Spilltreff i Oslo?

Spilltreff i Oslo?

  • Ja.

    Stemmer: 0 0,0%
  • Nei, jeg vil ha det i Lillestrøm som før.

    Stemmer: 0 0,0%
  • Spiller ingen rolle, jeg kommer uansett.

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0
Status
Stengt for ytterligere svar.

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
#81
Fordi forumet har vært kneskutt siden han kuppet? Aktivitet er nærmest nede på null (synser jeg), og man logges ut før man har skrevet ferdig et innlegg. Tilstanden har vel ikke vært verre og mindre ubrukelig? Skam er vel kanskje ikke noe han kjenner til?
 

oma

Village Drunk
#82
det at ipb ikke funker slik det skal er vel ikke hans skyld? sure; det var nok ikke sjakktrekk å fyre sancti, yeti, lodin m.m. men at han ikke skulle tørre å komme på spilltreff virker for dumt..
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#83
Jeg er helt enig med deg, oma. Det ville vært for dumt.
 

Lodin

Der Waaaah
#84
Tviler på at han blir lynsja, men sånn som han fiser omkring og duller er det vel ikke så mange som vil bli imponert hvis han stiller opp?
 
#85
Ja, shit ass. Jeg har ødelagt spillegal. Håper ikke folka her inne banker meg opp. Neseblod er stress. Når det eventuelle spilltreffet tar sted, kan dere banne på at jeg skal være der, bare for å irritere.
 
#87
Dessverre. Jeg blir her til forumet er skakkjørt beyond repair. Da vil alle kids'a stikke og forumet kan bygges opp fra grunnen igjen og bli et overlegent og renere sted å debattere. The Third Reich skal jeg kalle det. For å bli medlem må man være fryktelig arisk.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#89
Nå er jeg så lei av å forsøke å gjøre noe og ikke få det til at jeg heller ironiserer over situasjonen min!
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
#90
Det som er bekymringsverdig er at forumleder spammer ned forumet med sine, nokså ubrukelige, meninger, men vi ser ingenting som skjer når det kommer til å fikse selve forumet. Hva er egentlig Alex sin stilling? Community Manager? Dillbert uten noen teknologisk kunnskap?
 
#91
Spilltreff i Oslo FTW.
 
#93
Det som er bekymringsverdig er at forumleder spammer ned forumet med sine, nokså ubrukelige, meninger, men vi ser ingenting som skjer når det kommer til å fikse selve forumet.
[/b]
Definer fikse? Dessuten har du av alle ingen grunn til å klage. Du som skulle være med på "nye spillegal", faen som du har bidratt?
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#94
Bra Alex, pek på dine forgjengeres feil, så oppdager vi ikke dine! Synes dette blir litt som om en bankraner sier til sine tidligere narkomane venn at han brøt loven.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#95
Burn. :D
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#97
Hvis du har vært blind til det frem til nå, er det vel ikke store vitsen i å gjenta det nok en gang, hmm?
 
#98
JAMMEN SKRIV DET RETT UT DA. Vittigper. :(
 
#99
Jeg har opptil flere ganger vurdert å dra i gang et treff i Oslo for SG-interesserte, men har etter litt sjelegransket droppet det hver gang jeg leser litt poster og det igjen går opp for meg hvor store, krevende, missfornøyde rasshøl store deler av SG er. Det virker som det eneste de kan er å kritisere og ser seg aldri fornøyd med noe. Spillegal og treffene er noe som arrangeres på frivillig basis og det er jævli demotiverende når det eneste man møter uansett hva man gjør er kritikk og misnøye.
 
Hvis du har vært blind til det frem til nå, er det vel ikke store vitsen i å gjenta det nok en gang, hmm?
[/b]
Da er det bedre å bruke tiden og energien sin på å sytre over hvor dårlig det er? Genius.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.