Spilltreff i Oslo?

Spilltreff i Oslo?

  • Ja.

    Stemmer: 0 0,0%
  • Nei, jeg vil ha det i Lillestrøm som før.

    Stemmer: 0 0,0%
  • Spiller ingen rolle, jeg kommer uansett.

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0
Status
Stengt for ytterligere svar.
<div class='quotemain'>
Hvis du har vært blind til det frem til nå, er det vel ikke store vitsen i å gjenta det nok en gang, hmm?
[/b]
Da er det bedre å bruke tiden og energien sin på å sytre over hvor dårlig det er? Genius.
[/b][/quote]
Det er slik spillegal er nå dessverre, men jeg skal feire med champagne og raketter den dagen disse lite konstruktive folkene forsvinner og vi sitter igjen med folk som faktisk kan gi ordentlige svar og kritikk fremfor bare å syte og klage. :)
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Oi, helomvending!

Skal vi se, den nye linja di har skapt ... ingenting bortsett fra misnøye over din lederstiling som gjerne kunne blitt gitt til en ape, det hadde tydeligvis ikke blitt gjort noe mer. Du serverte et retorisk verk som du hamret på i månedvis om åpenhet og frie tøyler og nye konsepter, fram til du gjentok det nok ganger uten at ingenting skjedde og alle gjennomskuet det som bæsj. Du klarte å få spillegalprisene til å bli så uhyrlig kjedelig at selv Skoen ville ha sett ut som Hallvard Flatland vedsidenav deg; og druknet det i underkategorier til å drepe all øvrig interesse - som bringer meg videre til din teft får å drukne ting i undersjangre: interfacet på forumet. Som hittil er det eneste nye du har gjort som har bragt forandring. Hvem faen er det som leser den forsida di? Blogkåte fjortiser? Folk ute etter nyanserte meninger servert av en liten håndfull mennesker som leverer i et ikke-eksisterende tempo? Hva i alle dager gjør du egentlig med forsida som ditt ansvar, forumsjef? Hva i alle dager for noe fornuftig har du tatt deg til? Hva HAR du tatt deg til? Utfordringen din om å fortelle hva du har gjort som er så riv ruskende galt er vel en form for unnansiking det også, for du har jo gjort nærmest intet. Bortsett fra å ape rundt i forumet i sedvanlig bitter Alex-stil, men med tøyler på.


Redigert: Døh, Elfkin, hold kjeft a. Prøv å arrangere et spilltreff først. Eller oppdatere forumet uten å drepe alt du ser rundt deg.
 

Nabbe

Har fin hatt.
Elfkin:

Frivillig basis, ja. Betyr det at det ikke er lov å si ifra når det gjentatte ganger blir lovt ting som aldri blir noe av? Nei.

Men hva vet vel jeg. Arrogant rasshøl som jeg er.
 
Elfkin:

Frivillig basis, ja. Betyr det at det ikke er lov å si ifra når det gjentatte ganger blir lovt ting som aldri blir noe av? Nei.
[/b]
Jeg sier ikke det ikke er lov, jeg påpeker bare hvordan jeg tolker det og hvordan deres konstante kritikk og nedlatende holdninger påvirker meg (og sikkert andre). Jeg får ikke lyst til å gjøre noe kult for communitiet når jeg føler stemningen er så dårlig som den er.
 
Oi, helomvending!

Skal vi se, den nye linja di har skapt ... ingenting bortsett fra misnøye over din lederstiling som gjerne kunne blitt gitt til en ape, det hadde tydeligvis ikke blitt gjort noe mer. Du serverte et retorisk verk som du hamret på i månedvis om åpenhet og frie tøyler og nye konsepter, fram til du gjentok det nok ganger uten at ingenting skjedde og alle gjennomskuet det som bæsj. Du klarte å få spillegalprisene til å bli så uhyrlig kjedelig at selv Skoen ville ha sett ut som Hallvard Flatland vedsidenav deg; og druknet det i underkategorier til å drepe all øvrig interesse - som bringer meg videre til din teft får å drukne ting i undersjangre: interfacet på forumet. Som hittil er det eneste nye du har gjort som har bragt forandring. Hvem faen er det som leser den forsida di? Blogkåte fjortiser? Folk ute etter nyanserte meninger servert av en liten håndfull mennesker som leverer i et ikke-eksisterende tempo? Hva i alle dager gjør du egentlig med forsida som ditt ansvar, forumsjef? Hva i alle dager for noe fornuftig har du tatt deg til? Hva HAR du tatt deg til? Utfordringen din om å fortelle hva du har gjort som er så riv ruskende galt er vel en form for unnansiking det også, for du har jo gjort nærmest intet. Bortsett fra å ape rundt i forumet i sedvanlig bitter Alex-stil, men med tøyler på.


Redigert: Døh, Elfkin, hold kjeft a. Prøv å arrangere et spilltreff først. Eller oppdatere forumet uten å drepe alt du ser rundt deg.
[/b]
Greit. Om man dissekerer den posten din kommer man frem til at du ikke likte spillegalprisene, ikke liker forsiden og ... nei det var vel alt? Vel, da har jeg lært at jeg skal gjøre spillegalprisene litt mer fænsy neste år, samt slutte å tvinge SirkusMartin til å lese noe som helst på forsiden.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Hva med at jeg poengterte flere ganger at du ikke gjør noe konstruktivt med forumet whatsoever, till tross for en nærmest nixonsk tiltredelsestale? Eller er den nye taktikken sitting på ræva og lukke øynene? Og sende PM-er når ting blir litt vel hei hei hei ta det med ro nå?

Redigasjonering: For ikke å snakke om at du mer enn en gang bryter med dine glorious retningslinjer. Hykler.
 
Redigert: Døh, Elfkin, hold kjeft a. Prøv å arrangere et spilltreff først. Eller oppdatere forumet uten å drepe alt du ser rundt deg.
[/b]
Jeg har arrangert flere spilltreff og lanpartys, men aldri for SG fordi jeg føler det ikke er no vits. Men om du er så kritisk foreslår jeg at du forlater forumet her. Da får vi sannsynligvis langt bedre miljø, mindre hånende kritikk og vi får tilbake motivasjon til å gjøre noe for forumet/communitiet. Så kan du komme tilbake når du har bestemt deg for å ikke være et rasshøl lenger. :)
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
Uten å blande meg inn i den givende diskusjonene her, må jeg bare spørre folket hva dere vil med SG? Hva vil dere ha? Hva vil dere se mer/mindre av på forsiden og forumet?
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
<div class='quotemain'>
Redigert: Døh, Elfkin, hold kjeft a. Prøv å arrangere et spilltreff først. Eller oppdatere forumet uten å drepe alt du ser rundt deg.
[/b]
Jeg har arrangert flere spilltreff og lanpartys, men aldri for SG fordi jeg føler det ikke er no vits. Men om du er så kritisk foreslår jeg at du forlater forumet her. Da får vi sannsynligvis langt bedre miljø, mindre hånende kritikk og vi får tilbake motivasjon til å gjøre noe for forumet/communitiet. Så kan du komme tilbake når du har bestemt deg for å ikke være et rasshøl lenger. :)
[/b][/quote]

Jeg foreslår at du kommer tilbake når du ikke rundpuler forumet hver gang du oppdaterer det. Mer barnehagefilosofi? Skal jeg avrunde med en :) og hei kjære lille venn?
 
Uten å blande meg inn i den givende diskusjonene her, må jeg bare spørre folket hva dere vil med SG? Hva vil dere ha? Hva vil dere se mer/mindre av på forsiden og forumet?
[/b]
Mitt hovedønske for SG er et community der alle føler de kan komme med sin mening uten å få slengt den "in your face"-attituden mot seg hver gang de skriver en post om andre er uenige i. Jeg håper og tror dette er noe som snart skjer. :D
 
Hva med at jeg poengterte flere ganger at du ikke gjør noe konstruktivt med forumet whatsoever, till tross for en nærmest nixonsk tiltredelsestale? Eller er den nye taktikken sitting på ræva og lukke øynene? Og sende PM-er når ting blir litt vel hei hei hei ta det med ro nå?

Redigasjonering: For ikke å snakke om at du mer enn en gang bryter med dine glorious retningslinjer. Hykler.
[/b]
Okei. Du mener forholdene generelt har blitt litt slappe der ute? Vil du ha bedre opprettholding av regler og avstraffelse?
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Skal jeg sette opp en agenda for deg siden du mangler en selv, mener du? Tiltak, pretty boy. I stil med tiltakene du sa kom til å komme, og alle andre uttalelser om SGs fremtid. Jack shit ain't changed. Mener du at det er vanlig praksis at man skal gjøre noe, og så ikke gjøre noe som helst? Eller mener du at forskjellen på å gjøre noe og ikke å gjøre noe er at man må ta på seg adolf hitler-bart for å gjøre noe? Vet du hva "logikk" er?


