Spillmusikk!

Shinra85

Spillegals effort emo
Kontroversiell mening; Jeg storkoste meg det jeg har spilt av det hittil
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Digger hvor langt fra originalen den er sånn rent temamessig selv om melodiene ennå er der.

 
Mer enn verdt å prøve; det er skikkelig moro. Kampsystemet lar deg sette opp dine egne komboer bestående av skadeboostere, helseboostere, magiboostere og kjedebonusboostere, og er rytmebasert og lett å lære. Grafikken konkurrerer til årsbeste: skikkelig flott og stemningsfylt--det formelig ryker av skarp kunstregi og maleriske Blade Runner-sett. Atmosfæren føles som en blanding mellom Half-Life 2, Den Lengste Reisen, Urban Chaos og PN03, og det funker som bare juling. Og som nevnt er lydbildet bra saker.

Den største haken så langt (noen timer inn) er at spillet er helt linært. Det er ingen stor demper på gleden, men verdt å være klar over. Mye usynlige vegger og sånt, som er litt synd siden framtidsvisjonen her er noe av det beste jeg noen gang har sett i et videospill, og jeg gjerne skulle utforsket den mer.

Men ja. Remember Me er skamtøft. Det er til og med ganske brukbar scifi. Ikke ofte jeg synes det er tilfelle i spill.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Bare minner om at dette er et spill med mye bra musikk.

 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Kom over en LP av Castle of Illusion på Mega Drive, dvs den mye mindre interessante versjonen av Master System-spillet med samme navn. Eneste den har som er bedre enn SMS-versjonen er denne låta:

 

Lodin

Der Waaaah
Lol, han har bare laga musikk til drittspill. :v
På den annen side er han mer enn god nok. Stort sett det eneste som var fett med Of Orcs and Men var musikken.
 
Kom over en LP av Castle of Illusion på Mega Drive, dvs den mye mindre interessante versjonen av Master System-spillet med samme navn. Eneste den har som er bedre enn SMS-versjonen er denne låta:

Mega Drive-versjonen er bedre på alle måter så jeg mistenker du kaaaaaanskje har litt nostalgi-briller på?
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Neida så.

 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Mega Drive-versjonen er bedre på alle måter så jeg mistenker du kaaaaaanskje har litt nostalgi-briller på?
Tøv, Master System-versjonen har mye mer variert level design og flere artige ideer (kakebrettet er min favoritt) enn Mega Drive-Illusion. Bare sammenlign de to skogbrettene.