Spillfisletråden

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato
Jeg har kjøpt det, men driver fortsatt å pløyer gjennom manualen. Planen er å finne en måte å modde Laharl inn bare fordi.

Og i andre nyheter; magiske armadillorotter! King of Dragon Ass eier fortsatt.

 
Nå tipper jeg alle løper ut å kjøper Lost Planet 2.

[yt]CnzuP7c1RKE[/yt]

Dette og en Japan only port av et Monster Hunter til 360 var forøvrig den store overaskelsen MS og Capcom dreiv å hypa forrige uke. :rolleyes:
 

Jante

privileged CIS shitlord
Jeg får tilstå at selv om dette referatet er satans artig å lese, kommer jeg neppe til å teste spillet selv. Siden man må ha noen å spille sammen med, det er så jævla komplekst, og sånt. Men men. Artig uansett.
Det eier. Og man trenger ikke andre å spille det med. Man kan også spille mot kompjuteren, selv om de som oftest er skikkelig elendige og du mister hele det meta-machiavelliske aspektet ved spillet. Vurderte å slenge opp en tråd her, men innså at det sikkert bare var meg og Lodin som hadde kjøpt det.
 
Nå tipper jeg alle løper ut å kjøper Lost Planet 2.

[yt]CnzuP7c1RKE[/yt]

Dette og en Japan only port av et Monster Hunter til 360 var forøvrig den store overaskelsen MS og Capcom dreiv å hypa forrige uke. :rolleyes:
Kunne de ikke finne noe bedre enn Gears of War å putte inn? Virker som en tragisk måte å appellere mer til vestlig audiens.
Og det funker
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Mulig jeg har nevnt det før, men det heter Agarest: Generations of War i Europa, og har vært ute en god stund.

(og det har bare 12-årsgrense, så det er nok ikke så spekulativt som den amerikanske utgiveren prøver å fremstille det som)
 
Det der hadde vært rimelig pinlig å ha i hylla si. Jeg hadde dødd av skam.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Kunne de ikke finne noe bedre enn Gears of War å putte inn? Virker som en tragisk måte å appellere mer til vestlig audiens.
Og det funker
De har andre karakterer der også. Albert Wesker bl.a, og skulle ikke overraske meg hvis du ser en street fighter der inne også.
Jeg ser ikke hva som er store problemet, dem er da bare teite unlocks for lulzen sin skyld.
 
Forskjellen er at f.eks Wesker er capcom mens Gears of War er bare dratt inn for å være et omtrent rent salgspunkt.
 
De fikk min 360 inn på servicesenteret i dag, må nok vente et par uker eller tre før jeg får min. Jeg spiller nesten ikke etter at jeg "mistet" den, spesielt når det eneste jeg vil spille nå er Bayonetta. Spiller bare litt FFVII på PS3 når jeg har god tid..................
 
De fikk min 360 inn på servicesenteret i dag, må nok vente et par uker eller tre før jeg får min. Jeg spiller nesten ikke etter at jeg "mistet" den, spesielt når det eneste jeg vil spille nå er Bayonetta. Spiller bare litt FFVII på PS3 når jeg har god tid..................
Jeg spilte ikke så helvetes mye xbox mens jeg hadde den, men nå mens den er på repp har jeg lyst til å spille hele tiden. Selv greier jeg ikke har rørt på evigheter føler jeg en intens lyst til å spille, og jeg sukket trist faktisk da jeg romsterte i hylla i går og fant Oblivion mens jeg tenkte "Åh, så gøy det ville vært å spille". :weep:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Asfalterer Paradis og mekker parkeringsplass osv.
 
Men ja. Ett av Rock Paper Shotguns Årets Spell 2009 var Solium Infernum, et turbasert strategispill hvor du spiller via epost og slåss mot demoner om å bli Helvetes hersker. I tillegg til en omfattende omtale, har gutta kjørt igang en runde sammen med noen lesere og mekka dagbok av det. Og nå er alle innleggene samlet i en nyhetspost, for lettere lesning. Jeg får tilstå at selv om dette referatet er satans artig å lese, kommer jeg neppe til å teste spillet selv. Siden man må ha noen å spille sammen med, det er så jævla komplekst, og sånt. Men men. Artig uansett.
Kommer vel ikke som noen stor overaskelse, men det har en av de beste tutorialene noensinne og. :p
 
Påminnelse om at Frank West var med å dekte kriger i Lost Planet 1.

Haha, for noen elendige teksturer på bena. Det der ser ut som brannskader.