Spillfisletråden

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Akkurat som med Facebook er det ikke så fryktelig farlig med Like-knappen her på forumen, men jeg vil veldig gjerne ha en Dislike-knapp.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
Jeg lurer på hva som hadde skjedd om man hadde prøvd å legge til poengene. Hadde marketplace merket at det er noe gærent når du prøver å kjøpe poeng tilsvarende alle pengene i verden eller hadde de bare reagert når det viste seg at du ikke hadde dekning på kortet?
 
D

Deleted member 91

Gjest
Jeg lurer på hva som hadde skjedd om man hadde prøvd å legge til poengene. Hadde marketplace merket at det er noe gærent når du prøver å kjøpe poeng tilsvarende alle pengene i verden eller hadde de bare reagert når det viste seg at du ikke hadde dekning på kortet?
Tror det er en grense på hvor mye poeng du kan legge til på kontoen din om dagen, rundt 5000 eller noe sånt.

Har sagt det før, men til informasjon er det der altså rutine når de legger ut innhold de ikke vil folk skal ha mulighet til å kjøpe ennå. Halo 3 lå ute slik et par uker før release f.eks, om jeg ikke husker helt feil.
 
Brett Hart til Smackdown vs. Raw lå også ute med en sånn pris en stund. Sikkert fordi det var en preorder bonus. Ble gjort gratis for litt sida.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Fett! :D
Så med en gang at det var sumotori-motoren, og har ventet lenge på noe mer som baserer seg på den, men dette hadde jeg ikke fått med meg:
 

Novastrum

Feminist-elitist
Pent! Takk for link. :) Elsker Donald og Mikke som brannmenn, har den spillen hos bestemor og bestefar på vestlandet og har spilt det ihjel som unge. Eneste jeg savner er det der du plukker opp fallskjermhoppende Mr Game & Watch med båt, det er også awesome to the max.

Vi hadde også det derre Thief in Garden-greiene, men det var tydeligvis så kjipt at jeg ikke husker noe av det.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Den der er awesome, men vi har jo en tråd dedikert til Spillmusikk. :)
Ikke at det gjør den sangen mindre awesome.
 
Point you have, men greia er at eg har hørt akkurat den starten så mange plasser, og sist i Paradise Hotel som fruen driver og kikker på *host*. Så det ble nesten litt shizzle ut av det heile. :)
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Nå som spillet går litt mer stabilt hos meg skal jeg teste litt megasandboxing. Fant ut at det var en eller annen innstilling i spillet, som bare drepte maskinen. husker ikke hva den het da. Fant det ut etter litt googling ihvertfall. :)
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Noe fysikkrelatert? Jeg har et Radeon-kort (og dermed ikke PhysX-støtte i hardwaren), så hvis noen spill har PhysX påslått blir det kjørt i softwaremodus og får maskina til å knele ganske fort. Jeg merket det da jeg ble skutt på i Mirror's Edge og det knuste en del ruter, hvilket skjer gjennom hele spillet.