Spilltreff II, Kino1 Sandvika

Status
Stengt for ytterligere svar.
Det handler primært ikke om å forsvare Neptun, hva han sier får være hans problem/greie. Det handler bare om at moddene skal behandle alle likt og gå forann med et godt eksempel.

Liv Tayler er driiit fin... alt annet blir for dumt.
 
Opprinnelig skrevet av Novastrum@01.06.2004, 12.34
Jeg kunne sagt mye rart om Neptuns profilbilde, jeg også. Men noen grenser får man ha. Det blir bare kvalm og dårlig stemning av det.
Forskjellen på meg og deg er at jeg driter i om du hadde sagt noe om utseendet mitt. Siden du reagerer så kraftig, tyder det på at du faktisk har komplekser for nettopp utseendet ditt. Men det var ikke primært det jeg gikk til angrep på. Tenkte fraktisk ikke på det i det hele tatt. Du sa skrev at du var moteriktig enten du ville det eller ikke. Og min kommentar til det var at ut i fra bildene jeg har sett av det, tviler jeg på at det stemmer. Men nå vet jeg ikke hvordan man ser på det å være moteriktig der du bor.

Noe jeg syntes er litt rart er at du forventer å kunne skrive masse rart uten at noen reagerer. Det er mange her på forumet som til tider kan skrive provoserende innlegg ink. meg, men jeg tåler å få kritikk for det. Det burde du også. Men nok om det.

PS! Ja, Liv Tayler er mindre pen. Smaken er som baken.
 
Opprinnelig skrevet av Neptun@01.06.2004, 12.51
Siden du reagerer så kraftig, tyder det på at du faktisk har komplekser for nettopp utseendet ditt.
Og dette var ikke et personangrep? Veldig lite vits i å dra sånt inn i en post. tror ikke det er mange som tar deg seriøst når du skriver slik.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Opprinnelig skrevet av Neptun@01.06.2004, 11.51
Siden du reagerer så kraftig, tyder det på at du faktisk har komplekser for nettopp utseendet ditt.
Når har jeg reagert kraftig?

Og i tillfellet jeg hadde reagert kraftig; hvordan klarer du å dra slike konklusjoner ut av kommentarer på et forum?

Jeg eier ikke komplekser for utseendet mitt. Må da få lov til å synes det er urimelig å gå til personangrep på grunnlag av utseendet for det vel? Jeg bryr meg ikke om hva du svarte på "åhh.. jeg er så trendy" innlegget mitt, for det var bare tøv. Men du kom faktisk med frekke kommentarer før dette. Jeg bryr meg ikke om det personlig. Jeg synes bare det er kjipt at du forpester forumet med slike spottende, nedsettende meldinger.

Jeg kan også komme med påstander om at du har liten selvtillit fordi du bruker all din tid på dette forumet på å komme med nedsettende kommentarer. Kan du ikke skrive hyggelig for en gangs skyld?
 
C

Chaz

Gjest
Opprinnelig skrevet av Neptun@01.06.2004, 13.51
Men det var ikke primært det jeg gikk til angrep på. Tenkte fraktisk ikke på det i det hele tatt.
Uhm..
Hadde jeg sett så jævlig ut som deg, hadde jeg nok drept meg selv.
Virker som du tenkte på å angrepe via utseende
 
Hvis slike treff skal resultere i en stor krangel her på forumet, så er lysten min til å ta initiativ til nye treff liten. Greit å skryte om man vant, men si at folk er stygge, eller kalle folk idioter er helt unødvendig her på forumet etterpå. Jeg fatter ikke hvorfor folk går inn på utseende til folk da dette ikke er relevant i det hele tatt.

I det første kino-treffet var det ikke i nærheten av noen krangel etterpå. Hva var så annerledes med dette?

Jeg vil gjerne ha flere slike treff, men da uten en stor krangel etterpå.
 
Det som var anderledes var vel Shadar, han var litt Apfel Schneidig/Appel Hansom/Eple Kjekk. Men det var ikke noe galt med treffef.. var kult og spille. Jeg leser at stadig at folk kom på treffet, bare for å treffe oss andre. Det var jo ingen som pratet nesten der... virket ikke som halvparten av dere var interessert i og prate.

Jeg pratet en del med Karamba og Aquila, vi tok en tur på bensin stasjon sammen osv. Men hvis dere kom for et "bli kjent treff" og ikke for å spille i en kino sal, så syntes jeg dere var flinkere til og spille enn å bli "kjent".

Lurtz du har forsatt ikke tatt noe stilling til den urettferdige behandlingen her tidligere.
 
bahh.. nivået på supersmash var sånn midt på treet.. jeg vant til å med en av oppvarmingsrundene hvor neptun var med(hvis ikke jeg tar feil var han ness), og jeg husket knapt hva knappene var fordi det har ligget å støvet i et godt år nå... at jeg i suger i mariokart og f-zero og monkeytarget kan jeg gjerne innrømme, aldri spilt noen av dem noe særlig, de to siste ikke det hele tatt faktisk.

I soulcalibur spilte jeg med en karakter jeg ikke er spesielt god med, og hva er "feig" spilling i et slåssespill? er jeg feig fordi motstanderen min ikke klarer å blocke? hmm..

og psycho mantis, spiller gjerne mer soul calibur 2 en gang du har sticke.
 
Noen av medlemmene på forumet, som ikke var på treffet burde rett og slett klappe igjen. Noen har sagt smartere ting enn andre, men når folk som ikke vet hva som skjedde der en gang, begynner å bable om at de synes tingene på treffet var ille, så blir det for dumt.

Det var absolutt ingen krangling på treffet. Ingen sa noe stygt til hverandre, og hvis noen sa det var det for all del ikke seriøst. Jeg fikk møtt mange medlemmer som jeg ville møte, og snakket både stort og smått med dem. Hele krangliingen startet på forumet dagen etter treffet, på grunn av anklagelser av å være en dårlig taper.

Så dere som ikke var der, det er greit nok at dere kommenterer hvordan noen av oss har oppført seg i dette emnet, men ikke kommenter hvordan det var på treffet.

Nova: Hvis du hadde kommet, ville det jo bare blitt et fjols mer. <_<
 
Skremmende å se at voksne mennesker kan oppføre seg som noen har vist her i dette emnet.
Scorpix og Neptun: Hva med å se på hvordan dere oppfører dere istedetfor å se på diamon-earringen og sveisen som etterligner den siste idol-stjernen?

Og det å være så jævla frekk mot andre pga. spill er for meg helt ubegripelig, voks opp, dette er ikke ungdomsskolen og om å gjøre å se ut som den mest vellykkede og "beste".
 
Status
Stengt for ytterligere svar.