Spillfisletråden

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

Lodin

Der Waaaah
#61
Bildene fra nummer 2 er fra X-Wing Alliance og det hadde det vært jævla artig å se åssen man skal spille uten stikke og halve keyboardet. XD
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#62
Øh, sikker på at det ikke er fra Battlefront? Synes ikke det så ut som Alliance.
 

Lodin

Der Waaaah
#64
Njæææ, ser ut som XWA med de "nye" teksturpakkene.
Uansett skulle jeg likt å vite åssen man skal spille de greiene med den kontrollen.

EDIT: Adroon: Er det samme "stikke" som på PSP? Fordi da... awww
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#65
Hvorfor skulle han ta bilder fra et gammelt spill som XWA når Battlefront-serien finnes på PSP? Det meiker ikke sens.

Shizzle: Metal Gear Awesome 2. Rykende ferskt, lagt ut nå nettopp.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#66
MOAR: Lego-mod til UT3. Siden UT3 bruker Ageia-fysikkmotoren kan man få til mye moro ganske enkelt. YouTube-video og link til download i artikkelen.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#67
SITAT(Yetipants @ 10.02.08, 16.22) 102387
:blunk: Faen er det du mener? Toskana ligger da vitterlig i Italia, og Dante skrev på toskansk dialekt. Italiensk kaller jeg det da, spesielt siden Dantes skriverier hjalp til med at den toskanske dialektskrivemåten ble den italienske standarden.

Sier ikke at datidas italiensk var det samme som nåtidas, men det var fortsatt italiensk.
[/b]
Joa, men du sa du skulle lære deg italiensk, og det hadde strengt talt ikke hjulpet deg så mye :p
 
#69
er sluppet. Som oppfølger fungerer den godt, men er ikke like morsom som originalen. Kanskje internetkjendisstatusen har ødelagt guttungens skriblerier? Anbefales uansett (og spesielt 1'ern for de som ikke har sett den).
 
#70
SITAT(Lodin @ 27.02.08, 13.51) 104529
Klassisk shizzle #1 .
[/b]
Det er det jeg har sagt fra day one: Eneste japser kan er å stjele ting og selge det videre. :v:
 

Halky

Veteran bruker ;)
#72
Jo blant annet, men det er ikke bare han selvfølgelig. Mandre andre som hjelper han med det. Men det stykket som er linket til her er fra en gammel hvis ikke død russisk komponist.
 
#73
SITAT(Meta @ 29.02.08, 19.06) 104999
Er det ikke Harry Gregson-Williams som står bak musikken? Ikke utpreget japansk navn.
[/b]
Harry Gregson-Williams lagde vel bare en mix av det orginale MGS1 til MGS2.

MGS1 themet er såvidt jeg vet laget i japan og har samme melodilinje.
 
#77


SITAT
You may remember these WANTED posters that started appearing in Brooklyn near the beginning of the year, requesting information on the whereabouts of Niko Bellic, Little Jacob, and Elizabeta. Well one of those characters has now showed up, on North 5th and Bedford Ave, in Williamsburg, Brooklyn[/b]
Kilde: Gta4.net

Mer gaming relatert grafitti i nabolaget hadde gjort seg =)
 

Novastrum

Feminist-elitist
#79
All PR er føkkins god PR når det gjelder GTA.


SITAT
Will Arnett (GOB fra Arrested Development) spiller CoD4. ohmy.gif[/b]
:elsk:


Edit:
 
D

Deleted member 91

Gjest
#80
Er ikke alle som var heldige nok til å spille skrekk-bomse-brawleren Condemned på 360 da det kom (og senere PC), så da syns jeg vi kan ta en titt på et . Oppfølgeren kommer på PS3 og X360 den 14. mars.