Spilltreff II, Kino1 Sandvika

Status
Stengt for ytterligere svar.
alt i alt så var vel sandefjord de beste folka uansett hva..

et spille treff "for spille gale mennesker" det øker jo da morsomheten ved å vinne,
da konkurerer mann jo mot folk som skal være hvert fall litt gode!
og de som da ikke går inn for og vinne, er tapre :p


sandefjord var best ingen protest
 
Alt handler jo om å vinne og det å være best. Hvorfor ikke være best? Når man deltar i en konkurranse, uansett slag, er man jo med for å vinne. Går man ikke inn for å vinne syntes jeg det viser dårlig selvtillitt. "Det viktigste er ikke å delta, man må vinne" ...
MonkEboy vant jo Soul Calibur II-turneringen. Er ikke det nok? Å beskrive han som dårligst blir vel feil.

alt i alt så var vel sandefjord de beste folka uansett hva..
Shadar vant i F-Zero GX.
MonKEboy vant i Soul Calibur II.
Rube vant i Mario Kart: Double Dash!! (første turneringen i hvert fall).
Nqon vant i Super Monkey Ball 2.

I hvert fall slik jeg kan huske (kanskje jeg husker feil?).

Uansett, kan godt si at Sandefjord var best. For ærlig talt, så bryr jeg meg ikke. Jeg var med for å delta, for å ha det morro. Om jeg vant noe - kult. Men om jeg ikke vant - helt OK det også (jeg vant jo ingenting egentlig, men jeg spilte ganske jevnt).

Jeg tar på meg skylden for denne krangelen forresten.
Premien blir å skryte (uten å spamme) på SG etterpå (om noen lurte - for noen annen premie har vi vel ikke).
Jeg skulle aldri sagt dette.
 
livet handler ikke om å vinne hele tiden... det handler om å ha det gøy, og det jeg prøver å si er at jeg synes synd på dem som må vinne for å ha det gøy, det viser bare en lav selvtillit. Men det er mitt syn på saken, forventer ikke at alle skal se på det på samme måte
 
Opprinnelig skrevet av Scorpiux@31.05.2004, 17.43
Jeg vant i Super Smash.. skulle vel kanskje vært nevnt det også? Begge finalene.
Ja, jeg visste det. Jeg nevnte bare de som ikke var fra Sandefjord som vant noe. For virker som dere tror dere vant alt (noe dere ikke gjorde, selv om dere vant mye).

Men ja, du gruser de fleste i Super Smash Bros. Melee.
 
gruser ikke meg :tommelned:

men egentlig så når du sier det på den måten så virka det som om vi ikke var med på noe da, og vi egentlig tapte alt

det skal jo sies at vi alltid var i finalen, enten vi vant eller ikke, å hvis vi hadde spilt flere spill om igjen så vil statestikken vise at vi ville vunnet
veldig mye tilfeldigheter som gjør at mann taper :kul:

men uansett så gjelder det kanskje alle da så jeg vet ikke :p

og den SC runda, så har jeg vel aldri sett noen spille så feigt, greit han vant men alikevel så var han en taper (måten han spilte på) hvem som helst kunne gjort det ;)
 
Jeg må si jeg ser bra ut.

Ellers kan jeg si at jeg var den beste i salen i MK: DD!!. Jeg ble rett og slett snytt for seieren TO FREAKINS ganger.
 
jeg bli jo snytt for seiern første gangen også, sånn at du er jo ikke alene om det..

men jeg vant hvert fall andre gangen, og da leda jeg mye så du ble ikke veldig snytt
 
Opprinnelig skrevet av Alice@31.05.2004, 18.23
Jeg må si jeg ser bra ut.

Ellers kan jeg si at jeg var den beste i salen i MK: DD!!. Jeg ble rett og slett snytt for seieren TO FREAKINS ganger.
Ja du så ikke så halvgæren ut, sjarmen til bror:)
 
Opprinnelig skrevet av FUzzY@31.05.2004, 18.27
jeg bli jo snytt for seiern første gangen også, sånn at du er jo ikke alene om det..

men jeg vant hvert fall andre gangen, og da leda jeg mye så du ble ikke veldig snytt
Jeg var en klar kandidat til en overlegen seier begge rundene. Men jeg ble snytt. Men du spilte bra, det skal du ha :).


Scorpiux: Jo takk, jo takk :flau:
 
heeeeerrrrreguuuuuud det var jo jeg også, MK er et spill hvor alt kan skje helt fram til mål linjen å hvis du ikke vet det betyr vel det at du ikke er så veldig god

skal hele tiden være open for at det kan gå galt, noe det tilsynelatende gjorde (hvert fall i MK).. men det betyr ikke at du har blitt snytt for seiern det betyr at en annen var heldig å kanskje fikk et godt item til rett tid.

det er jo det som er så morsomt med MK alt kan skje!

men at du alikevel ikke klarte å vinne noen av gangene, betyr vel egentlig at du ikke er noen værdens mester :cool2:

klem :D
 
Opprinnelig skrevet av Scorpiux@31.05.2004, 15.26
Jeg må si at jeg ble positivt overasket av hvor bra de fleste på treffet så ut:)
Hva mener du med det? Trodde du alle skulle se ut som nerder?

Jeg syns jege fikk dreisen på noen av spillene men jeg sugde jo big time.
Har ikke GC selv så er ganske fornøyd med min egen innsats. ^_^

Sandefjord folka var best og de hadde den feteste dialekten :p
Digger den måten å sankke på :tommelopp:
 
har vi egentlig så veldig annen måte å snakke på en for.eks oslo folka da? :p ikke sånn VELDIG værtfall, tror jeg da hvem vet
 
Opprinnelig skrevet av Alice@31.05.2004, 19.23
Jeg må si jeg ser bra ut.

Ellers kan jeg si at jeg var den beste i salen i MK: DD!!.
Glem det! Det var ikke bare deg som hadde uflaks i MK: DD! Vi to lå relativt jevnt i alle rundene, så overkjøring fra din side vil jeg ikke si at det var. Vi var nok jevngode. Var nok et par andre som var minst like gode som oss to igjen.

Og ja, den første delen av sitatet oppsummeres også med min første setning.

Måtte bare slenge meg inn i krangelen.
 
Opprinnelig skrevet av FUzzY@31.05.2004, 19.48
har vi egentlig så veldig annen måte å snakke på en for.eks oslo folka da? :p ikke sånn VELDIG værtfall, tror jeg da hvem vet
Der har en liten forskjell.
Har noen endelser som ikke er like de vi har her.
Er litt så, bilar og båtar og tutar og kjørar. :p

Men jeg må få meg gc.
Ser etter gode tilbud!
 
Du trenger ikke se lengre enn til elkjøp. 800 kr for en Gamecube er skremmende billig. Hadde du droppet spille treffet hadde du vært halvveis:)
 

Halky

Veteran bruker ;)
Opprinnelig skrevet av mads@31.05.2004, 22.20
Har noen endelser som ikke er like de vi har her.
Er litt så, bilar og båtar og tutar og kjørar. :p
Hmm det ble feil!

Det er: Bilær og Båtær Tutær og Båkær (Kjørær) hehe!!

Og Vestfold Ruler dere alle andre fylker :D
 
Status
Stengt for ytterligere svar.