Spillfisletråden

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato
Jeg merker at jeg er minst 15-16 år for gammel til Mortal Kombat i 2015 …

Ellers da, så er det en del bra konsollanmeldelser på Youtube nå om da'n.

Om Nuon—«tidenes mest obskure konsoll»:

Og om Spectrum, siden, vel, Spectrum er Spectrum.

Og om 3DO, for det var jo også en spennende tid på mange måter i videospillindustrien.

Og så videre. Mer her:
https://www.youtube.com/channel/UCLx053rWZxCiYWsBETgdKrQ
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
GOTY 2k15 ser ut til å være rett rundt hjørnet:


Edit: For de som ikke gidder å se hele, spol frem til 42:30. Det er fysikk-lek som går Half-Life 2 en høy gang.
 
Sist redigert:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hva skjer hvis Arino fra Game Center CX mekker et vrient Super Mario-brett som Miyamoto må spille gjennom? Vel... dette.

 
Lol, PS4er med PT går for mellom 6 og 7000 spenn på Ebay nå. Det er vistnok fortsatt tilgjengelig i Europa så løp å last ned. Og om du sletta det for å spare plass så last det ned på nytt for det vil forsvinne totalt fra sjappa. Jævla Konami ass.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hu derre kona mi må snart skjerpe seg, ellers bærer det rett på krisesenteret med'a.

Ellers da, i anti-PK-nytt så fant en modig spillutvikler ut at han skulle mekke et trollespill kalt "Kill the Faggot" og legge det ut på Steam sånn at en viss type kriger kunne ræge litt. Sikkert gøy helt til spillet ble fjerna og skuespillerne og et band som var med og tonesatte et annet spill han driver og mekker, trakk seg. Noe som kanskje ikke var så uventa siden han mekka et spill som het Kill the Faggot. Kanskje han skal være enda litt tøffere og mekke et spill som heter "Kill the Nigger", hva veit jeg. Uansett så spørs det om sosialjustis-illuminatipyramiden noensinne kan bli gjenreist etter denne kraftsalven, da. Det er ikke hver dag noen raserer sin egen karriere på trass.

Eurogamer vinner uansett dagen med følgende kommentar:
This isn't the first time a game has come under fire for its offensive content on Steam Greenlight. In December, civilian mass murdering game Hatred was removed from Valve's crowdsourced voting service only to be re-instated a couple of days later when Valve boss Gabe Newell apologised for its hasty decision to remove the title. Hatred quickly became the most requested game on Steam Greenlight and it's slated to premier next month as Steam's first AO-rated title.

The difference is that Hatred seemingly applies an equal opportunities approach to mass murder whereas Kill the F***** targets a couple of very specific groups. And when Hatred is your more politically correct point of reference, it's probably a sign to rethink your project.
 
På den annen side har Joss Whedon trekki sei fra twatter fordi deler av justisbrigaden ble hysteriske over no greier i Avengers 2 og begynte med drapstrusslings.


Faen ta dere Konami! Selv hvis PT er lasta ned vil det forsvinne 15 desember. Jævla fittefisler! :argh:
 
Nei vent, screenshotet er fra en tysk konto. Der var greia bare tilgjengelig for folk med PS+. Vi andre får beholde det til kuene kommer hjem, men germanere må nok se det tapt. Greit nok at de fortsatt får litt straff for krigen og sånn. :v
 
Det der er nok en av mine favoritting på internettet om dagen. Om du ser den litt for sent etter litt for mange glass får du ikke puste i rundt 15 min. Flosshatt <3