Spilltreff i Oslo?

Spilltreff i Oslo?

  • Ja.

    Stemmer: 0 0,0%
  • Nei, jeg vil ha det i Lillestrøm som før.

    Stemmer: 0 0,0%
  • Spiller ingen rolle, jeg kommer uansett.

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0
Status
Stengt for ytterligere svar.
Elfkin: Jeg konfronterer, fordi konfrontasjon er bedt om. DU slenger om deg med billige bemerkninger, og det er ingen jævla hemmelighet eller løgn at DU og Endre i samarbeid skrota syv dager med innlegg i forumet sist det ble oppdatert. Prøv å benekt dét. Å kalle folk rasshøl skaper ikke bedre situasjon, og å dele ut anmerkninger til folk som er blidt BEDT om å komme med konfrontasjon er faenmeg å lage en politistat av det hele. Mao hadde vært pisstolt av deg.
[/b]
Det var Endre som oppgraderte forumet, men takket være en bug/feilkonfigurasjon endte det opp med å korruptere databasen, dette ble fikset etter beste evne og tatt omstendighetene i betraktning syntes jeg ikke dette gikk så dårlig.. Dette var dessuten ikke første gang vi har oppgradert forumet så dermed gjør det påstanden "Jeg foreslår at du kommer tilbake når du ikke rundpuler forumet hver gang du oppdaterer det" direkte falskt. Og anse mitt utsagn om at du er et rasshøl som konstruktiv kritikk og prøv å gjør no med det. Jeg kan gi advarsler til krampa tar meg, og om noen har et problem med det så forlat gjerne forumet i protest. Det bryr meg ikke da det stort sett er de som skaper kvalm her. Alt jeg ønsker å oppnå er et bra og inkluderene forum og om du står i veien for dette ser jeg ingen grunn til ikke å fjerne deg.
 
Jeg har opptil flere ganger vurdert å dra i gang et treff i Oslo for SG-interesserte, men har etter litt sjelegransket droppet det hver gang jeg leser litt poster og det igjen går opp for meg hvor store, krevende, missfornøyde rasshøl store deler av SG er. Det virker som det eneste de kan er å kritisere og ser seg aldri fornøyd med noe. Spillegal og treffene er noe som arrangeres på frivillig basis og det er jævli demotiverende når det eneste man møter uansett hva man gjør er kritikk og misnøye.[/b]
WORD!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hei, kjære søte snille Alex og Elfkin. Jeg har laget denne lille hyllesten til dere, den er ment som en billedliggjøring av den eksemplariske måten dere tar lederansvaret deres på. Kos og klem! :blomster:

 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Elfkin, du står i veien for det selv. Da du fucka opp forumet, trakk du på skuldrene, og ble direkte overrasket da klagene strømmet til. Nå kaller du folk rasshøl og gir dem anmerkninger fordi de forteller lederne, SOM HAR BEDT OM KRITIKK (faen så mange ganger jeg må gjenta det, din ego-sentriske pikk), hva de mener om forumet. Si meg, er totalitære regimer din idé av god styring?

Redigert: Dessuten er jeg ikke et rasshøl hele tiden. Du lyver altså. Gi deg selv en anmerkning med en gang!
 
Elfkin, du står i veien for det selv. Da du fucka opp forumet, trakk du på skuldrene, og ble direkte overrasket da klagene strømmet til. Nå kaller du folk rasshøl og gir dem anmerkninger fordi de forteller lederne, SOM HAR BEDT OM KRITIKK (faen så mange ganger jeg må gjenta det, din ego-sentriske pikk), hva de mener om forumet. Si meg, er totalitære regimer din idé av god styring?
[/b]
Trakk på skuldrene? Jeg har da virkelig beklaget det som skjedde, men gjort er gjort og jeg regner med at man kan legge ting bak seg. Hvis din oppfattelse av "konstruktiv kritikk" er å dra opp uhell som har skjedd for lenge siden tror jeg ikke vi vil høre mer "kritikk" fra deg. Du er uhøffelig og har en konstant "angripende" tone der du leter etter ting å rakke ned på personene i stedet for å komme med noe konstruktivt. Min mening om godt styre er å luke ut de som lager kvalm (etter tilstrekkelig antall advarsler naturligvis) og oppfordre de som bidrar med noe ved å belønne de som gjør noe konstruktivt og bra.
 

