Spillfisletråden

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det er berre ein kis.
 

Novastrum

Feminist-elitist
For meg ser det mer ut som et eksempel på hvordan en bane kan runnes på, ikke at det er en faktisk person som spiller.
Det ser alt for mekanisk ut til å være en kær av kjøtt og blod.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
PS det er ikkje slik at alt eg skriv er 100% seriøst meint. Som til dømes når eg lanserar ein ide om at ein enkelt person klarer å styre fire spelfigurar som krev ein Wii-fjarnkontroll kvar, pluss ein WiiU-gamepad, samstundes.
 
For meg ser det mer ut som et eksempel på hvordan en bane kan runnes på, ikke at det er en faktisk person som spiller.
Det ser alt for mekanisk ut til å være en kær av kjøtt og blod.
På de filmene som var med i Wii-versjonen husker jeg at de presiserte at det ikke var juksa med i allefall.
 
:eng: De spiller på emulator og har skrudd ned hastigheten.
Evt. er visse folk hos Nintendo som har jobba med å mekke eller teste disse spilla blitt rimlig drevne etterhvert. :p
 
Alle med 360 MÅ gå å laste ned demoen så fort som mulig. Dette er... det bare er. Herre.



Bonus for at den norske utgaven av den teksten er enda mer jævla grøtete.
Dette er en remake "Double Dragon II" en 80-spill. Historien linjen tar samme som det opprinnelige spillet historie. Men grafikken, karakter, handling, system etc. er forandring. Også vi inkludert nye scenen og fiende i spillet. Spilleren vil være avhengige av ny versjon av Double Dragon II. Dessuten er tegn avkledd fra 80-tallet stil, og gjenskapt med moderne sexy og vakker stil som forbløffe deg og føler aldri vært opplevd verden før.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Yess. Finner den ikke nå, men jeg husker å ha sett en norsk produktbeskrivelse av noe King of Fighters-opplegg hvor det ble reklamert med at du kunne "velge mellom forskjellig jetjagere" og at "jetjager kamp i ditt stue" var i gjære. Microsoft har bånnrekorden i lokalisering, med ganske god margin. :argh:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Måtte jo så klart teste Double Dragon 2-trial. Det var riktignok cirka tre millimeter om å gjøre før det var snakk om pupp i introen, men selve spillet later til å være snekra sammen av noen som hadde arbeidsuke hos utviklerne. Eksempler: Som i absolutt alle andre overhodet ingen andre brawlere noensinne tar det TID å snu seg når du vipper stikka i motsatt retning. Resultatet er så klart at når du skal snu deg for å knerte en jækel som kommer bakfra, slår du i tomme lufta der det var en fiende for noen sekunder siden isteden. Collision detection-greia er pixel-perfect, MEN ikke så pixel-perfect at ikke spillmotoren må jukse kroppen til Jimmy/Limmy/Bimmy opp av bakken hvis du går i dørken. Musikken later til å ha blitt remiksa på en kjipere versjon av den digitale gitaren Bret i Flight of the Conchords er så glad i (Casio DG-20 electric guitar set to... mandolin). Og, bare sånn i tilfelle du ikke ble helt knusesolgt av den fabelaktige lista der med outstanding features, så klarer ikke spillet å opprettholde jevn bildeoppdateringsfrekvens for fem flate øre. Resultatet er noe som ser ut som My First Unity Project og hakker. Og da mener jeg at spillet hakker så jævlig at kontrollene lagger. I en bargain-basement-remake av et åttitalls brawler-spill. Terningkast null.
 
Machinema slapp en video fra no reality show de driver tidligere i uka og så gikk det noen timer før de sletta videoen og nå later de som om den ikke eksisterer. Lurer på hvorfor?
Det er ihvertfall vistnok ei dominatriks som kjører støt i berter som spiller Rock Band. Og slapper de på ræva bare fordi. Min morbide kuriositet gjør jo at jeg må se dette!
 

TheNormalGeek

også kalt Anders
Machinema slapp en video fra no reality show de driver tidligere i uka og så gikk det noen timer før de sletta videoen og nå later de som om den ikke eksisterer. Lurer på hvorfor?
Det er ihvertfall vistnok ei dominatriks som kjører støt i berter som spiller Rock Band. Og slapper de på ræva bare fordi. Min morbide kuriositet gjør jo at jeg må se dette!
...og her er den! Lastet opp av en annen Youtube bruker selvfølgelig.