Vi skal møtes ved Inngangen! Alle som har Wavebird kan godt ta med de. Bror skal bruke den ene i helgen så jeg har vel bare 3 tenker jeg. Jeg ser Kinoen idag på før premiere selv.. slik at jeg møter opp 24.00 imorgen.. uten og ha sett kino først. Opp møte 23.45 eller noe da?
Jeg drar selv på Kill Bill vol.2 samme kveld, som slutter 25 minutter før vi møtes, rett utenfor kinoen, klokken 23:55. Ergo, vi møter utenfor kinoen 23:55. Jeg selv tar kontakt med kontaktpersonen våres fra kinoen litt før.
Holder sikkert med en liters-termos. Er ikke helt sikker på hvor mye vann det er per Mr. Lee, jeg. 3-4 dl kanskje? Eventuelt kan du jo ta med to. Jeg tar med en stor termos med varmt vann i hvert fall. Også et par Mr. Lee-pakker.
Ett lite problem, hvordan skal jeg vite at dere er dere? Kan ikke alle skrive SPILLEGAL i pannen med blokkbokstaver? (skriv pent også...)
Joa, jeg kan sikkert ta det med hvis jeg gidder... Men kan ikke alle skrive spillegal i pannen bare på show? (krysser fingrene for at en eller annen idiot tar meg på alvor )
@27.05.2004, 15.56 Det er pølser på termos som er teh roxz0r
så har du med 3 dl vann, 2 dl melk, en pose potetstappe, en kjele, litt smør og kætsjøp samt en kokeplate, så er det pølse og potetstappe!!
@27.05.2004, 15.56 Det er pølser på termos som er teh roxz0r
så har du med 3 dl vann, 2 dl melk, en pose potetstappe, en kjele, litt smør og kætsjøp samt en kokeplate, så er det pølse og potetstappe!!