Spillfisletråden

• Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato
Dette er nå en ting hvem som helst kan kjøpe direkte fra Sega i Japan.
!

Selve pissoaren koster 1750 dollars mens hvert spill ligger på 125. Sega er endelig tilbake på konsollmarkedet. =D

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hvor fort går det an å peise gjennom Ocarina of Time, spør du? Åh, tjueto minutter burde holde. :psyduck:

Da ønsker jeg bare gratulere Nintendo GameCube med europeisk 10 års dag i dag. :)

Husker jeg tok bussen inn til byen den dagen kun for å teste ut maskinen hos Gamezone. Hadde ikke råd til den ved launch, så det gikk vel et par måneder før jeg fikk kjøpt den. Det var et stykke mellom godspillene, men spill som Metroid Prime og Zelda: Windwaker står fortsatt blant mine absolutte favoritter.

Tok meg en tur innom facebooken til Amy-spillet i dag og fant dette
Hi All, as many of you have already noticed, the patch is now available on the PSN store. The patch for XBLA will follow soon. After talking with MANY players, here is what we've done:

- the last checkpoint you reach is now saved (instead of going back to the beginning of the chapter)
- the syringes remain in the inventory after a checkpoint is reached
- Amy's Powers remain available after a checkpoint is reached
- the Combat camera has been removed
- most sequences can now be skipped
- the ingame brightness has been improved

Overall, with all the test we carried with players who liked the game as it was and players who really didn't, the update seems to work quite well.

Thanks a lot for your patience.

THNK U GAEM DEVS

Da skal det definitivt spilles igjen.

Wow, en av de tinga som absolutt alle anmeldere klaga over og de fiksa det med en patch. Det er som om vi lever i PC-verden i 1994.

Thinaran skrev:
Lol, folk som kjøper spill med en gang de kommer ut får den verste opplevelsen.
Dette. Husker første testen av Black Ops, var så hakkete og jævlig at det ble uspelbart. Gjer ingenting å kjøpe spel på release for å støtte utviklerne, men kjedelig å måtte vente eit halvår før det faktisk fungerer.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
D-paden var for liten. Z-knappen var litt utilgjengelig. C-stikka var... snodig. Fortsatt den ergonomisk best designede håndkontrollen for 3D-spill noensinne!

GC-kontrollen føltes ut som et leketøy og en billig kopi av noe som burde vært en offisiell versjon av kontrollen. Men den var langt bedre bygd og mer ergonomisk enn det jævla romskipet til N64'en.