Spillfisletråden

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

demake

Seksuelt godteri
Ikke direkte spillshizzle, men har dere noensinne lurt på hvorfor NTSC er 29,97 fps? Nå kan du få vite.

 
Aldri vært noen Zelda-fan, men den kortfilmen her ass.
Trenger ikke stort studio og hundrevis av ansatte/millioner av dollars for å lage ting som har superkvalitet på seg.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Posta på forrige side, men joda, den er skitbra.
 
Awww. Sheeeeeeeeit. Trodde jeg sjekket alt i denne tråden
 
Første skikkelige patch til No Man's Buy er ute og de har nå slengt med masse nytt. Det mest ambisiøse er vel basebygging. Så kan man spørre seg hva vitsen med å bygge en base på en planet man stikker fra et kvarter etter er. Heldigvis er det nå teleportere på alle stasjoner så man kan når som helst reise hjem. Der kan man kultivere sjeldne planeter og også sette opp gruvedrift. Man kan og hyre aliens som driver med forsking og sånt.
Man kan og kjøpe seg et digert transportskip med hangar og bygge inne det også.
Blir vel å teste ut dette i morra selvom jeg er litt skeptisk til om det hjelper på helheten.
 
Vil tro denne er postet alt et sted, men jeg ser den ikke i denne tråden: Herlig dokumentar om DOOM 2016, ID, og utviklingsprosesser og hvordan ting noen ganger blir til når mennesker skal lage ting sammen.

 
De tubbene eier. Godt å se Danny gjøre no mer vettugt enn å fise rundt hos Gamespot og en gang i blant lyse opp dagen hos Giant Bomb.
 
Blizzard har slippi en søt liten juletegneserie. Nå driter såklart mesteparten av interbutterne på seg i grisesinne siden det avsløres at Tracer er rekeslikker og det går jo ikke ann eller det gjør såklart det eller mah waifu. Det kanskje mest hilariøse er at serien er banna i Russland for å være homofil propaganda. Håper de følger opp og forbyr selve spillet også.

E: I andre nyheter er Nintendo nok en gang doomed. Både NES Classic og Super Mario Runner har feila totalt. Førstnevnte er underprodusert for å skape inntrykk av etterspørsel og den andre har ikke mikrotransaksjoner.
Artikkelen får og bonus for å trekke fram CliffyB som et skinnende eksempel på innovasjon i bransjen. Når gjorde han no sist?
 
Sist redigert:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
En liten greie i 2016 har vært at en kis har mast på Eurogamer om at de bør anmelde Stephen's Sausage Roll, et puzzlespill som visstnok er jævla bra, i hele år. På helt urelaterte omtaler han han smelt inn en melding som på finurlig vis alluderer til Stephen's Sausage Roll, uten at Eurogamer har anmeldt det.

Helt til nå.

E: Kan jo nevne at Stephen's Sausage Roll har vært sånn "vente til salg"-spill. Jeg veit at jeg mest sannsynlig kommer til å bli blindet (ikke blendet) av hvor jævlig bra designet det er - Stephen Lavelle aka. increpare er en av verdens gærneste spilldesignere - men også at jeg kommer til å måtte innrømme nederlag relativt fort. Kjøpte meg English Country Tune for noen år siden, det er på samme måten. Men uansett, julesalget nå er første gang jeg har sett det på salg. 160 spenn istedenfor 200. Da måtte jeg jo bare.
 
Sist redigert: