Spillmusikk!

Terje

mostly harmless
Digital Foundry satt seg ned og prata litt med Chris Hülsbeck. Han er mest kjent for C64 og Amiga musikk men jobba også på konsollene. Han var i Factor 5 det meste av tiden og ordna musikk for blant annet Rogue Squadron spillene og slikt. Uansett interessant å høre hvordan han triksa med diverse hardware for å få mer lyd ut av den enn det skulle gå an.

 

Lodin

Der Waaaah
Mer mas om Terminator? Såklart mer mas om Terminator for om du lar introskjermen dure litt får du en av de beste versjonene av låta noensinne.

Så når spillet er ferdig og rulleteksten ruller får du en fantastisk versjon på kassegitar.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Yo, jeg elska det spillet. Slukte alt ab THPS kloner, og det spillet hadde herlig teit ungdomsskolevibb. Dessuten herjer fortsatt Nerd - Lapdance kraftig.

Og Taking Back Sunday-låta er en klassiker.

I mitt hode er det @ZorgX :1, @Lodin : 0 i detta tilfellet.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Mesteparten av soundtracket er krise, men både Eric B and Rakim-låta og De La Soul - Magic Number har høy stjerne i boka mi.

Dessuten husker jeg spillesessions langt på natt med @Hazen og TrustCompany i bakgrunnen
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Nope. BMX XXX med dverger og toppløs damer på bmx-sykkel
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Ellers, så er åpninga til Owlboy faens fantastisk, og ofte en glemt perle i mine øyne