Nabbe

Har fin hatt.
Sånn som jeg husker det kjeftet du på de som våget å klage, med mindre det var pent og pyntelig satt opp med punkter. Noen direkte beklagelse minns jeg ikke.

Og, Elfkin, ærlig talt. Det er en stund siden, ja, men er forumet i orden? Er det det skinnet skikkelig? Er det i det hele tatt mulig å skrive et halvlangt innlegg uten å bli logget ut underveis?

Nei, nei og nei. Det at det er leeeeeenge siden forumet gikk til helvete gjør da saken bare verre. Det er ikke POSITIVT når du ikke kan si at det er like lenge siden det ble fikset.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Hvilken del av ego-sentrisk er det du ikke forstår, Elfkin? Det jeg kritiserer, utrolig nok ved å henvende meg til nettopp ham, og ikke deg; er Alex' lederstil. Jeg ba deg bare holde kjeft med utspilla dine, som egentlig bare var mynta som skittkasting av den typen som liksom ikke skulle foregå fra ledernes side. Kritikken min var retta mot Alex, og ikek dge, men du følte det nødvendig å svare likevel, og du svarte som en dimling som ikke visste hva han snakket om i det hele tatt. Kanskje enda et resultat av Alex' sentraliserte styre. Så gjør deg selv en tjeneste og slutt å drit deg ut. At du føler at du må kaste rundt deg med anmerkninger fordi du blir forbigått i den virkelige debatten er da faen ikke mitt problem.

Furthermore er jeg helt enig i Nabbes innlegg når det kommer til den porsjonen av kritikken som faktisk dreier seg om deg, Elfkin, og ikke en symbiotisk del av Alex, slik du tydeligvis antar at du er.

Redigert: Jeg ser at du ikke har gitt deg selv en anmerkning selv om du har kommet med falske anklager. Slik dobbeltmoral.
 
Sånn som jeg husker det kjeftet du på de som våget å klage, med mindre det var pent og pyntelig satt opp med punkter. Noen direkte beklagelse minns jeg ikke.
[/b]
Vel, vi beklaget, hva din hukommelse er i stand til er ikke mitt problem, men her har du en link for å friske opp.

Og, Elfkin, ærlig talt. Det er en stund siden, ja, men er forumet i orden? Er det det skinnet skikkelig? Er det i det hele tatt mulig å skrive et halvlangt innlegg uten å bli logget ut underveis?
[/b]
Innloggingsproblemet er noe ikke engang invision har klart å fikse, så vi venter til vi flytter over til ny webhosting for å se om dette vil løse problemene. At skinnene har problemer er strengt tatt ikke min greie da jeg har ansvar for standardskinnet og forumet i seg selv. Alle de andre skinnene er det dere som har laget.

Hvilken del av ego-sentrisk er det du ikke forstår, Elfkin? Det jeg kritiserer, utrolig nok ved å henvende meg til nettopp ham, og ikke deg; er Alex' lederstil. Jeg ba deg bare holde kjeft med utspilla dine, som egentlig bare var mynta som skittkasting av den typen som liksom ikke skulle foregå fra ledernes side.
[/b]
Jeg føler meg naturligvis truffet og ønsket å komme inn i diskusjonen og ta ansvar for tingene som gjelder meg (det tekniske). Jeg følte det var urettferdig at Alex skulle få kritikk for ting som ikke var hans ansvar eller problemer. Og du får virkelig slutte med disse ad hominem-angrepene dine og heller komme med noe ordentlig i stedet for å slenge ut påstander om at "sg er en politistat" og "hvor ego-sentriske vi er". Kritiser det som er aktuelt og ikke oss som personer.

