Spillmusikk!

Lodin

Der Waaaah
Snart jul og da passer det med introskjermen til Batman: Arkham Origins. Hvis du bare lar den gå har den en awesome versjon av Carol of the Bells.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Herregud er så bra er så bpst ai ai

 
Halo 2-goodness siden jeg spiller gjennom spillet akkurat nå:


Jeg liker at alle Halo-spillene har litt ny musikk å by på samtidig som de tilhører samme lyd-universet :)
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
Denne virt + SnappleMan collaben er fortsatt aller aller bpst.

 

Lodin

Der Waaaah
For de som ikke vet er Virt den beste remixeren. Han er så bra at Wayforward ansatte ham og han har laga musikken til stort sett alle spilla deres de siste fem åra. Høydepunktet hans var når han jobba på Ducktales og ble flydd ut til Japan av Capcom bare for å preike med kisen som laga orginallåtene.
 

Lodin

Der Waaaah
Reklame for Link to the Past 2 (som det fortsatt heter i Nippon) med oppdatert versjon av en sang jeg håper dere alle kjenner igjen.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Ordrett oversatt til engelsk heter de spilla "Triforce of the Gods (2)" da. Men men.
 
Remember Me har et enestående og originalt soundtrack der komponist Oliver Deriviere først spiller inn musikken med orkester, så sampler han musikken på en måte som reflekterer spillets tematikk med memory alteration og sånt. Fett som F.


Vil faktisk si det er bedre enn noe som har blitt skrevet i Hollywood i år, og det kommer fra en hardcore filmmusikk-entusiast.