Spillfisletråden

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Ellers koster det 349,- på Elkjøp om man bestiller denne helgen.
 
Noe lignende skjedde med meg i går. Var derimot ei boble og den ble liggende på sida å spinne. Uansett var det awesomet å se på. :smug:

:smugdog:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Nå som internettene begynner å bli lange, går det rykter om at Planescape: Torment skal bli utgitt på nytt av Interplay. £17,99 blir prisen, og datoen blir 30. oktober, sier ryktesmedene på Rock Paper Shotgun. Hvorfor skal du bry deg? Vel, fordi Planescape: Torment er ett av de beste spillene evvah, derfor. Det er laga med Baldur's Gate-motoren (altså Infinity Engine), er designet av noen av folka bak Fallout-spillene (de originale) og lead designer Chris Avellone ble såpass engasjert i prosjektet at han skrev en god del av manus på egen hånd for at ingen skulle loke det til. Det han skrev er sånn cirka 400.000 ord. Uansett, jævla bra spill, og hvis ryktet stemmer slipper du å betale oppunder fullpris for det (som er hva det går for på eBay). Og så kan jeg lene meg tilbake og koste på meg en smugdog fordi jeg har en original førsteutgave av det. :smugdog:
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Jeg kan også kose meg. :smugdog:

Men det er drit å sjonglere med fire cd-plater :durrdog:
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
[yt]zbInefRBA8k[/yt]
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
:D Eneste som kan toppe det der er hvis gutta sier "No homo" etterpå og fistbumper.
 
Påminnelse om at en av ludderne man kan pule på horehuset er en ekstremt lite entusiastisk dverg i dameklær.
Det eller to hulegriser.
 
Subject: CONSEL BAND

TO WHO IT MAY CONCERN
MY XBOX 360 GOT BANNED TODAY I THE MOSTWEIRD WAY SEE MY ACCOUNT GOT HACK I GOT A 7 YEARD OLD SON THAT WAS PLAYING HE CALLED ME TO TELL ME THAT HE GOT SIGN OUT I TOLD HIM WHO WHERE YOU CHATTING WHIT HE TOLD ME WHIT A GUY THAT TOLD ME HE WAS GOING TO GIVE ME RECON I TALK TO THE KID ON MY OTHER ACCOUNT I TOLD HIM TO GIVE ME MY ACCOUNT BACK BECAUS EIT HAD PERSONAL INFO SO HE DID I RECOVERDE IT AND WELL I DECIDE TO PLAY TO DAY HIT MY SON HALO3 AND WELL MY XBOX 360 WAS BNNED I THINK THAT I NOT RIGHT I FOLLOW THE TERMS OF USE NEVER BROKE THEM WELL I CALLED THE 1800 4 MY XBOX AND WELL THEY WERE RUD I THINK THAT I AM JUST GONNA SELL MY 360 AND BUY ME A PS3 SINCERLY THE FREDDY
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
I tilfelle noen bryr seg så ser det ut som om tiden er inne for at PS3-spillomslag skal se litt annerledes ut.




I tilfelle noen lurer så er baksiden uforandret bortsett fra at Ninja Gaiden såklart har noe annet der enn Fairytale Fights.

PS: Overskrifta bakpå Fairytale Fights er "Bloody crazy salami violence".