øøi! Jeg har ikke vært aktiv her siden.. tenke litt.. Var aktiv fra 2000 til ca 2003-2004, da det var det gamle spillegal, husker ikke helt hva folk het her da.. Jeg kalte meg eRaZoR.. Husker en Jin_etellerannet.. Point being, Når det ble nytt forum og kontoen ble sletta gadd jeg ikke mer. Så lagde jeg ny konto for et par år siden, men det var for mye fuckfaces her (ikke at det har forandra seg).. Så flytta jeg til Brønnøysund August ifjor, mista alle vennene som kunne komme over og game litt.. Månedene gikk før jeg innså at det kun er fjortisser her som liker å spille, ihvertfall på et høyere nivå enn å ta en runde FIFA før foppalkampen begynner. Tenkte tanken å bli venner med fjortissa, kom på at det kan virke upassende å ta med unggutter hjem for å spille og droppa det.. Sååå begynte jeg å lese spillegal igjen, bestemte meg for å selge noen spill til en rimelig penge for å få en fot innenfor døra og få litt gamekompiser.
Point nr 2 being.. NEI, jeg har ikke fått med meg noen event fordi jeg ikke gidder å lese alt som er skrevet for 2 uker siden. Care to enlighten me?
DER er jeg nå.