Kritikken min var retta mot Alex, og ikek dge, men du følte det nødvendig å svare likevel, og du svarte som en dimling som ikke visste hva han snakket om i det hele tatt. Kanskje enda et resultat av Alex' sentraliserte styre. Så gjør deg selv en tjeneste og slutt å drit deg ut. At du føler at du må kaste rundt deg med anmerkninger fordi du blir forbigått i den virkelige debatten er da faen ikke mitt problem.
[/b]
Igjen; jeg hadde gode grunner for anmerkningen og jeg skrev de i posten til deg. Jeg håper virkelig jeg slipper å måtte påpeke dette enda en gang da jeg anser dette som mas og sannsynligvis bare ender opp med å gi deg enda en.

Redigert: Jeg ser at du ikke har gitt deg selv en anmerkning selv om du har kommet med falske anklager. Slik dobbeltmoral.
[/b]
Dette vil jeg ikke kaste bort tiden min på å diskutere engang. Det blir flisespikkeri.

Med dette sier jeg natta. Jeg har skole i morgen og har derfor ikke tid til å diskutere dette videre. Det har endt opp med å bli en diskusjon der personangrep overgår ordentlige argumenter og det vil jeg ikke kaste bort tiden min på.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Hallo, personen som DRO fram personangrepen var ingen ringere enn deg selv. Og det faktum at du blir indignert over å høre negative ting om deg selv og Alex er en ting, men å hive rundt anmerkninger fordi DU kaller folk rasshøl og forventer at det løser en situasjon? Det er en grunn til at du ikke styrer selve forumet, og det er det faktum at du oppfører deg som en drittunge. Lær deg å ta kritikk og svar på den, og lær deg å ta kun den kritikken som handler om deg. Alex kan da svare selv, hva?

Natta, og kos deg på skolen. Se om de har timer om selvinnsikt.


Redigert: Nå har vi fastslått at du initierte personangrepene, og spredte løgn. Når får vi se deg gi deg selv anmerkning?
 

Nabbe

Har fin hatt.
Jeg sa "du", ikke "dere".

Endre beklaget, du kjeftet på alle de underlegne, sutrete rasshøla som våga å ikke sette opp kritikken sin punktvis. Med bold. Og pen formulering. Gjerne et "pretty plz".
 
Og det faktum at du blir indignert over å høre negative ting om deg selv og Alex er en ting, men å hive rundt anmerkninger fordi DU kaller folk rasshøl og forventer at det løser en situasjon?
[/b]
Vel, det er åpenbart man man trenger noen til å ta avgjørelser når det gjelder anmerkninger og jeg mente du trengte en. Du har også hatt muligheten til å argumentere imot disse, men jeg mener også argumentene dine ikke holdt og lar avgjørelsen om anmerkningen stå. Kanskje ikke et rettferdig eller veldig fungerende system (det er opp til hver enkelt å bedømme), men det er slik vi har det nå og om du ikke ønsker å følge dette foreslår jeg at du finner deg et annet mer "liberalt" forum å henge på.

Jeg sa "du", ikke "dere".
[/b]
Endre beklaget på vegne av oss alle, jeg regner med at hver enkelt person ikke trenger å skrive en beklagelse når vi heller kan gjøre det i en samlet melding og dermed kan bruke tid på ting som faktisk er viktig (som å fikse tingene som gikk galt).

Endre beklaget, du kjeftet på alle de underlegne, sutrete rasshøla som våga å ikke sette opp kritikken sin punktvis. Med bold. Og pen formulering. Gjerne et "pretty plz".
[/b]
Jeg prøvde å få fikset ting fortest mulig og for å gjøre det trengte jeg organisert informasjon, jeg ville prioritere tiden min på andre ting enn å nilese en post etter informasjon som står skrevet hultetibulter (hvordan det nå enn skrives). Om det var riktig prioritering av meg vet jeg ikke, men det er slik jeg jobber. I et eventuelt krisetilfelle prøver jeg å løse tingene fortest mulig og til det trenger jeg organisert hjelp fremfor svada.

Og som Alex sier; send gjerne deres meninger på PM. Jeg setter pris på ros og kritikk, så fremt det ikke blir personangrep.

Men denne tråden har sporet så hinsidiges av. Det jeg i bunn og grunn ønsket å få frem var; Det er jævli lite motiverende å arrangere treff når det er folk som dette som argumenterer i mot. Dere har igjen senket motivasjonen og viljen min til å arrangere treff for spillegal. Gratulerer. Håper det var det dere ønsket.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.