Spillmusikk!

Terje

mostly harmless
#41
Shadow Master, et spill glemt av alle og det med god grunn. Men musikken er verd å huske.
[yt]Ifv6mrPN5oE[/yt]
[yt]AWlif_9C154[/yt]
[yt]31iB09pkGdQ[/yt]
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#42
Universe, det beste adventuret ingen har spilt.
Et av de få spillen jeg kjøpte for fullpris til amiga, som var ganske svært når jeg hadde en ukelønn på 20 kroner ellerno.
Derfor var det ekstra ræg når jeg satte meg fast rimelig tidlig, og brukte bokstavelig talt uker på å prøve alt på alt. Dette var før internetten og spillet var ikke stort nok til at man kunne plukke opp et tilfeldig spillmagasin for guides.

Det var ikke før et par år siden jeg ble minnet på det igjen og kikket det opp. Det viste seg at man måtte bruke "push" på en airconditiongreie for å ved uhell falle inn :logik:
 

Terje

mostly harmless
#43
:laugh: Det spillet var ondsinnet sånn noen ganger. En plass hvor du har funnet en stang av noe slag og står ved et løst panel og det er åpenlyst at du skal bruke stanga til å knekke opp panelet; USE stangellerhvafaen WITH PANEL? Ne-heida. INSERT stangellerhvafaen INTO PANEL? Bingo! Sto fast på den lenge. Artig også at spillet har et WEAR verb som brukes kun én eneste gang i hele spillet.
 
#44
Husker at jeg spilte demoen av Shadow Master, og at jeg egentlig ikke fikk lov til å spille sånne spill da, som i seg selv gjorde spill awesome på den tiden. :D
 
#45
Syntes MGS4 tok litt overhånd på cutscenes, og man fikk nesten ikke kose seg med litt gameplay før man plutselig måtte legge fra seg kontrollen for å være passiv tilskuer i et par timer. Og eller så hadde det veldig forglemmelige bosser, noe man ikke er vant til fra denne serien. Pluss for
Shadow Moses/MGS1-maske
. Skal spille det igjen nå som jeg går gjennom serien og faktisk følger med i historien, kanskje jeg setter noe mer pris på fireren denne gangen.









 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#46
Du glemte den smootheste musikken fra Bayonetta:

 
#48
det her er den kjedeligste tråden på hele spillegal
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#49
Jeg vet at det er WoW, men det er musikk vi ikke får høre så ofte lenger. Og den er tøff. : >

[yt]eE5oaOOwInE[/yt]
 
#51
Skrev det der i går kveld etter byen, egentlig ikke en unnskyldning men heller en forklaring, men hvorfor så fornærmet?

Edit: svar på tiltale blir "nei". Omtrent like rasjonelt som utsagnet ditt.
 
#53
Jeg må jo så klart legge inn noe fra Suikoden; det kan godt være nostalgi, men jeg får enda frysninger.


 
#54
Suikoden 2 er
sånn ca
verdens beste RPG

En av mine favoritter:
Lydkvaliteten er litt kræpp, men fin video istedetfor artwork.
 

SHDR

Gullmedlem
#55
Skrev det der i går kveld etter byen, egentlig ikke en unnskyldning men heller en forklaring, men hvorfor så fornærmet?

Edit: svar på tiltale blir "nei". Omtrent like rasjonelt som utsagnet ditt.
JEI TRÅLLER -- Pleier jeg være så defensiv og urimelig til vanlig? Hvis ikke, anta at jeg kødder med knollen din, falske neger.

Edit: Og ja, jeg er Lord Double Standard. Andre får ikke trolle, men SELVSAGT får jeg gjøre det. KEEP WITH THE PROGRAM, BITCH!
 
#56
Jeg trodde ærlig talt ikke du var helt seriøs, men jeg tror heller ikke på at du troller.

Hvorfor er du så sint, Erlend?
 

Terje

mostly harmless
#57
Vel vel, Til de av oss som liker tråden; Det første Red Faction hadde også den beste musikken. Elsker dette tittelsporet her.
[yt]9EATpqSGlww[/yt]
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#58
Holdt på å glemme:

 

SHDR

Gullmedlem
#59
Jeg trodde ærlig talt ikke du var helt seriøs, men jeg tror heller ikke på at du troller.

Hvorfor er du så sint, Erlend?
Er egentlig ikke så innmari sint, iallfall ikke akkurat nå. Hvis jeg er sint så er det mest over dumhet og kortsynthet, at noen dilter innom spillmusikktråden og erklærer at den er homo er ikke nok til å få meg aggro, det var vel heller at det var du som gjorde det. Du er tross alt Hater McHatersen, og a nigga's gotta hate back.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#60
[yt]Zv-mfTsw_s4[/yt]
[yt]yZsMwDMGn0k[/yt]
[yt]SnwunBUlPFk[/yt]
[yt]jzNUT7akxbg[/yt]
[yt]JBTecFA6sb4[/yt]
[yt]eZJuXM0tGFk[/yt]
[yt]yyvH9Gm76Os[/yt]
[yt]X9VmlJhK_Sg[/yt]