Spilltreff II, Kino1 Sandvika

Status
Stengt for ytterligere svar.
Rube, jeg så bedre ut enn deg. :p

FUzzY: Jeg vet det, jeg er bare grinete og sur :p.

Ellers kan jeg si at SSBM også var veldig morsomt, faktisk så morsomt at jeg vurderer å kjøpe det. (Selvom jeg sugde big time da).
 
Opprinnelig skrevet av Alice@31.05.2004, 22.40
Rube, jeg så bedre ut enn deg. :p
Ja... Du var søt. :forelsket:

Hørte noen si et eller annet om at det muligens ville bli et nytt treff i høst, kan dette stemme? Må i alle fall møte opp neste gang også, var morsomt.
 
Opprinnelig skrevet av Rube+31.05.2004, 21.42-->
<!--QuoteBegin-Alice
@31.05.2004, 22.40
Rube, jeg så bedre ut enn deg. :p
Ja... Du var søt. :forelsket:

Hørte noen si et eller annet om at det muligens ville bli et nytt treff i høst, kan dette stemme? Må i alle fall møte opp neste gang også, var morsomt. [/b]
Tjihi, du og. :flau:

Ja, jeg kan ta bestillinga igjen jeg. ;) Synes vi burde prøve å få til ett nytt nattugle-spilleg33k møte til høsten/vinteren. Og da, da blir det revenge i Mario Kart! :djevel:
 

Novastrum

Feminist-elitist
Opprinnelig skrevet av Neptun@31.05.2004, 14.59
Alt handler jo om å vinne og det å være best. Hvorfor ikke være best? Når man deltar i en konkurranse, uansett slag, er man jo med for å vinne. Går man ikke inn for å vinne syntes jeg det viser dårlig selvtillitt. "Det viktigste er ikke å delta, man må vinne" ...
Vel, uheldigvis for deg Neptun, er du fortsatt en taper, selv om du vinner i et jævla spill...
 
Opprinnelig skrevet av Novastrum@01.06.2004, 00.18
Vel, uheldigvis for deg Neptun, er du fortsatt en taper, selv om du vinner i et jævla spill...
Hehe ... Å så sinna! Har jeg gjort deg noe galt eller? Hehe. Men men, skjønner at du kan ha en dårlig dag. Hadde jeg sett så jævlig ut som deg, hadde jeg nok drept meg selv.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Opprinnelig skrevet av Neptun+01.06.2004, 08.40-->
<!--QuoteBegin-Novastrum
@01.06.2004, 00.18
Vel, uheldigvis for deg Neptun, er du fortsatt en taper, selv om du vinner i et jævla spill...
Hehe ... Å så sinna! Har jeg gjort deg noe galt eller? Hehe. Men men, skjønner at du kan ha en dårlig dag. Hadde jeg sett så jævlig ut som deg, hadde jeg nok drept meg selv. [/b]
Hehe... du er så forutsigbar. Det var akkurat det jeg visste du kom til å si. Heldigvis for meg, driter jeg i om gutter synes jeg er noe å se på.

Men, men. Jeg er veldig glad for at jeg ikke dro på det spilltreffet. Hørtes ut som om det var stappet med fjols der.
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Ro ned med drittslenging her nå folkens ellers så må jeg gi dere annmerkning :(

Ta heller å gi hverandre en :kos:

:p

For å svare litt på topic samtidig:

Jeg håper ikke dere dro ditt kun for å få følelsen av å knuse folk i spill. Hvis jeg skulle dratt på noe slik, så hadde det vært for å møte noen av de surrehuene jeg ser til vanlig her inne :p Jeg regner da med at de konkurransene dere hadde var kun for morro og ikke noe en tok alvorlig. Menmen, jeg var nå ikke der, så det er litt vanskelig for meg å vite hvordan det egentlig var der.

Satan perkile det ble mange smilies...
 
Hum, hvordan kan du si noe sånn? Du kjenner meg ikke litt engang. Basert på at jeg er en dårlig taper og deltar i konkuranser primært i håp og ønske om å vinne, så får heller jeg avgjøre hvor sinna jeg blir avhengi av hvor god jeg trur jeg selv er.

Nova:
Du burde jo være opptatt av hvordan gutter syntes du ser ut også vel? Man burde være mer oppservang på hvordan gutter også ser ut.. man kan få mange ideer på hvordan man kan kle seg, være på håret osv bare ved og se på gutter.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Opprinnelig skrevet av Scorpiux@01.06.2004, 10.16
Nova:
Du burde jo være opptatt av hvordan gutter syntes du ser ut også vel? Man burde være mer oppservang på hvordan gutter også ser ut.. man kan få mange ideer på hvordan man kan kle seg, være på håret osv bare ved og se på gutter.
Nei, det burde jeg ikke. :)

Jeg er en trendsetter, enten jeg vil det eller ikke. Da kan man ikke bry seg om hva andre synes om en. Hvis man gjør det, kommer ingen til å følge ditt gode eksempel.
 
Opprinnelig skrevet av Novastrum@01.06.2004, 11.32
Jeg er en trendsetter, enten jeg vil det eller ikke. Da kan man ikke bry seg om hva andre synes om en. Hvis man gjør det, kommer ingen til å følge ditt gode eksempel.
HAHAHA! Å herregud ... det er kanskje, om ikke, det dummeste jeg har hørt. Ta å se deg en gang til i speilet, og se hvordan du ser ut og hva du har på deg. Ut i fra de bildene jeg har sett av deg, skjønner jeg ikke helt hvor du får disse vrangforestillingene fra. Hmmm! Men men, kan jo hende du er en trendsetter der du kommer fra, ikke vet jeg, men da er det lite trolig at mote er av prioritet der hvertfall.

