Spilltreff II, Kino1 Sandvika

Status
Stengt for ytterligere svar.

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
Eh, bare for å komme med en lite tips her. Hva om alle som skal være med forhåndsbetaler til PP, slik at alle som har tenkt å være med må betale på forhånd, så slipper dere alt styret med om at noen ikke kommer.

Det er forøvrig jeg som har avtale med Kino 1, og det er jeg som påtar meg ansvaret her. Det er vel en god ide det, men hvordan skal det foregå? Ikke alle har bankkontoer, og det blir litt rart å sende pengene i en konvolutt :S.

Men, dette trenger vi vel ikke bry oss om. Jeg stoler på dere jeg. :D

Sisamez og Mads:

Sant det... Tenkte ikke på det slik.

Det er jo forsåvidt en god idè.
Heldigvis bor jeg ikke langt unna han..

Bare møt opp - værre er det ikke.

Sender regning i posten til de som ikke møter opp. :p

Nei, men tror ikke det er nødvendig å levere alle pengene til én person. Bare kom som avtalt, og husk å ta med 300 kontant.

Det gikk fint sist gang.

Opprinnelig skrevet av Psycho Mantis@20.04.2004, 11.41
Bare møt opp - værre er det ikke.

Sender regning i posten til de som ikke møter opp. :p

Nei, men tror ikke det er nødvendig å levere alle pengene til én person. Bare kom som avtalt, og husk å ta med 300 kontant.

Det gikk fint sist gang.
Heldigvis kan jeg se frem til Spilltreff II: Kino1 Sandvika (som går som planlagt).
Fryktelig synd at SG treffet skjærte seg. Vel folkens, vi har jo fortsatt våres ZzQteh Kino 1 treff og kose oss med.

Men, jeg må bare spørre hvor mye det kostet forrige gang.

Opprinnelig skrevet av Alice@20.04.2004, 14.54
Men, jeg må  
bare spørre hvor mye det kostet forrige gang.
280 NOK per person.

Tror jeg skrev dette i

den aller første posten her.

Men ikke skriv noe i dette emnet nå med mindre det er

veldig viktig. Ta det gjerne privat (MSN, mIRC) i stede. Kan bli mye spam etter

hvert.

Fikk PM fra Alucard!
Må dessverre melde avbud.
Grunnet penger. Er utrolig blakk for tiden og det ser ikke lyst ut
i fremtiden heller. Håper dere kan fikse bestillingen, eller endre den.
Han kan ikke, så da trenger vi en til.

Og om det er flere folk som ikke kan - si ifra i god tid (minst 1 uke før).

Datoen er fortsatt fredag 28. mai, og det er ikke så veldig lenge til.

Hva mener du?
At vennene dine ikke har blitt satt opp, eller at noen du ikke liker er med?
Skjøntte ikke helt hva du mente :svette:

Opprinnelig skrevet av Scorpiux@17.05.2004, 23.45
Jeg sa tidligere at jeg tok med meg de samme 2 fra Sandefjord som var med sist. Det er jo ikke registrert.
Men det registrerer jeg nå med et stort smil. :D

Da er vi 11. :tommelopp:

Følgende kommer:
Psycho Mantis/Paul Phoenix
Aquila
Rube
Sisamez
Scorpiux
mads
Karamba
MonkEboy
Alice
Neptun (Neptun, right?)
Sandefjord (venn av Scorp)

-------------

Btw, spillene blir Super Smash Bros. Melee, Mario Kart: Double Dash!!, F-Zero GX og Mario Party 5, right? Pluss et par andre titler (jeg ikke husker navn på). Men så lenge de 4 titlene er med, så blir det bra (tar kanskje med WWE Wrestlemania XIX - kanskje det blir stemning for det?).

Opprinnelig skrevet av Alice@17.05.2004, 23.04
Det har du ikke! Nå har jeg bladd igjennom alle postene dine i dette emnet, og du har aldri skrevet at du skulle ha med to venner.
Jeg har conversert med Psyco, på både MSN IRC og PM så jo det har vært nevnt.

