Spillmagasinet

Opprinnelig skrevet av The Creature@15.05.2005, 20.41
Den er ikke anmeldt av Frode... men av Pål Øverseth Nisja, som det står i anmeldelsen...
220650​
Aha, ser det nå. Jeg bare sa Frode fordi det var han som snakket om spillet på Spillmagasinet, men dreit meg litt der. :flau: Uansett, denne fyren bør ikke få lov til å anmelde spill.
 
Opprinnelig skrevet av Shigsy+15.05.2005, 22.26-->
<!--QuoteBegin-The Creature
@15.05.2005, 20.41
Den er ikke anmeldt av Frode... men av Pål Øverseth Nisja, som det står i anmeldelsen...
220650​
Aha, ser det nå. Jeg bare sa Frode fordi det var han som snakket om spillet på Spillmagasinet, men dreit meg litt der. :flau: Uansett, denne fyren bør ikke få lov til å anmelde spill.
220718​
[/b]
De korte anmeldelsene i Spillmagasinet er bare en referanse til anmeldelsene på Nettavisen. Jeg leser dem opp på tv, men står ikke personlig inne for innholdet.

Jeg elsker for øvrig Super Monkey Ball.
 

Kilik

Lokal moderator
Tredje runde av Spillmagasinet ser ut til å bli mer interessant for oss hardkår geimere. Nå er det slutt på familiefokuset og vi kan forvente oss mer kritisk og interessant journalistikk. Programmet er flyttet til tirsdagskvelder på TV2 Zebra og har åpenbart en smalere seergruppe enn tidligere. Spillmagasinet har premiere på TV 2 Zebra, tirsdag 18. april kl. 21.25.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Trolig ikke. Reprisen skal gå på fredager kl. 21.45, og da er det vel Senkveld på TV2.

Gode nyheter for oss, men samtidig litt sleipt av TV2. Spillmagasinet ble opprettet bl.a. fordi Sone 2 ble lagt ned og TV2 har forpliktet seg til å ha et egenprodusert program for barn og ungdom (konsesjonen de har krever det, og hvis de bryter den kan de miste retten til å drive TV-kanal). Det de gjør nå kan vel tolkes som et forsøk på å omgå konsesjonsreglene. Hvis de gjør programmet smalere og «gjemmer det bort» på søsterkanalen, har vel flertallet av ungdommene i Norge mistet ungdomsprogrammet sitt.
 
Tredje runde av Spillmagasinet ser ut til å bli mer interessant for oss hardkår geimere. Nå er det slutt på familiefokuset og vi kan forvente oss mer kritisk og interessant journalistikk. Programmet er flyttet til tirsdagskvelder på TV2 Zebra og har åpenbart en smalere seergruppe enn tidligere. Spillmagasinet har premiere på TV 2 Zebra, tirsdag 18. april kl. 21.25.
[/b]
Det var teit. For det første, på TV2 Zebra? For det andre, en tirsdag kveld, klokka 21.25? Synes det var teit jeg. Skulle heller hatt det på fredag kveld klokka 20.00 eller noe.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hvordan i steike får man inn TV2 Zebra, egentlig? Irriterer meg stadig over at det er Zebra-programmet som står lengst til venstre på programoversikten, så jeg får anfall fordi jeg tror programmene jeg vil se er blitt byttet ut med ræva såpeserier.
Øh. Bare sånn apropos, altså. :p
 
Har du kabel-tv eller parabol? Hvis du har det er det ikke værre enn å ringe til canal digital eller hvem det nå enn som står for tjenesten. Man får den ikke inn med vanlig antenne.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Harr. Karabol eller pabel gidder jeg nok aldri å betale for, så da får Dillmagasinet klare seg uten meg som seer.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Jeg får da virkelig inn TV2 Zebra uten å ha verken kabel eller parabol, men det er kanskje litt avhengig av hvor i landet man bor. Ikke så mye å gå glipp av, men litt greit å ha fordi repriser o.l. ofte sendes der.
 
Jeg får da virkelig inn TV2 Zebra uten å ha verken kabel eller parabol, men det er kanskje litt avhengig av hvor i landet man bor. Ikke så mye å gå glipp av, men litt greit å ha fordi repriser o.l. ofte sendes der.
[/b]
Hvilke andre kanaler får du inn?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Du bor i Oschlo da, Husmannen. Dere har sånne snekne ekstrabonuser. :(
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Foreldrene mine i Halden for det også inn. De har riktignok dekoder på en av TV-ene og betaler jo en liten penge hver måned for å ha den, men de får inn TV2 Zebra på de andre TV-ene også. Men det er mulig at de har kabel gjennom UPC og jeg har kabel inkludert i fellesutgiftene jeg betaler hver måned, så da må man kanskje betale for TV2 Zebra likevel. <_<
 
Gode nyheter at de vil satse mer på spill, selv om jeg innerst inne frykter at dette kan bli som gode gamle "Nerd" på NRK2. Heldigvis er Frode en langt mer kompetent spillemann enn vår venn Mikkel.

Håper dette blir bra.
 
NERD var vel litt hardcore etter min menig. Ikke alle som gidder å se på at en kar runder Quake II på 15 minutter. Dessuten så fikk folk vel ikke folk et veldig godt bilde av spillegale.

Nei, Frode er tingen.
 
Få som kan irritere meg like mye som dama i NERD. Taklet ikke hennes tilstedeværelse. Og enda mindre stemmen..

*ekle frysninger*

*stikker fingern i halsen*