Spillfisletråden

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

Nabbe

Har fin hatt.

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Jeg trodde nå litt av appellen med å være en drittsekk var at du likte alt hatet?
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Fish synes det er trist at han oppfattes som en pikk når alt han gjør og alt han sier får han til å oppfattes som en pikk.

:(
 
Jeg digger ham også. Først nå når han kasta den bitchfiten at han irriterer meg.
Og nå skal det sies at Indie Game gjør alt den kan for å framstille ham som en pretensiøs dick mens fyren fra Team Meat er hverdagshelten. Men en bra dokumentar er det.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hva med en veldedighetsauksjon der du byr på ulike kunstverk som avbilder alle de 151 originale Pokémonene? Om du ikke gidder å by, kan du iallfall spane inn noen fete bilder.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Ref. posten min i bioshock-emnet der en kristen dude ville ha tilbake pengene sine fordi spillen var kritisk til en eller annen fiktiv religion:
Bestefaren min var faktisk med å sveipe miner for den britiske marinen under andre verdenskrig. Jeg finner Minesweeper ekstremt støtende ved at man faktisk kan treffe på miner i løpet av spillet. Ønsker derfor penger tilbake for Windows.
Off-bioshock-topic, men ganske relevant til den kommentaren der.


Folk ble faktisk støtt over at Minesweeper har miner, og MS har gjort endringer, og i noen markeder fjernet minesweeper fra Windows for å ikke miste kunder..

Just when these their way through the system, another issue arose. It turns out that some countries were taking this even more seriously than we had initially considered. Merely changing the default was not sufficient - they didn't even want to have the *option* to switch to mines! This is really a large ask so late in the project. We would basically have to rewrite the game as well as the deployment logic. It was really too late for such a change, so we suggested that if mines were completely unacceptable than those countries should probably just remove minesweeper all together. So the various legal and geopolitics and localization people went off to discuss that one - whether it would be acceptabled, and if so which countries should pull it.
I am actually not sure how it ended up being resolved... But this blog seems to have an international audience, so maybe people can chime in and tell us what the program formerly known as minesweeper looks like in their country.
:psyduck:
 
Såh, jeg starta på Tomb Raider og det var virkelig en imponerende intro. Det første man gjør i spillet er å svinge frem og tilbake og dytte sekken med et lik inn i ilden der.



Første gang jeg starta det spawna sekken på venstre side sånn at den bare ble dulta borti ingenting. :psyduck:
Annet enn det var det ganske bra spille da.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Dagens mod.