Spillmusikk!

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Kingdom Hearts 2 Final Mix har noen veldig bra eksklusive låter.

 
Sist redigert:

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Ble minna på denne etter å ha knotta litt på den nye UTen


og da ble jeg minna på denne

Her da bare ta hele lista ok
https://www.youtube.com/playlist?list=PLFqTvOsjFbRpUShtLy2nJBjl-3IohCEph

Sikkert bare nostalgien som snakker men gud så mye personlighet spillmusikk hadde back in the day og kom deg av plenen min. Når jeg får AAA-studioet mitt skal de bare få lov til å bruke trackermusikk.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
En av de slåsspillåtene som får meg absurd gira. Fra Verdens Objektivt Beste Slåss E Spill; Samurai Spirits (Samurai Shodown II);

 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Oneups er ute med nytt album av smoothjazz-covre. Ælikere når det blir en egen vri og ikke bare "se så nære originalen vi klarte å få det".

Pilleliste
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Mitch Murder postet nettopp denne remixen/coverlåt/remake (???) av syndicate-musikk.


Her er original-musikken.
Kommer litt uti der siden det er en gameplay-video, men ganske kult hvordan Mitch Murder har klart å freshe opp lyden uten å lage en dunkdunk-versjon, eller å ødelegge originalens stemning.
Mesa likes.
Posta her fordi reasons.

edit: hehheehe.. glemte visst originalen.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Noe annet som eier er Makeup And Vanity Set. Og han har mekka musikken til Brigador. Den er på Spotify.

 

Lodin

Der Waaaah
Steamworld Heist er ute på PC, PS4 og Bone. Jeg spilla det på 3DS for litt sida og det eide. Særlig soundtracket var minneverdig.
Det jeg ikke var klar over var at det ble mekka av Steampowered Giraffe, ei gruppe som ikke er helt ulik The Protomen. De er tre dampdrevne roboter som spiller country.
Gimicky som faen og jeg elsker det. Sjøpte såklart albumet.

 

Lodin

Der Waaaah
T.J. Perkins er en flippy liten faen som er cruiserweight champ i WWE. Mens han holdt på borte i Japan brukte han diverse låter fra Mega Man mens han gikk til ringen. Etterhvert sa Capcom nei, men siden han var rimlig populær mekka Manami Matsumae, som laga musikken til flere av spilla en ny låt til ham. Det er såklart den vprste Mega Man bootlegen. Det som er spesielt er at han og bare få andre rasschlere som The Rock har copyright på sin egen musikk.