Spillfisletråden

• Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Om de gjør det litt mer variert enn det forrige, blir det der å eie.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Swery posta denne artikkelen fra en tysk side; tydelig at tyskerne vet å sette ordentlig pris på Deadly Premonition. En del fanart og noen fete sprite-bakgrunner basert på figurene i spillet finner du der, i tillegg til - visstnok - en video-feature laget av den tyske blekka. Siden det er Tyskland vi snakker om er det så klart ikke lov å vise innhold med attenårsgrense før etter ti på kvelden, så jeg får sjekke igjen litt seinere. :p

PS: "Knallhart Durchgenommen" ("steinhardt gjennomført" ifølge min go-go gadget skoletysk) er bare det beste navnet på en artikkel noensinne.

Jeg har så lyst til å spille Deadly Premonition men jeg klarer det bare ikke. Det eier noe inn i granskogen men samtidig er det så uendelig rævva. Etter en halvtime med DP (ikke Double Penetration) får jeg bare vondt i hodet og klarer ikke mer :(

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Han gjorde jo det, siden han spesifiserte hvilken type DP det var snakk om. Mao. svake greier fra McHatersen.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
ENDELIG ER VENTETIDEN OVER!!! NOEN HAR LAGT UT EN UNBOXING-VIDEO AV.......

...Bus Simulator 2.

Sjekk ut alle Special Edition-freebies'a! £40 rabatt på vin gå'ta banen!

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
PLEASE WATCH IN 1080p HD!

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Knis.

Jante

privileged CIS shitlord
Og derfor inngår man ikke langtidsavtaler med idrettsfolk.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Dårlig shoop som ikka har med planta-håret.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det tok 22 år, men endelig er ventetida over. Det jeg snakker om er så klart utgivelsen vi alle har holdt pusten for; Prince of Persia til Commodore 64.

Spørs vel hvor interessant dette er i dag, men steike imponerende saker uansett.