Spillfisletråden

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

CyberK

Finner ikke på noe.
Jeg synes ikke det var noen store problemer med makoen, men så holdt jeg meg til å bruke den som den tingen den ser ut som: Noe du stille og rolig stiller opp på et egnet sted langt unna fiendene og skyter løs med, for så å rolig rulle inn langs veien.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg hadde helt glemt sistebrettet, det sugde ganske stort lem. Jeg klarte også med nød og neppe å slengetykje meg inn sidelengs inn i portalen, og siden det brettet ikke akkurat er kort hadde det blitt RAEG opp i det her om jeg hadde bomma eller vært "for treig". Makoen fungerer best på relativt flate områder (Bring Down The Sky), hvorfor legge inn en hinderløype?
 
Til tross for store mengder frustrasjon i går, satte jeg igjen inn Mass Effect i Xboxen. Og gjett hva? Jeg liker fortsatt ikke makoen, men ellers ble spillet mye enklere for meg å nyte da jeg satte ned vansklighetsgraden :) kall meg gjerne nabb, men jeg taklet ikke normal. Spillet krever litt getting used to.
Har nettopp blitt ferdig med Noveria. Lot Asarirasen leve, og lo da min kompis Wrex kom med følgende kommentar: "Great. Bugs are writing songs about you." :p
 
Det gjorde meg snillere. Jeg er snill :) Jeg spiller for første gang, så i ordets rette betydning er jeg en nubb, ja. Eller noob, nabb, nib, nub w.e \o/
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Som sagt, verdt å gjenta innimellom.
 
Blir litt småprovosert. Å la seg inspirere er en ting, men å produsere en så åpenbar ripoff, for så å klare å nekte for det er rett og slett patetisk. Adam Sawkins, finn på noe eget, ikke stjel fra andre. Han skulle hatt juling, spillet hans skulle blitt bannlyst, pengene han har tjent på det skulle blitt returnert til kjøperne og han skulle fått en saftig bot.
Hva var det jeg sa? Jeg blir litt småprovosert? Nei, nå ble jeg faktisk jævlig sint. Patetiske tyvenull.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det er faktisk lov å mekke noe som er veldig, veldig, veldig likt noe en annen kis har mekka bare du ikke gir det ut for å være det samme. Like greit ellers hadde alt bare vært å få kjøpt i en variant, og mest sannsynlig ville alt vært skrotdyrt pga. null konkurranse.
 
Det er faktisk lov å mekke noe som er veldig, veldig, veldig likt noe en annen kis har mekka bare du ikke gir det ut for å være det samme. Like greit ellers hadde alt bare vært å få kjøpt i en variant, og mest sannsynlig ville alt vært skrotdyrt pga. null konkurranse.
Har ikke kalt han noen lovbryter, og er fullt klar over det du sier innledningsvis, men jeg synes personlig kopien var litt for drøy.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Må vel være lov å si at å ikke følge @ClassicsOfGame på Twitter vil være å begå en stor feil.