Opprinnelig skrevet av Scorpiux+18.05.2004, 13.00-->
<!--QuoteBegin-Alice
@17.05.2004, 23.04
Det har du ikke! Nå har jeg bladd igjennom alle postene dine i dette emnet, og du har aldri skrevet at du skulle ha med to venner.
Jeg har conversert med Psyco, på både MSN IRC og PM så jo det har vært nevnt. [/b]
Greit, da så.

Da blir det enten 273 spenn på hver, eller så kan vi gjøre det sånn at Scorpiux og vennen hans betaler 300 sammen, noe som jeg for min del finner mye lettere.

Konversert.[/pirk]

Kan folk bare gi meg litt info osv? Har ikke helt fått med meg annet enn at datoen er 28 mai. Når skal vi møte osv? Og hvor lenge blir det?

Opprinnelig skrevet av Scorpiux@18.05.2004, 18.37
Kan folk bare gi meg litt info osv? Har ikke helt fått med meg annet enn at datoen er 28 mai. Når skal vi møte osv? Og hvor lenge blir det?
Dato: Fredag 28. mai (natt til lørdag 29. mai)
Sted: Utenfor kinoen (samme sted som sist)
Oppmøte: 23:55
Varighet: 24:00 - 06:30 (eventuelt lengre - om det ønskes?)
Pris: Ca. 273 NOK per stk (3000 / 11) ---> 6 timer og 30 min

Etter hva du selv har sagt, så tar du med NTSC U/C GameCube m/ strøm-omformer og kabler, 4 Wavebird, F-Zero GX, Mario Party 5, Super Smash Bros. Melee og Mario Kart: Double Dash!! (eventuelt et par andre spill, om du føler for det). Husk også minnekort.

Håper ikke det blir for mye styr for deg å ta med alt dette.

Opprinnelig skrevet av Alice@12.04.2004, 09.59
Jeg sendte da i går en mail der jeg spurte om leie av kinosal, og i dag tidlig fikk jeg svar.

Kino 1 forteller at bestillingen våres er bekreftet, og at vi får leie kinosal fredag 28. mai fra klokken 24:00 til klokken 6:30. Vi betaler kontant 3000 ved oppmøte, så derfor er det viktig at alle har med seg nøyaktig beløp som de skal ta med. De skriver at vi må ta hensyn til vasking, og at Sal 1 og Sal 5 vil benyttes. Sal 1 er den største salen med 246 seter, og Sal 5 er den nest største med 222 seter. De vil også sende meg en mail noen dager før 28. mai, så de kan bekrefte at vi kommer til avtalt tid.

Herlich!!!!!!  :D  :thumbsup:  :king:
Ergo, så blir det 273 på hver, da vi skal betale 3000 kontant ved oppmøte. Ikke 2800.

Edit:
Du er så søt når du redigerer Mantis. :forelsket:

Opprinnelig skrevet av Alice+18.05.2004, 19.04-->
<!--QuoteBegin-Alice
@12.04.2004, 09.59
Jeg sendte da i går en mail der jeg spurte om leie av kinosal, og i dag tidlig fikk jeg svar.

Kino 1 forteller at bestillingen våres er bekreftet, og at vi får leie kinosal fredag 28. mai fra klokken 24:00 til klokken 6:30. Vi betaler kontant 3000 ved oppmøte, så derfor er det viktig at alle har med seg nøyaktig beløp som de skal ta med. De skriver at vi må ta hensyn til vasking, og at Sal 1 og Sal 5 vil benyttes. Sal 1 er den største salen med 246 seter, og Sal 5 er den nest største med 222 seter. De vil også sende meg en mail noen dager før 28. mai, så de kan bekrefte at vi kommer til avtalt tid.

Herlich!!!!!!  :D  :thumbsup:  :king:
Ergo, så blir det 273 på hver, da vi skal betale 3000 kontant ved oppmøte. Ikke 2800. [/b]
Ah, tenkte feil (betalt 2800 sist osv).

Men ja - 3000 til sammen - 273 NOK per stk.

(redigert)

Kunne noen av dere funnet ut når day after tomorrow blir vist på Kino sandvika til fredag? Jeg kunne tenkt meg fått med meg den før treffet!

Status
Stengt for ytterligere svar.