Spilltreff II, Kino1 Sandvika

Status
Stengt for ytterligere svar.
Ja vktig med både film og foto kamera om det er mulig.

Vi kan legge ut bilder osv i galleriet her. Og dessuten så syntes jeg foreksempel vinneren av evt. turneringer.. skal få lov til og stå med det ene beinet oppe taperen med en wavebird i hånda.

Opprinnelig skrevet av Scorpiux@27.05.2004, 19.02
Ja vktig med både film og foto kamera om det er mulig.

Vi kan legge ut bilder osv i galleriet her. Og dessuten så syntes jeg foreksempel vinneren av evt. turneringer.. skal få lov til og stå med det ene beinet oppe taperen med en wavebird i hånda.
Det hadde blitt et tøft bilde! Jeg bor faktisk på Bekkestua, like utenfor Sandvika. Mulig jeg blir emd på neste treff ;)

De slipper oss ut før halv syv??
Hvis man blir sulten kan men jo bare gå til en bensinstasjon. Ligger en ca 150 m fra kinoen.

C

Crizpy

Gjest
Opprinnelig skrevet av Nqon+27.05.2004, 16.52-->
Opprinnelig skrevet av Crizpy@27.05.2004, 16.35
Opprinnelig skrevet av Psycho Mantis@27.05.2004, 15.40
<!--QuoteBegin-Crizpy
@27.05.2004, 15.56
Det er pølser på termos som er teh roxz0r
så har du med 3 dl vann, 2 dl melk, en pose potetstappe, en kjele, litt smør og kætsjøp samt en kokeplate, så er det pølse og potetstappe!!

Hallo?! Vi skal på kino, gutt. Dette er ikke noen speidertur.

----

Btw, er det noen som tar med digitalt kamera, eller?

Det er så å si det samma
Nei nei nei? Det er vel ikke det samme? PLEASE si at jeg ikke må dele sovepose med en klåfingra pedo speiderleder igjen?? PLEaSE! N0o0o0o000o0oo [/b]
jeg sa jeg kom til å TA DEG IGJEN!!
MUHAHAHAHa

Hva med å dra med en pal gc bare sånn i tilfelle (eller dere har jo gjort dette før). Men jeg trenger vel ikke å ta med memory card? Regner med at den som har SSBM har unlocka alt? (jeg vil ha KO tellern og alle banene (seff alle folkene også da)... hvis du ikke har det må jeg vel drasse med mitt (ÅHHH, DET ER SÅ TUNGT)

D

Doctor Downs

Gjest
Opprinnelig skrevet av Psycho Mantis@28.05.2004, 16.22
Æææææææææh...

Vi trenger 4 Wavebirds. :p

Scorpiux kunne visst ikke ta med noen.

We're fucked. :p
Hvorfor det egentlig?

Hva kom i veien?

Jeg har nå ringt Kino1.

Etter en relativt lang samtale fikk jeg bekreftet at de hadde kapler så vi kunne flytte GCen hvor vi ville i salen. In other word, I love you. Nei, det ble feil :p. In other words så har de skjøtekapler til oss, eller hvis de ikke har det har de i hvert fall en eller annen fantastiak løsning så vi får flyttet GCen til midten av salen.

Hooray, vi er reddet!

Nå mangler vi bare vanlige kontroller! Jeg har én ;).

Status
Stengt for ytterligere svar.