Swery posta denne artikkelen fra en tysk side; tydelig at tyskerne vet å sette ordentlig pris på Deadly Premonition. En del fanart og noen fete sprite-bakgrunner basert på figurene i spillet finner du der, i tillegg til - visstnok - en video-feature laget av den tyske blekka. Siden det er Tyskland vi snakker om er det så klart ikke lov å vise innhold med attenårsgrense før etter ti på kvelden, så jeg får sjekke igjen litt seinere.
PS: "Knallhart Durchgenommen" ("steinhardt gjennomført" ifølge min go-go gadget skoletysk) er bare det beste navnet på en artikkel noensinne.
Jeg har så lyst til å spille Deadly Premonition men jeg klarer det bare ikke. Det eier noe inn i granskogen men samtidig er det så uendelig rævva. Etter en halvtime med DP (ikke Double Penetration) får jeg bare vondt i hodet og klarer ikke mer
Det tok 22 år, men endelig er ventetida over. Det jeg snakker om er så klart utgivelsen vi alle har holdt pusten for; Prince of Persia til Commodore 64.
Spørs vel hvor interessant dette er i dag, men steike imponerende saker uansett.