Spillfisletråden

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Nesten like ille som den derre stygge seriøse "KUN FOR VOKSNE" bombermanen som kom ut på xbox.

 
Square Enix sliter for tida og hva er da mer naturlig enn å melke kua som er nærmest? Om du vil spille Tomb Raider med nipponsk tekst og tale må du betale 30 dollars!
Om du er engelsk (såklart), tysk, fransk, italiener, spanjol, russer, kurwa eller araber er hele pakka snakka på ditt språk. På coreansk, nederlandsk, tysk, tsjekkisk og portugisisk er alt teksta. Men det er faens gratis. Det er det her i Nårge og, heldigvis på engelsk. Foreløpig.
 

Hvis dere faktisk hadde vist oss no mer av storyen hadde kanskje folk brydd seg! Greia er at Supes og Wondy har gått bananas og tatt over hele verden fordi Jokern "drepte" Lois. Resultatet er at hele jorda er en diger fasciststat så Battys siste løsning er å vekke Doomsday til live. Blargh!
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Rollercoaster Tycoon

 
Så mye fantastisk markedsføring dette har fått også kommer det ikke til å selge en dritt på grunn av lekasjen. Konsollbabbyene får plukke opp slacken. :sukk:
 
Får lyst til å skaffe meg Far Cry 3 for å spille Blood Dragon, jo.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Vet du, det slipper du. Blood Dragon er en sånn fin expandalone, sånn at du kan skjøpe og spelle uten å eie Far Cry 3 fra før av. Ikke at FC3 er det verste spillet du kan kjøpe heller, da.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Som noen sikkert har fått med seg, har Rock Paper Shotgun hatt et samarbeid gående med Eurogamer om å få solgt reklame på sida si. Pleier ikke å blokkere dem siden jeg setter pris på RPS, og dermed får jeg stort sett med meg når EG slipper gjennom noen reklamebannere som kanskje muligens burde gått et par runder til før de ble lagt ut på nett. Som for eksempel dette. Med mindre utviklerne bevisst gikk for den særegne "laget av femtenåringer"-looken, da.

 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ragequitta den NES-greia etter at Mega Man 2-kassetten glitcha gjennom bakveggen på NES-en og ble der. Og han Robertsen der, han har peiling på en del ting, kan vi høre. Dungeons & Dragons ødela BOKSTAVELIG TALT livet mitt. Jeg kjøpte Monster Manual en dag, og BÆM uka etter hadde boka tent på huset mitt, beisa kjerringa mi og meldt meg inn i NAMBLA. Hold dere unna hvis dere har livet kjært!
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Fra Nintendomagasinet 11/12 fra 1991 (via Fleksnes):

 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Neida så jeg er ute å flyr da jeg ut av ingenting plutselig støter på en gammel kjenning, noen spiller i skjul ja!!