Spillfisletråden

• Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Heldigvis finnes det mods. Kommer vel til konsoll etterhvert også?

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Kanskje? Jeg har ikke for vane å spille gjennom et spill på nytt lenge etter at det kom ut bare for en grafikkoppdatering. Sist jeg gjorde det var da jeg fikk 3dfx og spilte gjennom Unreal på nytt, samt Quake OpenGL.

Fallout 1 og 2 skjønner jeg, de er i California og det kommer til å se ut som en ørken uten menneskelig inngripen. Men Washington og Boston kommer til å være grønne, radioaktive eller ei.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Velkommen tilbake!

Å nei, det måtte skje. Youtube og utgivere har lenge hatt problemer. Capcom og Konami fek.s er legendariske for å fjerne videoer. Nintendo derimot elsker å ta dem over og dra inn alle spenn som tjenes på views.
Minecraft er blitt slippi til WiiU nylig så hva tror dere robotoene som tråler tubbs etter copyright-matriale driver å gjør akkurat nå? De har gått etter hundretusenvis av videoer, tilogmed en jeg lasta opp for årevis siden. =D
For en gangs skyld er det ikke oss vanlige folk Nintendo driver å puler, men det er jo forjævlig. Både Ninty og MS ser på saken.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Content ID-greia til YouTube er under enhver kritikk. Jim Sterling fant dog ut en måte å omgå den delen av systemet som lar rettighetshavere ta spenn for videoene dine hvis Content ID finner ut at de har rett til det, og det er ved åååå... bare bevisst inkludere masse opphavsrettsbeskyttet materiale slik at alle kravene fra de ulike rettighetshaverne låser hverandre ute. Det sier vel alt om hvor bra det fungerer. Jeg er iallfall sjeleglad for at jeg ikke har Youtube som inntektskilde.

For Stim er det en grei løsning, siden han uansett ikke tjener noe på videoene sine. Han får alle spenna fra Patreon. Folk som derimot lever av å spille Minecraft og annet sliter fortsatt under dette ågeret.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen

Arkham Asylum og City gis ut på nytt til Bone og PS4. Av en eller annen grunn har WB slippi denne tubben som sammenligner dem med orginalene på PC. Ser ikke helt logikken der. :v

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Eeeeh det der MÅ være kødd.

E: Nei, jeg var bare teit nok til å ta det for god fisk at det faktisk var utgiveren som hadde gitt ut den traileren der. Noe det åpenbart IKKE er hvis du sjekker beskrivelsen og kanalen. Skjerpings, Lodde.

Tenkte å fyre opp The Witcher igjen, da jeg verken har starta noe nju gejm pluss eller utvidelse.
Uten å få noe spoilet, hvordan nyter jeg best Hearts of Stone? Gjør det noe forskjell i opplevelsen hvordan du starter den? Planen var vaffal å spille den i new game plus.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Du bør være level 30, så du kan enten starte et eget Hearts of Stone-game fra menyen eller fortsette fra siste saven din. Witcher 3 har vel ikke noe New Game+?