Spillfisletråden

• Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Åssen er det med statlig sponsing i Sverige/Finland/Danmark? Sist jeg sjekka putta de oss til skam når det gjelder spillmekking.

Veit ikke. Men mindre hjelp (les: statlig støtte) til spillproduksjon vil vel ikke akkurat løfte oss på nivå med resten av norden.

Javi

elsker dette landet
Minner meg på at jeg så jævlig har lyst til å spille Mirror's Edge med Oculus Rift.
Hadde vært sinnsykt stilig. Perspektivet er som spesiallaget for Oculus Rift. Det eneste jeg er redd for er at man føler seg dårlig, som Shinra nevner. Etter å ha forsøkt Oculus Rift litt selv kunne jeg se hvordan den fungerer aller best når det går litt rolig for seg. Når det går heftig for seg er det fort å føle seg litt rar. Når det er sagt, merker man det mest først når man tar den av seg og det går fort over. Det kan godt være det bare er litt tilvenning som skal til. Har ikke prøvd den nok til å si noe mer om det.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Nå ser jeg en korpulent skotte på en videothumbnail her så da blir det autofist. Skal sjekke den i kveld når jeg kan regne med å ikke bli forstyrra.

Edit: Jepp den eide.

Deprimerende hvor mange av disse jeg kjenner igjen.
2. Siste Aliens.
6. New Super Mario.
10. Call of Duty.
11. Battlefield.
14. Diverse utgivere til de som mekka Remember Me.
16. Troo~r det er Chivalry.
22. Cliffy B.
24. Gears of War.

E: Lol, ægd.

Satt og så på Pop Fiction om diverse SMB-hemmeligheter på Gametrailers nettopp, artig program! Så kom eg til å tenke på at eg klarte å lande på Bowser og skiltet samtidig i eit borgbrett og dermed få ein stor mario med egenskapene til den lille. Og når eg fekk meg ein sopp ble eg liten, men kunne knuse stein. Husker ikkje effekten av blomsten, men eg trur eg framleis var liten og kunne kaste ildkuler, men animasjonen ble litt merkelig.

Prøvde å google dette her uten resultat, er det seriøst mulig at eg snublet over ein særdeles uvanlig glitch? Husker eg klarte å reprodusere dette på NES då eg hadde sjølve maskina men fekk ikkje det til på emulator siden eg ikkje var like flink lenger. Er det andre her som har fått dette til?

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Husker den til og med fra Nintendo Magasinet!