Redigert: Hei alle barn, se hvordan Onkel Elfkin takler kritikk:

"Gratulerer, du har vunnet dagens pris for største rasshøl og fortjener dermed *trommevirvel*; en anmerkning. Du slenger rundt deg med falske rykter og påstander samt skaper dårlig stemning på forumet. Skjerpings.

Ha fortsatt fin aften."

Nå skal jeg ikke si noe om hvem som skaper kvalm, eller som tilfeldigvis tar loven i egne hender når han blir kritisert ... Prima organisering, det her.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Herregud, mann. Frem med teskjeen:


-Du overtar tronen som forumsjef. Ikke sant? Stans meg emd en gang punktene blir usanne, og forsvar deg.
-Du lager et stort retorisk verk hvor du forteller hva du har tenkt å skape om SG til.
-Du repeterer dette igjen og igjen til alle skeptikere.
-Måneder går.
-Ingenting skjer.


Hva er galt med dette bildet, Alex? Vis meg innsikten din.
 
Redigert: Hei alle barn, se hvordan Onkel Elfkin takler kritikk:

"Gratulerer, du har vunnet dagens pris for største rasshøl og fortjener dermed *trommevirvel*; en anmerkning. Du slenger rundt deg med falske rykter og påstander samt skaper dårlig stemning på forumet. Skjerpings.

Ha fortsatt fin aften."

Nå skal jeg ikke si noe om hvem som skaper kvalm, eller som tilfeldigvis tar loven i egne hender når han blir kritisert ... Prima organisering, det her.
[/b]
Dette er ikke snakk om å ikke tåle kritikk, om du faktisk leser advarselen (lesing, du vet, slik du klager på at ingen andre gjør) så står det tydlig at du fikk advarselen fordi du slenger rundt deg med falske rykter og påstander samt skaper et dårlig miljø. Oi, jeg måtte repetere meg selv, er det ikke det du klager på at du må gjøre hele tiden? På tide å slutte å kaste stein i glasshus og ta seg selv i skinnet før du rakker ned på andre?

Men nok om det. Du har fått din advarsel og jeg er ikke redd for å gi flere og eventuelt stenge deg ute dersom det er det som skal til for å få bedre miljø og øke trivselen til folk på spillegal.
 
Nå leste jeg nettopp igjennom Velkommen-tråden igjen. Den inneholder en liste over forandringer, hvor alle har tatt sted untatt respekt-listen. Grunnen til det er at jeg følte den ville hjelpe på stemningen, som var noe av det største problemet på forumet. Jeg opprettet dog listen i usynlig modus, og har en txt-kopi her på pcen. Den er dog ikke i bruk.
 

Nabbe

Har fin hatt.
Elfkin:

Er det snakk om slemme og åpenbart usanne rykter som "Alex har ikke gjort stort" og "Elfkin får visst aldri fikset forumet?"

I så fall forstår jeg at du blir sint. You go girl.

Og for all del, steng SirkusMartin ute. Så tenker jeg du får den gode stemningen du er ute etter.

Community
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Elfkin: Jeg konfronterer, fordi konfrontasjon er bedt om. DU slenger om deg med billige bemerkninger, og det er ingen jævla hemmelighet eller løgn at DU og Endre i samarbeid skrota syv dager med innlegg i forumet sist det ble oppdatert. Prøv å benekt dét. Å kalle folk rasshøl skaper ikke bedre situasjon, og å dele ut anmerkninger til folk som er blidt BEDT om å komme med konfrontasjon er faenmeg å lage en politistat av det hele. Mao hadde vært pisstolt av deg.

Nå leste jeg nettopp igjennom Velkommen-tråden igjen. Den inneholder en liste over forandringer, hvor alle har tatt sted untatt respekt-listen. Grunnen til det er at jeg følte den ville hjelpe på stemningen, som var noe av det største problemet på forumet. Jeg opprettet dog listen i usynlig modus, og har en txt-kopi her på pcen. Den er dog ikke i bruk.
[/b]
Alex. 2 sekunder selvinnsikt. Se rundt deg. Ingenting er nytt. Ingenting har blitt skapt bortsett fra manglende interesse for SG, og genrell skepsis til deg som forumsjef. Hovedsakelig fordi du har klart å utrette, tja, lite.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.