Spillfisletråden

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
øh.. Det multitouch-dj-sett-tingelingen ser jo helt ultimat ut. Jeg sier definitivt welcome til nye teknologier der ja.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Vil sveipe de minene.
 
Lurer på om det er mange igjen av de opprinnelige Duke 3D-spillerne som fortsatt spiller dataspill. Duke har ikke vært relevant siden slutten av 90-tallet, så jeg ser ikke at denne generasjonen gamere kommer til å stille seg i kø for å kjøpe DNF akkurat.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Tror nok du kommer langt med å markedsføre det til posere - fjortisser som aldri har rørt originalene men som synes de er dritfete likevel fordi da er dem hardcore gamere.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Mine erfaringer tilsier at den målgruppa der ikke eksisterer i virkeligheten, men det kan jo være artig å prøve likevel.
 
:smugeng: Det er den samme målgruppa som har gjort Modern Waffle til et av verdens mest solgte spill. Jeg spiser hatten min om Duck bomber når det engang slippes.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Vi tar en liten shizzle her nå og det er at hvis du har kjøpt PixelJunk Racers til PS3-en din, kan du nå smette innom PlayStation Store og få PixelJunk Racers 2nd Lap gratis (hvis ikke, koster det 59 spenn). Dette er da en tilleggspakke til PixelJunk Racers som gjør vanskelighetsgraden litt mindre all over the place, legger til Trophy-støtte, nye løp, flere flerspillermodier og så videre. Kan anbefales, selv om det ikke har så mye med racing å gjøre (det er litt mer som Tetris med bilbane istedenfor klosser).