Spillfisletråden

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#81
Kommer på et par-tre øyeblikk fra det spillet som var noen hakk skumlere enn det der, gitt (gymgarderoben på skolen, anyone?). Ikke at det der ikke var passe creepy da jeg spilte gjennom, men det var ikke det verste. Uansett er Condemned et fett skrekkspill som jeg hadde mye moro med.
 

Lodin

Der Waaaah
#82
Infogrames har bare laget 4 bra spill i sin tid, Alone in the Dark 1 til 3 og Outcast. Ikke så veldig imponerende kan man si. På den annen side har de fram til de kjøpte seg Atari-navnet og ikke kunne bruke den mer. Nå er de bare bajs.
Bedre å bare høre på sangen noen ganger.
 

Lodin

Der Waaaah
#83
Hi, I know thats strange one. I want a guy who looks like link. from the game. I thought to myself that I might as well be honest. I look like zelda, so why not ask for it? who knows.. I know theres a guy like that. So if you think you look like link, the blonde skater cut, and light eyes look email me. Im a simple chick who loves zelda. I know thats a corney one to ask but heck we might as well be honest as to what we like? am I right? I want a guy like that and a guy who is romantic and believes in chilvary, love, old school ways, and doesnt have a problem with european culture. Thanks a bunch!!! If I like you, and you have a pic, ill email you back. PS I WILL NOT RESPOND to guys without FACE SHOTS. period. Thankyou for understanding. Im not a body chick. more a face and Please only guys 30 and below. And please do not email me rude comments... this world has too many jerks and I delete them and report to the authorities. Its extreme I know But please have respect.

 

Novastrum

Feminist-elitist
#84
Hu er i alle fall ærlig. Go for it, Lodde. :)
 

Lodin

Der Waaaah
#85
dear Zelda.
I may not look much like Link but I do have the green tights and the dream of being a fairy lives on in my heart. may we meet for sodas down at the mall tomorrow?

koololimpah baby.
 

Lodin

Der Waaaah
#86
Dagens hippeste shizzle er nok en gang Smashrelatert. Merkelig nok hadde det visse uforutsette virkninger på utseendet deres. Særlig på stakkars Pikachu, Peach og Toon Link. :eek:
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#91
Øh, musikken må vel være temaet til den der TV-serien som jeg aldri har sett, men som det sies at God Hand-temaet er inspirert av? :p
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#98
Donkey Kong Country promo video jeg tror han svette karen med skinnvest hadde en rolle i Saved by the bell
 

Lodin

Der Waaaah
#99
Det er hverken Mario Lopez, Zack eller Screech så jeg aner ikke hva han der skulle gjort i SbtB. Han var en av de folka som alltid vandra omkring i gangene mens folk stod å prata ved de blå skapene sine?

Det starter ihvertfall normalt, men så BAM!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen