW med crack? Han kameraten din kan vel også skyte smørbrød ut av armene også da eller?
 
Så så, det er fult mulig og spille med crack, men da også på crackede servere (privat hostet?) med sikkert en forjævlig lagg og fullt av "LOOOOLnOOOBS".

Det er mulig, men ikke annbefalt. ^^,
 
Ja, han har spilt det cracket, men det var ikke spørsmålet mitt...
 
Hvorfor skulle det ikke vere plass til han? Guilden kan vell ikke bli full?

Så lenge han ikke er leet så er han sikkert velkommen. :D
 
Husk og spille på Sylvanas da, Kim.
 
Er 35 nå, er kjedelig å lvle med druid =\

Husker med roguen så gjorde jeg minimalt med quester, kunn grinding fra lvl 25 og utover (Tok såklart "grinde-Qs"), med druiden er dette kjedelig, da den eneste måten jeg kan måle meg med å drepe like fort som rogue er å bruke opp all mana.

Nå er jeg faktisk en Agi-specced Druid, sier litt om hvor sucky equiptment jeg har nå (har fortsatt mer i Int. Men fortsatt)

Men, men. PvP og utstyr er ikke det jeg tenker mest på, prosjektet er vel å få den opp i 60 så fort som mulig. Slik det går nå drar jeg en lvl per dag, om det går på 40 og utover får vi vente å se.
 
Vent til du får innervate (hvis du vil ha den:p) og dire bear.. Aldri downtime!

Digger å være druid nå.. Når dere slemme, snikende rouges kommer for å ta meg: natures grasp > natures swiftness > healing touch > rejuv > travel......
Eneste råe tingen med Gadget fortia.. For de lvl 55 rougsa dør pga meg.. Snille vaktene..

Can't touch me :kul:
 
Værste jeg vet, feige shamans og druids som stikker av fra kamper , særlig de som er samme lvl som meg, bare fordi de sux i pvp =)
 
crack?!!!! Hallo!! Det finnes da ikke crack til et spill som du må spille med passord og brukernavn! Man skriver ikke inn CD-key når man installerer spillet, CD-key er noe man bruker når man regger seg på nettet, og tørr jeg spørre hvordan man logger seg inn i WOW uten brukernavn og passord? og hvilken account kommer man innpå da?

Jeg har aldri vært borti sider eller noengang hørt om sider utenom blizzard sin der man kan regge en account som funker ingame... Jeg tviler på at det er folk som spiller på private servere i det heletatt... I såfall spiller de garant alene...
 
Opprinnelig skrevet av The Creature@27.04.2005, 10.40
crack?!!!! Hallo!! Det finnes da ikke crack til et spill som du må spille med passord og brukernavn! Man skriver ikke inn CD-key når man installerer spillet, CD-key er noe man bruker når man regger seg på nettet, og tørr jeg spørre hvordan man logger seg inn i WOW uten brukernavn og passord? og hvilken account kommer man innpå da?

Jeg har aldri vært borti sider eller noengang hørt om sider utenom blizzard sin der man kan regge en account som funker ingame... Jeg tviler på at det er folk som spiller på private servere i det heletatt... I såfall spiller de garant alene...
212224​
tro meg.. de spiller ikke alene.

det finnes flere sider på nettet hvor de reklamerer for pirat servere.
Jeg kjenner til og med ett par folk som har hosta sin egen server på et LAN de var på.
De lagde accounts til folk på LANet og så kunne hvem som helst spille på den serveren.