Dette er ikke ment som et personlig angrep på deg Novastrum, men når du i en aldre av 20 klarer å si noe så dumt, må du regner med en eller annen reaksjon. Det hadde vært skikkelig artig om også du kommer på det neste spilletreffet, seriøst. Men det skjer vel sikkert ikke fashion-boy, haha!
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Advarsel ble gitt ovenfor til alle sammen. Neptun var den første til å bryte denne, dersom flere skulle finne på å gjøre dette så vil også de få annmerkning.
 
Bruk normal folkeskikk på forumet. Unødvendig drittslenging eller uthengig av enkeltmedlemmer vil bli slått ned på.

Det er vel ikke akkurat noe direkte brudd på reglene siden det forgår saklig "drittslenging". :)

Uansett, folk må få lov og hisse seg opp litt når mann spiller mot hverandre og taper eller vinner. Ser ikke helt for meg at alt får pent å pyntlig når du spiller 2-4 player hjemme. "Jævla homo! Går det and og å så flask!" osvosv

EDIT:
Og en ting til... les oppover... hva skrev Shadar rett etter du ga advarsel?

"Nova: Det var faktisk ikke så mye fjols der, og de få som var holdt seg på de fremre radene"

Da siktet han til Neptun, Fuzzy og meg. Altså 3 personer, ser ikke akkurat at du slår ned på det. Men ansvarlig og moderatorer kan sikkert herje og si hva de vil kan de ikke?
 

Novastrum

Feminist-elitist
Opprinnelig skrevet av Neptun+01.06.2004, 10.49-->
<!--QuoteBegin-Novastrum
@01.06.2004, 11.32
Jeg er en trendsetter, enten jeg vil det eller ikke. Da kan man ikke bry seg om hva andre synes om en. Hvis man gjør det, kommer ingen til å følge ditt gode eksempel.
HAHAHA! Å herregud ... det er kanskje, om ikke, det dummeste jeg har hørt. Ta å se deg en gang til i speilet, og se hvordan du ser ut og hva du har på deg. Ut i fra de bildene jeg har sett av deg, skjønner jeg ikke helt hvor du får disse vrangforestillingene fra. Hmmm! Men men, kan jo hende du er en trendsetter der du kommer fra, ikke vet jeg, men da er det lite trolig at mote er av prioritet der hvertfall. [/b]
Hvem sa jeg mente det seriøst?! :rulleøyne:
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Opprinnelig skrevet av Scorpiux@01.06.2004, 12.04
EDIT:
Og en ting til... les oppover... hva skrev Shadar rett etter du ga advarsel?

"Nova: Det var faktisk ikke så mye fjols der, og de få som var holdt seg på de fremre radene"

Da siktet han til Neptun, Fuzzy og meg. Altså 3 personer, ser ikke akkurat at du slår ned på det. Men ansvarlig og moderatorer kan sikkert herje og si hva de vil kan de ikke?
Nei, ansvarlige kan ikke herje så mye de vil nei. Men jeg ser på det som en stor forskjell å skrive "Det var faktisk ikke så mye fjols der, og de få som var holdt seg på de fremre radene" med :p på slutten og det anntyde at en person er stygg og kler seg som en idiot.

Jeg er enig med deg i at det var unødvendig av Shadar å skrive det, men det var ikke styggt nok til annmerkning synes nå jeg.
 
Fjols er et annet ord for idiot. Han kalte 3 stk det.. bla. meg. Og si at 3 stk er dumme/idiot/fjols er minst like ille som og si at en person skal se seg i speilet (som han faktisk sa). Dessuten syntes jeg det var helt greit at Shadar skrev det, syntes det var greit at alle skrev det de skrev. Men så lenge du slår ned på dritt slengen fra 1 person etter advarsel, burde du slå ned på den andre personen også, som faktisk er den første til og slenge dritt etter du sa fra.

Jeg sier ikke dette får og være drittsekk eller noe sånt, men det er en liten prinsipp sak. Og kan for oss andre oppleves som "ansvarlig/modder" kan gjøre alt... men dems egentlig oppgave er og gå forann med et godt eksempel.

Drittslenging og urettferdig behandlig er ikke det.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Opprinnelig skrevet av Scorpiux@01.06.2004, 11.25
Fjols er et annet ord for idiot. Han kalte 3 stk det.. bla. meg. Og si at 3 stk er dumme/idiot/fjols er minst like ille som og si at en person skal se seg i speilet (som han faktisk sa).
Hvorfor forsvare Neptun? Han har bare skrevet personangrep i dette emnet. Tre av dem omhandler utseendet til en annen person. Et hvorav han baserer seg kun på teite bilder jeg har lagt ut på internett for skøy... Å gå negativt ut på utseendet til folk er enkelt. Jeg kunne sagt mye rart om Neptuns profilbilde, jeg også. Men noen grenser får man ha. Det blir bare kvalm og dårlig stemning av det.

:trollmann:

Det er bare fint for min del at gutter sier at jeg er stygg noenganger. :flau:
Men jeg har tvil ved Neptuns dømme-evne. Fyren synes jo Liv Tyler er stygg.
Tsk.. Tsk....

Dømmekraft?
 
Status
Stengt for ytterligere svar.