Spillfisletråden

• Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

CyberK

Finner ikke på noe.
Vel altså, det ser jo helt usannsynlig awesome ut, men jeg bekymrer meg litt for at EA kommer til å droppe banhammeren på dem når de skal prøve seg på en stand-alone release. (I min drømmeverden plukker de opp spillet, ansetter mod-teamet og lager en offisiell release av det. Men det tror jeg egentlig ikke kommer til å skje.)

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Slo av videoen rett etter at jeg hørte kisen si at hele spillet var designet for å følge oppskriften som "gjorde C&C Renegade kjempebra".

Trur i grunn ikke EA kan stanse dem siden de gjør ting så generisk som overhodet mulig. Om de får en C&D kan de sikkert bare distansere seg enda mer ved å endre litt på teksturer, modeller og kart. Men da dropper de nok heller hele prosjektet som vanlig. :sukk:
Og ja, kjefta Fetthest.

Det gjør Wii-babbyene og.
MAGNA — A 26-year-old man was arrested after police say he raped a 12-year-old boy with a video game controller during a sleepover.

Nicholas Parry was booked into the Salt Lake County Jail for investigation of object rape and two counts of aggravated sexual assault.

Investigators say Parry was at a house where four boys, ages 12 and 13, were having a sleepover. Parry became drunk during the course of the evening, said Unified Police Lt. Justin Hoyal.

At some point he apparently became angry that the young boys were teasing him, Hoyal said. He reacted by grabbing a 12-year-old boy and sexually abusing him using a Wii game controller, Hoyal said.

The act was witnessed by the other boys. The parents of the boy who was having the sleepover were asleep upstairs, he said.

In the morning, when Parry had sobered up, he attacked the 12-year-old boy again, Hoyal said.

Parry allegedly confessed what he had done the next day to a neighbor who called police.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Men ja, som folk sikkert har fått med seg er det tid for Humble Bundle igjen og denne gang er det Frozen Synapse som skal hores vekk for veksel. Akkurat som forrige gang måtte det gå flere runder før de endelig la til noe jeg ikke hadde fra før av (SpaceChem, faktafans) så dermed har jeg gratisnøkler til Frozen Synapse og en bande med Frozenbyte-spill (Trine, Shadowgrounds og muligens noe annet) hvis noen er interesserte. En nøkkel gir deg Frozen Synapse, en annen gir deg Trine & co. Sei ifrå.

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika

Kudos til den som ser hele videoen.