Måtte jo så klart teste Double Dragon 2-trial. Det var riktignok cirka tre millimeter om å gjøre før det var snakk om pupp i introen, men selve spillet later til å være snekra sammen av noen som hadde arbeidsuke hos utviklerne. Eksempler: Som i absolutt alle andre overhodet ingen andre brawlere noensinne tar det TID å snu seg når du vipper stikka i motsatt retning. Resultatet er så klart at når du skal snu deg for å knerte en jækel som kommer bakfra, slår du i tomme lufta der det var en fiende for noen sekunder siden isteden. Collision detection-greia er pixel-perfect, MEN ikke så pixel-perfect at ikke spillmotoren må jukse kroppen til Jimmy/Limmy/Bimmy opp av bakken hvis du går i dørken. Musikken later til å ha blitt remiksa på en kjipere versjon av den digitale gitaren Bret i Flight of the Conchords er så glad i (Casio DG-20 electric guitar set to... mandolin). Og, bare sånn i tilfelle du ikke ble helt knusesolgt av den fabelaktige lista der med outstanding features, så klarer ikke spillet å opprettholde jevn bildeoppdateringsfrekvens for fem flate øre. Resultatet er noe som ser ut som My First Unity Project og hakker. Og da mener jeg at spillet hakker så jævlig at kontrollene lagger. I en bargain-basement-remake av et åttitalls brawler-spill. Terningkast null.