Spillmagasinet

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
RASIST!
 

K999

Keystone State Of Mind
Vi har vanlig kabel og får in tv 2 zebra, piece og cake.
Gleder meg til det begynner ijen, syns det var greit med tirsdag kveld jeg, lørdager og fredager er jo alle ute.
 

Kilik

Lokal moderator
Jeg likte hva jeg så. De 25 minuttene gikk raskt unna, noe som tyder på at jeg koste meg. Endelig et norsk spillprogram som fungerer. Akkurat passe hardcore, lettfattelige anmeldelser og svært ferske nyheter. Tore Sand med Virtual Boy-reportasjen var det mest interessante for min del. Jeg vil nok følge med på dette utover våren. Forventer en skikkelig E3-reportasje.
 
Jeg håper for all del de kutter ut 0-1000 skalaen. Bare fordi det er mange tall betyr ikke at det er den mest nøyaktige. Det holder i massevis med 1-10. Og SPAR PÅ 10'ERNE!
 

CyberK

Finner ikke på noe.
Jeg tror... at den skalaen fra 0 til 1000 er egentlig deres måte å vise fingern til alle de som drev og maste over mangel på karakterer før i tiden. Fikk ellers bare sett de første ti minuttene (CSI lizm), men det virket faktisk som noe jeg kunne gidde å se på. Dessverre så er det jo slik at alle nyhetene deres hadde jeg alt sett på internett, men det er vel mer min skyld enn deres.