Spillfisletråden

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hvis noen husker, så testa jeg ut den nylig utgitte porten av Double Dragon 2 på Xbox Live Arcade for en tid tilbake. I dette tilfellet betyr "testa ut" at jeg starta spillet, banka opp prøvde å banke opp de to første karene, stirra litt på skjermen i vantro, prøvde å banke opp de tre neste karene, lyktes sånn halvveis, slo av og sletta faenskapen. Eurogamers tapre journalist er litt mer utholdende:

 
YESSS!

Her er dagens funne fact ihvertfall jeg ikke var klar over. Grunnen til at bla. Sony og MS bruker så gnurrete D-pader er fordi Nintendo har patenten på den klassiske varianten, det vet alle. Bare at de har ikke det lenger for den gikk ut i 2005. De andre fortsetter altså med sine løsninger fordi...
 
Denna spillsida eier. Istedetfor å skrive lange artikler om kvinners rettigheter, anmeldelser av potetgull eller analyser av kolegaer sitt navlelo rett ut presenterer de bare infoen pressen får fra utgivere uten kommentar. Det er faktisk veldig forfriskende og alle de andre i bransjen hater dem.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ålø, det er sånne slåssespillbane-giffer som jeg har posta før. Flere jeg ikke har sett tidligere, til og med. Godsaker.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Ny Sinna Video Spill Nerd. Med en meget spesiell gjest.

 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Fikk mail fra Microsoft akkurat, og der lå det en aldri så liten overraskelse på lur. 21. mai skal nemlig...



Altså, nå må noen rope varsko her. Jeg var ikke klar over at gener var mangelvare i den grad at de måtte rasjoneres ut, og iallfall ikke at det er Microsoft som har fått den myndigheten. Får jeg flere gener hvis jeg kjøper den neste Xbox-en? Dette er både skummelt og spennende.